av risteily kaikille avlaisille!
toimitus järjestää laivareissun kaikille kiltsuille ja mammoille? Siltä laivateissulta jäisi varmasti muistoja tai ainakin traumoja. Miltä kuulostaisi? Vai onko tämmöisiä jo järkätty, siellä syntyis varmasti paaaaljon uusia pareja
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Tulisko lapset mukaan?
No tietysti, perhe on paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisko lapset mukaan?
No tietysti, perhe on paketti.
No hyvä, sit oon mukana.
Kummat ottais uimmapvun vai pigiiinit, kun ajattelin mennä allasostolle uimans...
Porvoosta ainakin voisi järjestää pieniä av-risteilyjä Suomenlahdelle. Saako tax freestä halpoja tamponikoruja? Vaimoni haluaa tietää, itse aion lähteä myös ja häneltä salaa pakata panohanskat mukaan.
Lähden, jos kaikki laittaa synnytyslakin.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta ainakin voisi järjestää pieniä av-risteilyjä Suomenlahdelle. Saako tax freestä halpoja tamponikoruja? Vaimoni haluaa tietää, itse aion lähteä myös ja häneltä salaa pakata panohanskat mukaan.
Älä unohda panopeittoa. Ne myydään taxfreessa aina loppuun heti matkan alussa.
Toivottavasti hyttejä ei ole sisustettu turn off- tyylisesti.
En kestä enää yhtäkään sellaista.
Pitäisköhän ottaa omat sängyt, sohvat ja laadukkaat keittiövälineet mukaan...
Sammuin terminaaliin, sori kaverit että jäitte hyvästä seurasta paitsi.
Onhan buffetissa makaronilaatikkoa tarjolla? Otan vain 250gr lisäksi raikkaita voileipiä. Ihana herkutella.
Risteilijöille tilattu vaippakakku kaffebuffettiin, kaikille riittää.
Minä varaan latinon minun hyttiin. Panopeitto on jo hankittuna.
Saan nykyään aina flunssan risteilyltä 😐
M31
Vierailija kirjoitti:
Tulen tietenkin liikehtimään sirosti ja sivuttain, enkä ollenkaan ole vaikeuksissa vaikka keskustelen kaiken tasoisten ihmisten kanssa heidän tasollaan. Osaan jopa ronskien prätkäkundienkin kanssa keskustella asiantuntevasti. Katsokaapa vain.
Onnistunee minultakin, ainakin jos olen pienessä sievässä.
Mutta viinilaseja ei saa sitten missään tapauksessa kilistellä, se on niiin vylgääriä...Tätä ei saa tapahtua edes tarjoilijoille tahi sitten tiskaajille, herre gyyd.
Pitää myös tarkistaa Iittalan tarrojen paikat, niiden käyttäjille on oma kabinetti.
Vierailija kirjoitti:
Saan nykyään aina flunssan risteilyltä 😐
M31
Hyvä että vain flunssan etkä esimerkiksi sukupuolitautia likaisista lakanoista.
Täytyy varata ylinirsoille aikuisille oma ravintola, että muut saavat olla rauhassa.
Tänään tuli taas valitusta tästä valituksesta🙄
Oon kuullu et Amorellalla pääsisi nyt edullisesti.
Montas modee lähtee mukaan?
Täytyyhän jonkun vähän rajoittaa ettei baarissa mollata persuja/trumpia/?...
Tulen tietenkin liikehtimään sirosti ja sivuttain, enkä ollenkaan ole vaikeuksissa vaikka keskustelen kaiken tasoisten ihmisten kanssa heidän tasollaan. Osaan jopa ronskien prätkäkundienkin kanssa keskustella asiantuntevasti. Katsokaapa vain.