Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Ylppö vaikuttaa kyllä ihan oikeasti diggailevan näistä versioista. Ja mikäpä on diggaillessa kun on näin helkkarin hienoja versioita.
Ihana katsoa kun Ylppö tanssii🤗🤩🌞
Hyvin nämä Ylpön kappaleet taipuu moneen tyyliin. Jopa Reinonkin versio toimii, vaikka ei olekaan itseni mieluista musiikkia. On tässä kappaleessa silti jotain todella mieluista.
Miksi pitää puhua ”vedoista”? Anteeksi mutta kuulostaa todella hassulta. Miksei voi sanoa ihan vaan että esitys? Arjan esitys. Ressun esitys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää puhua ”vedoista”? Anteeksi mutta kuulostaa todella hassulta. Miksei voi sanoa ihan vaan että esitys? Arjan esitys. Ressun esitys.
Kalkkis, sä et vaan snaijaa mitä posse bamlaa.
”Onkohan tolla klamydia” 😂 hyvää läppää
Ylpössä on jotain samaa kuin Remu Aaltosessa
Taitaa olla hauskin Vain Elämää jakso näistä.
Ihania kyllä olleet kaikki versiot joka jaksossa!
Hauskinta on että kun kausi alkoi niin puhuimme kotona että tämä alkutunnari on erilainen kuin ennen. No nyt selvisi miksi😄 Koska Herra Ylppö on ohjannut sen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, molemmat on kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen tulee myös mieleen.
Toivottavasti se tunnari nyt näytetään vielä tässä ohjelman keskelläkin
On tämä kyllä parhain kausi.. voi olla että on niin hyvä porukka jolla kemiat kohtaa ja se välittyy sieltä. Ei ole sellanen nyyhky porukka vaan hauska ja kevyt tunnelma. Heillä on varmasti oikeasti ollu hauskaa.
Miksi Mariska sanoi että "tää on se mun pääbiisi täällä leirillä". Vähän törkeää muita kohtaan...
Jannikalla ja Ylpöllä ei ole lämpimät välit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mariska sanoi että "tää on se mun pääbiisi täällä leirillä". Vähän törkeää muita kohtaan...
Tarkoittaa että Ylppö on lähellä Mariskan sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut biisit vaan kolahtaa isommin, ja tuo biisin sisältö on varmaan iskenyt Mariskalle lujaa joten hän kokenee sen itselleen tärkeimmäksi.
Tää on hyvä veto Jannikalta! Meni alku ohi, onko Arja jo laulanut? Minkä?
Näköjään kaikki ovat tänään hyviä, ehkä siksi, että Ylpön biisit ovat niin hyviä.