av risteily kaikille avlaisille!
toimitus järjestää laivareissun kaikille kiltsuille ja mammoille? Siltä laivateissulta jäisi varmasti muistoja tai ainakin traumoja. Miltä kuulostaisi? Vai onko tämmöisiä jo järkätty, siellä syntyis varmasti paaaaljon uusia pareja
Kommentit (125)
Siinä voi käydä niin että jotkut miehet joutuvat telakoitumaan keskenään kun miehiähän on enemmän kuin naisia ja naiset juoksevat vain jännämiesten perässä.
Mutta ei siinä mitään jos kassit eivät kosketa eikä ole katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuukohan telakoitumisia nåin kun merellisissä kuvioissa ollaan? Ehkä siellä autokannen alla hämärissä tiloissa ja muutenkin paheellisessa ilmapiirissä.
Olis mieltäylentävää telakoitua latinon kanssa reggaetonin soidessa. Omegasta kohti alfaa.
Mä jään vapaaehtoisesti matkasta.
M38
Kiinnitin huomioni aloittajan reissulaisten mahdolliseen traumatoitumiseen. Olisi ihana saada uusia traumoja! Kunnon kännit vedettäisiin, ja aamulla kaikilla kaamea morkkis. Tyyliin tuli sit pantua palstalaista. Eikä vain yhtä. Ja kaikkia sukupuolia. Se mahtava tunne vaappua tärisevänä ja katuvana kotiin oksennus rinnuksilla ja kuset ja paskat housuissa. Sukupuolitauti testi maanantaina edessä. Ja tietysti idioottimaiset päivitykset faceen laitettuna. Tänne palstalle sit kaikki vaan itkemään jälkeenpäin risteilyn upeutta. Ensi vuonna uudestaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Mä jään vapaaehtoisesti matkasta.
M38
Mukaan vaan! Reissusta tulee ikimuistoinen. Sitäpaitsi latino ei oo vielä ilmoittanut onko ees tulossa. Mammoja, kylmiä oluita, karaokea ja buffetin herkkuruokaa riittää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomioni aloittajan reissulaisten mahdolliseen traumatoitumiseen. Olisi ihana saada uusia traumoja! Kunnon kännit vedettäisiin, ja aamulla kaikilla kaamea morkkis. Tyyliin tuli sit pantua palstalaista. Eikä vain yhtä. Ja kaikkia sukupuolia. Se mahtava tunne vaappua tärisevänä ja katuvana kotiin oksennus rinnuksilla ja kuset ja paskat housuissa. Sukupuolitauti testi maanantaina edessä. Ja tietysti idioottimaiset päivitykset faceen laitettuna. Tänne palstalle sit kaikki vaan itkemään jälkeenpäin risteilyn upeutta. Ensi vuonna uudestaan! :)
Ei voi moni sanoa panneensa av-valasta 💪🏻
Saako risteilyllä piparia varmasti? Olen mukana jos lohkee!
Vierailija kirjoitti:
Millä laivalla mennään, sopiiko kaikille Silja Tamphony?
Ei se aina kaikille sovi. Mutta jos jätetään nuorimmat teinitytöt kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä lähteekö toi latino vai ei. Mut todennäköisyys on hyvä, mammat tykkää palstamiehistä sikana!
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö mies29+jotain?
Saa kyllä mietiskellä yksikseen autokannen alapuolella!
Pystyykö panopeittoa heilutella?
Jaha, täällä kiusataan taas suomalaisia miehiä. Annetaan ymmärtää kuin he olisivat jokin varavaihto, jos ulkomaalaiselta ei saa kullia. Todella ilkeätä. Kai ymmärrätte että tämä kaikki jää suomalaisten miesten alitajuntaan kaihertamaan itsetuntoa, vaikka teille se on vain kivaa alistamisleikkiä. Sairasta.
Latino on varattu. Hänellä on vaimo ja lapsia. Hän ei ole kiinnostunut mammoista. Jättäkää hänet rauhaan!
Pitää muistaa pakata mukaan joku perseenalunen kun ne laivan sohvat varmaan haisee aika paljon perseelle. Ettei siirry sieltä kotisohvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä lähteekö toi latino vai ei. Mut todennäköisyys on hyvä, mammat tykkää palstamiehistä sikana!
Reipas kerros itseruskettavaa, niin loppuillasta yökerhossa käy hyvinkin latinosta.
Vierailija kirjoitti:
Latino on varattu. Hänellä on vaimo ja lapsia. Hän ei ole kiinnostunut mammoista. Jättäkää hänet rauhaan!
Tosikko
Onko buffetin jauhenliha pesty vähintään kolmeen kertaan? En lähe jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas kerros itseruskettavaa, niin loppuillasta yökerhossa käy hyvinkin latinosta.
Näyttää ehkä ”hyvältä” loppuillasta. Entäs lähdössä tai buffetissa? 😅
Tapahtuukohan telakoitumisia nåin kun merellisissä kuvioissa ollaan? Ehkä siellä autokannen alla hämärissä tiloissa ja muutenkin paheellisessa ilmapiirissä.