Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Aromipesä 🤣
Stighän voi nyt tehdä hittirallin tästä pettymyksestä kun mariska vei bingossa aromipesän nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylppö taitaa olla vähän pihkassa Mariskaan... Ja Reinokin tykkää.
Kummasta Reino tykkää?
Harvoin mitään mihinkään kirjottelen, mutta nyt on johonkin pakko purkaa järkytys! Yeboyah feat. Ylppö - minä liityin sinuun. Siis mitä? Miksi? Aivan ala-arvoista suht. tuntemattoman artistotulokkaan markkinointia ja täysi fiasko jo ajatuksentasolla jokaiselta jonka sormien läpi tämä idea on suodattunut ohjelmaan saakka. Ylpön kauden viimeinen veto ja teki sen taustatanssijan- ja laulajan roolissa. En usko että ollut edes ylpöltä lähtöisin idea, kuten aiemmin sanoin niin markkinointijuttuja, ja harmittaa että Mariskan päivä lässäytettiin kesken kaiken näin. Tökeröä.
Mariska on todella kummallinen ihminen.
Mua oikeesti itkettää, oon niin saatanan pettynyt tohon Ylpön versioon :( :( :(
Vierailija kirjoitti:
Mariska on todella kummallinen ihminen.
Taiteilja.
Pakko myöntää, että repesin täysin tolle "bingoemännälle" ja sen äänelle.
Mariskan seurassa olisin koko ajan todella vaivaantunut.
Luulis että Ylppö tajuu istuu loppuohjelman pöydän alla häpeemässä.
Alkaa mennä maku tähän kun jokaisella on joku vieras mukana laulamassa.
Upeita Mariskan biisit. Mut miksi tässä jaksossa on kaikki valinneet hittejä, kun muissa jaksoissa on esitetty kaikkia ihme b-puolen kappaleita?
Mitääääh, Stigilläkin vieras.
Tämä Yona on ilmeisesti samasta firmasta (All day) kuin se edellinen sankari, joka veti Ylpön vuorolla.
Taas joku nobody featuroimassa. Tämä tosin parempi versiointi kuin Ylpöllä, ja muija osaa laulaa kun.
Stig onnistuu duetossa. Toisin kuin Ylppö.
Kukkurukuu on kyllä tärkeä biisi itsellekin. Masennuksesta nousseena ainakin toistaiseksi 🙏
Stig näyttää miten valitaan oikeanlainen kanssalaulaja joka ei raiskaa esitystä ja kappaletta! Hyvä Stig ja Yona!!!!
Vierailija kirjoitti:
Upeita Mariskan biisit. Mut miksi tässä jaksossa on kaikki valinneet hittejä, kun muissa jaksoissa on esitetty kaikkia ihme b-puolen kappaleita?
Koska Mariskalla ei ole muita kuin hittejä :D
Stigin lauluääni ei oikein riitä tähän hienoon biisiin. Yona toki hyvä.
Mikä vimma näillä on laahata mukaan muita laulajia??!? Olis ollut ihana versio Kukkurukuusta Stigin ihan itsensä vetämänä.
Mariska on niin rauhallinen ja seesteinen.