Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
2481/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella täysin tarpeettomia vierailijoita esityksissä ovat olleet: Sami Kuronen, Jari Sarasvuo ja Yeboyah. Onnistuneita vierailijoita ovat olleet Klamydia, Sound on R.E.L.S. ja Yona.

No tuo Sami Kuronen oli siinä mielessä ihan hauska kun se biisi oli omistettu hänelle, mutta kyllähän tuosta taas vähän haiskahti tämä Nelosen jatkuva omien ohjelmiensa puffaaminen. Samoin Sarasvuo oli ihan hauska yllätys koska Reino oli siinä biisissä aikoinaan Sarasvuota vähän dissannut, joten se oli Ylpöltä ihan hauska veto. Klamydian mukaan tuominen nyt oli Vesalta aika odotettu, ja sama juttu Ressun ja R.E.L.S:in kohdalla, sekä myöskin tämän Stigin pitkäaikaisen DJ-kumppanin tai Ylpön tuottaja/bändikaverin mukana olo kun olivat yhdessä noita biisejäkin miettineet ja sovittaneet. Mutta Yeboyahin ja Yonan mukaan tuomisen koin vähän turhana, niin hieno kuin tuo Stigin ja Yonan yhteisversio olikin. Tuo Yeboyah oli paitsi turha niin myös ihan järkyttävän huono. No, nimi on nyt varmasti kaikille tuttu mutta lieneekö kovin positiivisessa yhteydessä?

Yona on tehnyt ensimmäisen kerran yhteistyötä Stig Doggin kanssa jo v. 2007, tuntevat toisensa pitkältä ajalta.

Vierailija
2482/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ei kuulu joukkoon ja se on Jannika. Ainoa joka sitä ei käsitä on Jannika itse. Kaikki biisit joita esittää ovat samanlaisia, ei mitään yllättävää.

Saan hänestä vaikutelman että ensin hän analysoi mikä nyt on trendikästä, syöttää exceliin yleisöön vetoavat sanat (rakkaus, loppuminen, sydän) ja laskee niille kertoimet.

Analysoidaan biisin optimipituus, sävellaji, seuraavaan sarakkeeseen tuottamiseen kuluva aika ja palkat, printataan paperi ulos ja rillit nokalla katsotaan (Tonin kanssa) maksaako vaivaa tehdä ja saisko siihen jotain oheismyyntiä.

Minulle tulee mieleen hyvin laskelmoitu tuote, ei mitään spontaania. Ei ole ihan niin kuuluisa kun luulee, mun mielestä toiset luo siihen huvittuneita katseita kun koettaa olla niin taiteilijaa.

Just tuo tulee mieleen spämmikampanjastasi jossa hoet pakkomielteenomaisesti mielipidettäsi sen minkä kerkiät. Voisitko ystävällisesti todeta että olet mielipiteesi sanonut eikä sitä tarvitse toistaa kahtasataa kertaa päivässä samassa (tai eri) ketjussa. 

Eh... Tämä oli mun eka viesti tähän ketjuun. Ei tullut mieleen että joku voisi vetää kauheat pultit jos jonkun mielipide on eri kuin oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2482 jatkaa...

tämä oli siis eka viesti tästä aiheesta, en ole kommentoinut tätä ohjelmaa missään.

Enkä enää uskallakaan 😂

Vierailija
2484/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen epäilen vahvasti onko Sami Kuronen todella Mariskan oikea ihastuksenkohde vai oliko kyseessä pelkästään Nelosen tilausbiisi. Voisi kuvitella, että Mariskan miesmuusat on ihan eri tyyppisiä, esim. joku seksikäs ja älykäs kirjailija, taiteilija tai filosofi. Ei mikään köyhän miehen Bon Jovi, Temppari-Sami! :D

Vierailija
2485/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ei kuulu joukkoon ja se on Jannika. Ainoa joka sitä ei käsitä on Jannika itse. Kaikki biisit joita esittää ovat samanlaisia, ei mitään yllättävää.

Saan hänestä vaikutelman että ensin hän analysoi mikä nyt on trendikästä, syöttää exceliin yleisöön vetoavat sanat (rakkaus, loppuminen, sydän) ja laskee niille kertoimet.

Analysoidaan biisin optimipituus, sävellaji, seuraavaan sarakkeeseen tuottamiseen kuluva aika ja palkat, printataan paperi ulos ja rillit nokalla katsotaan (Tonin kanssa) maksaako vaivaa tehdä ja saisko siihen jotain oheismyyntiä.

