Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Ei hitto tämä on kyllä ihan käsittämätön ilta. Jopa Jannika oli ihan loistava!
Ihan huikeita tän illan versiot, etenkin Stigin, Reinon ja Jannikan. Ihana kausi muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpössä on jotain samaa kuin Remu Aaltosessa
Joo, molemmat on kaljuja.
Itsekin kyllä totesin että iän myötä Ylpön habitukseen on tullut vähän jotain remuaaltosmaista. 😄Ok, kalju tietysti lisää vaikutelmaa. Mut vähän samanlaiset korkealentoset jutut myös.
Jannika B:llä ihan ok veto. Itselleni tutuimpia kappaleita Ylpöltä, joten olisin toivonut astetta parempaa versiota Jannikalta.
Nyt oli Jannikan onnistuminen!!
Jannika yllätti positiivisesti. Samaa ei voi sanoa Stigistä, Veskusta ja Reinosta tänään.
Pelkästään hyviä tai erinomaisia versioita tänään. Noin hyvien biisien kanssa ei vaan näköjään voi epäonnistua. Ja parashan on vasta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se tunnari nyt näytetään vielä tässä ohjelman keskelläkin
Kyllä ne varmaan katsoo sen yhdessä tuossa lopussa kun kaikki on esiintyneet että millainen siitä tuli.
Mitäs - Reinollahan oli oikein mainio versio, ja Ylppökin diggasi täysillä.
Jannikan vibra alkaa kuulostaa ihanalta. Sopii stygeen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään hyviä tai erinomaisia versioita tänään. Noin hyvien biisien kanssa ei vaan näköjään voi epäonnistua. Ja parashan on vasta tulossa.
Tarkoitat kai Mariskaa?
Itse yritin kuunnella sitä töissä radiosta, mutta työkaveri keskeytti kuuntelemisen. Enpä sitten kuullut ennakko esitystä siitä.
Reino!! En olis uskonut, mutta...Reino!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpössä on jotain samaa kuin Remu Aaltosessa
Kekkonen tulee myös mieleen.
Mä en ole erottanut Samuli Putroa ja Ylppöä toisistaan😉
Onpa skeidoja biisejä tänään.
Hämmentävä valinta Ressulta. Kauden oudoin veto hyvällä tavalla.
Ressulta piristävä rauhallisempi versio tänään. Tykkäsin.
Ressu ja Ylppö alkaa olemaan jo aika kännissä.