Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Miks tuoda ihan ulkopuolinen tyyppi tuonne esittämään melkein koko biisi yksin.
Koko hemmetin päivän odottanu YLPÖN versoita tästä biisistä ja sitte läsähti täysin.
Ylpön eka huti, ja sekin johtui tuosta epävireisestä naisesta joka oli ihan liian isossa roolissa.
Jäihän paska maku Ylpön viimeisestä vedosta VOI PRKLE
Tuohan ei ollut Ylpön versio lainkaan. En pidä lainkaan tästä ideasta "nostaa uusia kykyjä esiin" ohjelmassa, jonka idea on jotain aivan muuta. On täysin mahdollista, että Mariska oikeesti odotti kuulevansa nimenomaan Ylpön version jostain omasta biisistään.
Ylppö on luvannut polleena pikkutytölle "minä teen sinusta kuuluisan" -tyyliin!
Saamari sentään, tuo Ylpön veto oli ihan hanurista. :(
Enpä usko että oli Ylpön idea tuo yebooha. Eiköhän ollut organisaation määräämä.
Fail, ihan mitäänsanomaton versio
Minä odotin Ylpöltä hienoa ja raskasta versiota tuosta Mariskan biisistä. Tulikin joku laahavaa naisen laulama versio....
Mariskalla ja Ylpöllä ollut selvästi yhteys koko ohjelman ajan ja Mariska varmasti odotti hänelle tärkeestä biisistä juuri sitä Ylpön versiota,sen huomasi tuosta alkupuhelusta kunnes huomasi että joku ihan random lauloi lähes koko laulun.
Miten mulle tulee semmonen ärsyyntyny olo Ylpöstä, että samaan aikaan se suhtautuu vähän ynseän oloisesti muihin, mut sitten Mariskan tullessa puheeksi hän hehkuttaa jotain sanoinkuvaamatonta yhteyttä heidän välillään. XD Tai tiiättekö tuntuu, että hän pitää itseään ja Mariskaa vähän ns. eri liigassa, yrittää liittää itseään Mariskan kaltaiseksi, vaikka ei nuo Ylpön vedot oo kyllä sen kummempia ollu ku muillakaan. Tulkitsenko väärin? :D
Ylppö taitaa olla vähän pihkassa Mariskaan... Ja Reinokin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tulee semmonen ärsyyntyny olo Ylpöstä, että samaan aikaan se suhtautuu vähän ynseän oloisesti muihin, mut sitten Mariskan tullessa puheeksi hän hehkuttaa jotain sanoinkuvaamatonta yhteyttä heidän välillään. XD Tai tiiättekö tuntuu, että hän pitää itseään ja Mariskaa vähän ns. eri liigassa, yrittää liittää itseään Mariskan kaltaiseksi, vaikka ei nuo Ylpön vedot oo kyllä sen kummempia ollu ku muillakaan. Tulkitsenko väärin? :D
Itsestä tuntuu että Ylppö on vähän ihastunut Mariskaan. Jotenkin sellaiset vibat olleet alusta asti.
Ylppö luimisteli jossain taustalla lähes koko biisin. En kyllä odottanut tuollaista vetoa.
Tuota muijaa ei olisi kyllä tarvittu Ylpön versiossa.
Ressu yllättää joka kerta positiivisesti. Arvostukseni häntä kohtaan on kasvanut.