Minulle tulee mieleen hyvin laskelmoitu tuote, ei mitään spontaania. Ei ole ihan niin kuuluisa kun luulee, mun mielestä toiset luo siihen huvittuneita katseita kun koettaa olla niin taiteilijaa.

Just tuo tulee mieleen spämmikampanjastasi jossa hoet pakkomielteenomaisesti mielipidettäsi sen minkä kerkiät. Voisitko ystävällisesti todeta että olet mielipiteesi sanonut eikä sitä tarvitse toistaa kahtasataa kertaa päivässä samassa (tai eri) ketjussa. 

Eh... Tämä oli mun eka viesti tähän ketjuun. Ei tullut mieleen että joku voisi vetää kauheat pultit jos jonkun mielipide on eri kuin oma.

Älä valehtele trollipelle. 

Vierailija
2486/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ensi kaudelle Arto Tuunelan (Pariisin kevät).

2487/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faniksi tullut kirjoitti:

Tää kausi on kyllä täyttä timanttia ja viihdyttävin moneen vuoteen. Mukana on selkeästi pitkän uran artisteja, jotka osaa muokata biiseistä oman näköisiään. Sellaiset pintaliidossa olevat nuoret nousukkaat puuttuu kokonaan.

Samaa mieltä. Luojan kiitos yhtään räppäriä ei mukana!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2488/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä edelleen epäilen vahvasti onko Sami Kuronen todella Mariskan oikea ihastuksenkohde vai oliko kyseessä pelkästään Nelosen tilausbiisi. Voisi kuvitella, että Mariskan miesmuusat on ihan eri tyyppisiä, esim. joku seksikäs ja älykäs kirjailija, taiteilija tai filosofi. Ei mikään köyhän miehen Bon Jovi, Temppari-Sami! :D

No ei kai kukaan ottanut tosissaan tuota, että Kuronen olisi Mariskan ihastuksenkohde!!! Voi ei, miten huono sarkasmintaju ihmisillä on! Sehän oli täysläppä. Vitsillä tehty "tyttöjen päiväuni" tuollaisesta kliseisestä ruskettuneesta heebosta. Täynnä huumoria ja kliseitä. Ja onneksi Kurosella riitti itseironiaakin osallistua moiseen vetoon.

Vierailija
2489/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Faniksi tullut kirjoitti:

Tää kausi on kyllä täyttä timanttia ja viihdyttävin moneen vuoteen. Mukana on selkeästi pitkän uran artisteja, jotka osaa muokata biiseistä oman näköisiään. Sellaiset pintaliidossa olevat nuoret nousukkaat puuttuu kokonaan.

Samaa mieltä. Luojan kiitos yhtään räppäriä ei mukana!

Onhan siellä kaksikin mutta molemmat on viimeajat tehneet paljon muutakin. 

Vierailija
2490/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B - Pyyntö

<3 <3 <3

Vierailija
2491/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Ylpön päivän jälkeen tulee vielä peräti 4 jaksoa tältä kaudelta.

Jakso 9: Yllätysbiisit (4.12.)

"Jokainen artisti saa kuullu vielä yhden upouuden version jostain hittibiisistään, jota ei leirillä kuultu!"

Jakso 10: Pelastakaa lapset (5.12.)

"Hyväntekeväisyysjakso. Kauniita joululauluja ja täysin uusia biisejä."

Jakso 11: Firman pikkujoulut (11.12.)

"Joulujakso 1/2. Vain elämää -artistit ovat tänään melko hulvattomissa tunnelmissa, kun perinteiset joululaulut saavat kyytiä! Mukaan mahtuu myös aivan uusia joulukappaleita ja vahvaa tunnelmaa."

Jakso 12: On lahjojen aika (18.12.)

"Joulujakso 2/2. Artistit kokoontuvat viimeistä kertaa yhteisen pöydän ääreen. Upeita, koskettavia esityksia niin tutuista kuin uusistakin joululauluista."

No kyllä lypsetään... Meinataanko nämä joulujaksot tehdä nykyään joka kaudella. Nyt ne sentään tulevat sopivasti joulukuussa, viime vuonna ei ollut ainakaan itselläni vielä joulufiiliksestä tietoakaan kun jaksoja mainostettiin ja näytettiin (loka-?)marraskuussa, lähinnä aiheutti vastareaktion.

Vierailija
2492/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Ylpön päivän jälkeen tulee vielä peräti 4 jaksoa tältä kaudelta.

"Jokainen artisti saa kuullu vielä yhden upouuden version jostain hittibiisistään, jota ei leirillä kuultu!"

"Joulujakso 1/2. Vain elämää -artistit ovat tänään melko hulvattomissa tunnelmissa, kun perinteiset joululaulut saavat kyytiä! Mukaan mahtuu myös aivan uusia joulukappaleita ja vahvaa tunnelmaa."

