Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen, oon rakastunut chattimieheen netissä?

Vierailija
21.02.2014 |

Siis oikeesti rakastunut.

Voiko tästä tulla mitään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on ihan kyllä normaali ja kivan näkönen

ap

Vierailija
2/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suomalainen niin joo. Jos ulkomaalainen niin ei. Itse aikoinaan yritin viritellä intohimoista suhdetta kahteen otteeseen ulkomaalaiseen mieheen. Eri aikoina kuitenkin. Eka oli Belgialainen, patologinen valehtelija. Kuhertelimme 6kk chatissa mm. kameroiden kanssa jne. Oli tulossa mua katsomaan, oli lentoliputkin jo hankittu kuulemma. Mä menin rakastumaan, ja 2vk ennenkuin mies tuli, ilmoitin nyksällemme (meillä oli ollut toista vuotta ihan superkauheat välit) että mulle riitti. No nettimieskin katosi sanomatta edes heipat kun kerroin päättäneeni suhteeni. Sinänsä en lopettanut suhdettani hänen takiaan vaan hänen takiaan vain tajusin, että se mitä mulla ja nyksällä oli, ei ollut mitään elinkelpoista. En rakastanut häntä.

Toinen tapaus oli Ranskalainen. Olimme ihan in lööv, vaikka hän aina muistutti minua miten media voi muokata fiiliksiämme kun emme tiedä koko totuutta. Hänet olisin halunut tosiaan tavata ottaakseni selvää olisiko meistä ollut pariskunnaksi mutta hänelle tuli hermoromahdus koska oli toipuva paniikkihäiriöinen, hän joutui sairaalaan ja syytti sitten sairaalasta päästyään minua siitä, että olin kaventanut hänen elämänpiirinsä tietokoneen ympärille ja hänen paniikkikohtauksensa olivat päässeet taas valloilleen.

Eli siksi. Oo VAROVAINEN ja tapaa se ukkeli asap. Toisaalta ihastuminen on ihanaa. Voit myös miettiä nauttisitko tunteesta muuttamatta mitään. Pitäisit ikäänkuin nettimuusaa. Se rakkaus tuppaa tuhoutumaan kun jonkun saa omakseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä...

Harmi vaan, että monesti chattimiehet ovat poikkeavia, rumia ja läskejä tai heillä on jokin muu nuppiongelma, mikä estää naisten tapailun livenä. Omasta mielestään he ovat "komeita ja urheilullisia". Kuva, minkä he antavat, on usein otettu monta vuotta sitten, ennen kuin tukka alkoi harventua.Chattimiehet ovat usein työttömiä(varoitusmerkki: paljon chatissa) ja hygieniasta huolehtiminen on huonoa(koska viettävät aikaa paljon chatissa).Mitä enemmän chatissa he viettävät aikaa, sen enemmän pitäisi huolestua.

Osaavat naputella, mutta livenä eivät saa sanaakaan suustaan.Tai sitten he ovat varattuja. Voi olla, että he myös tykkäävät lörpötellä monelle hyväuskoiselle naiselle samaan aikaan, koska nauttivat siitä, että muijaa voi vaihtaa napin painalluksella. Muuten eivät osaakaan painaa yhtään mitään, koska kykyä ei ole kuin näppäimistön ja hiiren painamiseen.

Voi olla, että he myös huijaavat rahasi. Tai heillä on joku kummallinen seksuaalinen fetissi, jolle eivät tosimaailmassa löydä ketään täyttäjää. Kohta chattimiehesi paukauttaa sen, että hän tykkää pukeutua naisten vaatteisiin. Odota vain.

Chattimies on siis kaikinpuolin huono vaihtoehto.

Vierailija
5/5 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Kannattaa eka tosin tavata, voi muuttaa mielipidettäsi.