av risteily kaikille avlaisille!
toimitus järjestää laivareissun kaikille kiltsuille ja mammoille? Siltä laivateissulta jäisi varmasti muistoja tai ainakin traumoja. Miltä kuulostaisi? Vai onko tämmöisiä jo järkätty, siellä syntyis varmasti paaaaljon uusia pareja
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Uuuh, mä tuun mukaan! Haluan nähdä hopeaketun ja zincciksen.
Oi, hopeaketusta ja Zincciksestä tulisi upea pari. Hopeakettu saisi lopultakin elävän naisen ja Zinccis voisi unohtaa katkeruutensa, kun tuli joskus jätetyksi. Ihqu pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on panopeitto? 😅
Täällä oli joskus aloitus, jossa piti puhua painopeitoista, mutta otsikosta oli jäänyt i pois. Siitä se sitten lähti.
Oooh. Tunnen jo kuinka latinon kuuma vartalo painautuu omaani vasten panopeiton painosta... 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, hopeaketusta ja Zincciksestä tulisi upea pari. Hopeakettu saisi lopultakin elävän naisen ja Zinccis voisi unohtaa katkeruutensa, kun tuli joskus jätetyksi. Ihqu pari.
Oon luullu et zinc on mies?!
Mä tuun katsomaan, että kaikilla on liput! 😄
Vierailija kirjoitti:
Oi! Voisiko tämä viimein olla kiltti miehen tilaisuus??
On se saanut kerran aiemminkin. Minulta av:n toissakesäisellä Porvoon kesäretriitillä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii minäki luulin.
Pääseekö tuon seksi-foorumin pervertikot mukaan myös? Voimme majoittua autokannen alapuolelle hassuttelemaan. Welcome to the dark side.
N36
Meidän oppilaitoksen oppilaita pyydettiin siirtämään reissut myöhempään ajankohtaan. Ehkä tämäkin.
Ja kyl joka reissulla ole näitä palstalaisia... kännykkä hehkuu.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö tuon seksi-foorumin pervertikot mukaan myös? Voimme majoittua autokannen alapuolelle hassuttelemaan. Welcome to the dark side.
N36
Tottakai! Ottakaa pari kilttiä miestä mukaan sessioihin. Saisivat elämänsä kyydit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinccis on katkera nainen, joka on joskus tullut petetyksi ja jätetyksi. Esiintyy miehenä.
Jos baareista tai hyteistä kuuluu kiellettyjä sanoja, niihin pääsy kielletään henkilökunnan toimesta. Tai oikeastaan hyteissä on mikrofonit ja automaattilukitus. Odotan paljon meriaamiaiselta jauhenlihapullineen.
Kuinka koronarajoitukset huomioidaan?
Kai me käydään Tukholman satamassa? Tarvitaan lisää ulkomaalaisia miehiä kun suomalaiset ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Tottakai! Ottakaa pari kilttiä miestä mukaan sessioihin. Saisivat elämänsä kyydit ;)
Ehdottomasti. Kilttiksistä koulutetaan miehiä siellä!
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Ehdottomasti. Kilttiksistä koulutetaan miehiä siellä!
N36
Näin sitä pitää! Mammat voi keskittyä latinoon ja kilt ti miehille riittää puuhaa autokannen alapuolella 👍🏻
Kilttikset hakevat jo hyvissä ajoin tax freestä olutta repun täyteen eivätkä edes suunnista baareihin, koska ajattelevat niiden olevan täynnä laatikkoleukoja. Pimeässä hytissään sitten suutelevat oluttölkkiä ja korvat höröllään kuuntelevat kuinka jännikset viereisissä hyteissä laittavat sängyt ryskymään, vaikka oikeasti kyse on kolinasta autokannella, kun Maarianhaminassa rekat ajavat ulos. Samaan aikaan kilttinainen viereisessä hytissä silittelee tyynyä ja miettii miksei kukaan koskaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on panopeitto? 😅
Täällä oli joskus aloitus, jossa piti puhua painopeitoista, mutta otsikosta oli jäänyt i pois. Siitä se sitten lähti.
Oooh. Tunnen jo kuinka latinon kuuma vartalo painautuu omaani vasten panopeiton painosta... 😛
Latinolla tulee kiireinen risteily, ei paljon ehdi baariin tai buffaan, kiertää vain mammojen hyteissä panopeiton alta toisen panopeiton alle.
Kuinka moni lentäisi laidan yli kun siellä tapeltaisiin?
Kilt_ti_miehenä näen jo kuinka latino istuu baarissa kuin maailmanomistaja naislauman ympäröimänä. Sama jatkuu buffetissa. Paras vaan suudella oluttölkkiä kotona ettei kateus ja yksinäisyys saa kyyneltä vierimään silmänurkaan.