"Joulujakso 2/2. Artistit kokoontuvat viimeistä kertaa yhteisen pöydän ääreen. Upeita, koskettavia esityksia niin tutuista kuin uusistakin joululauluista."

No kyllä lypsetään... Meinataanko nämä joulujaksot tehdä nykyään joka kaudella. Nyt ne sentään tulevat sopivasti joulukuussa, viime vuonna ei ollut ainakaan itselläni vielä joulufiiliksestä tietoakaan kun jaksoja mainostettiin ja näytettiin (loka-?)marraskuussa, lähinnä aiheutti vastareaktion.

äääärrrhhhh... olin jo unohtanut elastisen tip-tap version ja nyt se rysähti flashbackina tajuntaan täysillä... auuuuhhhh

2493/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella täysin tarpeettomia vierailijoita esityksissä ovat olleet: Sami Kuronen, Jari Sarasvuo ja Yeboyah. Onnistuneita vierailijoita ovat olleet Klamydia, Sound on R.E.L.S. ja Yona.

Jari Sarasvuohan oli itse mahtavuus. Etenkin kun en tiennyt asiasta etukäteen ja olin ihan että WTF.

Olisi saatu vielä Ollila mukaan, niin olisi ollut vielä mahtavampi kuitti.

Milloin muka ikinä on tapahtunut jotain sellaista, että piisissä artisti haukkuu jotain julkisuuden henkilöä ja  sitten joskus vuosia myöhemmin kun kyseinen artisti on jossain juhlakaluna kuuntelemassa onnitteluja kyseinen piisi esitetään ja haukuttu julkkis antaa potut pottuina? 

Hienoa vielä se, että Reinohan otti sen tosi hyvin. 

Vierailija
2494/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun nyt kuunnella joululauluja Ylpön takia... :/

Vierailija
2495/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari Sarasvuohan oli itse mahtavuus. Etenkin kun en tiennyt asiasta etukäteen ja olin ihan että WTF.

Olisi saatu vielä Ollila mukaan, niin olisi ollut vielä mahtavampi kuitti.

Milloin muka ikinä on tapahtunut jotain sellaista, että piisissä artisti haukkuu jotain julkisuuden henkilöä ja  sitten joskus vuosia myöhemmin kun kyseinen artisti on jossain juhlakaluna kuuntelemassa onnitteluja kyseinen piisi esitetään ja haukuttu julkkis antaa potut pottuina? 

Hienoa vielä se, että Reinohan otti sen tosi hyvin. 

Tää ei ollut ihan niin paha, mutta Sannihan joutui jollain aiemmalla kaudella vähän selittelemään Juha Tapiolle Kiitos & anteeksi -biisin sanoituksia.

Vierailija
2496/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just toisin päin. Arja nimenomaan käytti äänialastaan murto-osan noissa lauluissa. Kunnon tangon kun olisi vetänyt, olisi ollut noille muille sekä yleisölle eksoottista ja uutta kuulla miten oikeasti lauletaan pitkiä fraaseja ja äänialalaajuudeltaan lähes kaksi oktaavisia melodioita. Se on hienoa kun sen osaa. Arja olisi voinut olla silmien ja korvien avaaja, siksi ottaa helkkaristi kaaliin ettei se rohjennut olla esimerkki!!!!!!! Tämän päivän pihisijät ja laulunsa usein vain juttelevat "laulajat" puutteellisella hengitystekniikalla hämärtävät kunnollisen laulamisen mielikuvan.

Mä salaa toivoin, että Arja olisi kajauttanut Mariskan tangon Sua kaipaan. Mutta toisaalta tiesin, ettei se sitä olisi valinnut, koska tango olisi ollut liian ilmeinen, ja ko. laulun nainen on säälittävä juoppo, joten Arja ei ehkä ole koskaan tykästynyt koko kappaleeseen lyriikoiden takia. Ois kuitenkin voinut olla vahvasti mukavuusalueellaan musiikin puolesta.

Vierailija
2497/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian Nina Autio - - > Kuronen aution saaren hottis, siitä kai se aasinsilta o saatu

Vierailija
2498/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko kiusallista katsoa, kun joku ei pysty olemaan hetkeäkään poissa valokeilasta. Nähty on myös livenä. Sympaattisuuskin näyttäytyy melko teennäiseltä, kun se keskittyy vain omaan minään.

Vierailija
2499/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jätin nää extrat kokonaan katsomatta viime vuonna. Nimenomaan lypsämistä.

Vierailija
2500/3091 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylppö ihastunut mariskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan