Säälittää teinitytöt, joiden äiti ottaa uuden miehen taloon
Varmastii todella epämukavaa 12-17-vuotiaalle nuorelle, kun taloon äiti vetää vieraan aikuisen miehen asumaan. Sääliksi käy tyttöjä ja äidit on tosi itsekkäitä, kun ei voi sen aikaa odottaa miehen kanssa yhteenmuuttoa, että tytär muuttaa pois kotoa. Mua ainakin ois nuorena ahdistanut ihan kauheesti vieraan aikuisen miehen kanssa asuminen, kun oman isänkin kanssa oli ihan tarpeeksi epämukavaa.
Kommentit (22)
hyviäkin miehiä löytyy. vai onko täällä kaikki huonoissa väleissä myös omien isiensä kanssa ja sinkkuja? eihän tällä periaatteella sitten teini, jonka vanhemmat ovat vielä yhdessä, voi myöskään tuoda koskaan kavereitaan kotiin, oma isähän voi kuolata niiden perään. älkää myöskään ottako miehiänne mukaan esim. yläasteen joulu/kevätjuhliin seuraamaan lapsenne esiintymistä. pidätte kai myös veljiänne pedofiileina? ja miespuolisia ystäviänne?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:11"]
mun mielestä on outoa jos jo teini-ikäinen tyttö alkaa pitämään äidin uutta miestä "isänään tai uskottunaan" Mun kavereista ihan kaikki inhosivat niitä miehiä joita äidit kotiin toivat meidän teini-iässä lyhyemmäksi aikaa tai pidemmäksi. Ja olihan se aika tulenarkaa aluetta, eivät teini-ikäiset voi kertoa kaikesta lääppimisestä ja muusta lähentelystä äidilleen ihan jo häpeän takia. Kavereille kerrotaan. Niissä miehissä jotka muuttavat äidin ja teinitytön kanssa samaan kämppään on aina ollut jotakin outoa.
[/quote]
Eli sinun mielestä on outoa, kaverit inhonneet äitien uusia miehiä, joitain käytetty hyväksi ja siksi kaikissa uusperheissä on jotain outoa? Ok.
Ota huomioon, että toisilla menee vähän onnekkaammin. On kunnollisia miehiä, miehiä joilla voi olla itselläänkin omia lapsia, ja uusperheitä joissa kaikki tulevat toimeen ja ovat onnellisia uudesta perheestään. Ei toisten epäonni tarkoita että asiat menisivät samoin kaikilla:)