Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Täällä me ruudun takana ollaan♥️
Vierailija kirjoitti:
Tästä Ressun esityksestä en tykkää nyt kyllä yhtään! Alkuperäisessä esityksessä on haikea sävy, kuten sanoissakin, tämä on ihme rallatus, erottiin jippii.
Musta tämä oli Ressun paras veto, balkan disco pop meets slaavilainen melankolia. Olen inhonnut Ressua mutta nyt olisin jopa valmis menemään keikalle.
Onhan ressulta tullut hittejä ihan hiljattainkin, jatkuvasti soi radiossa.
nyt tulee paha. "suloinen myrkynkeittäjä" ei kyllä sovi muille kuin Mariskalle itselleen.618
Hienoa että Veskukin murtautui nyt siitä perus Klamydia-kaavasta vaikka pysyykin täysin tyylilleen uskollisena. Ehkä parasta Veskua tässä ohjelmassa.
Veskukin on hyvä. Ehkä Mariska on niin hyvä biisintekijä, että muutkaan eivät voi epäonnistua hänen biiseillään.
Mun telkkarista tais hajota äänet kun säristää niin.
Mikä tuo Jannikan potkupuku on?
Vierailija kirjoitti:
Ressun alapääjutut alkaa kyllästyttää:(
Jep, joka jaksossa pelkkää alapääläppää. Pari ekaa jaksoo oli ihan ok, mutta nyt kyllästyttää. Kasvaisi aikuiseksi.
Mä odotan Stigin esitystä. Tuleekohan vieläkin parempi versio kuin Kobra?
Mariska on hyvä laulaja, mutta huikea lauluntekijä, sanoittaja.
Oho, Anna Puun ja Vartiaisen parhaat biisit on Mariskan tekemiä.
Tämänhetken kauneimmat biisit on Mariskan kynästä!
Ekat jaksot oli hyviä, tämä ja edellinen surkeita.
Arja ja Jannika tekee huonoa musiikkia mutta molemmat vaikuttaa erittäin sympaattisilta.
Jäipä kesken vastaus siihen mikä Mariskan koulutus on, vai onko vain harrastuksen merkeissä opiskellut kieliä sun muita aineita.
Vau mitä hittejä Mariska on tehnyt.
Kiitoskiitoskiitos Vain Elämää, että esittelette Suomen kansalle Mariskan lahjakkuuden!
On kyllä hyvä soundi Ressulla. Miksiköhän ei ole saanut tehtyä hittejä viime vuosina. Osaa todella hyvin yhdistää discon ja melankolian. 10 pistettä.
Mariskan päivä on paras päivä Vain Elämää -sarjassa. Paula Koivuniemen päivä oli myös huippu.