Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää teinitytöt, joiden äiti ottaa uuden miehen taloon

Vierailija
15.12.2013 |

Varmastii todella epämukavaa 12-17-vuotiaalle nuorelle, kun taloon äiti vetää vieraan aikuisen miehen asumaan. Sääliksi käy tyttöjä ja äidit on tosi itsekkäitä, kun ei voi sen aikaa odottaa miehen kanssa yhteenmuuttoa, että tytär muuttaa pois kotoa. Mua ainakin ois nuorena ahdistanut ihan kauheesti vieraan aikuisen miehen kanssa asuminen, kun oman isänkin kanssa oli ihan tarpeeksi epämukavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun äiti otti kun olin 15, eikä siitä elämä pilalle mennyt. Säälittääkö sinua myös teinipojat joiden isä ottaa uuden naisen taloon?

Vierailija
2/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää. Miksei anneta lasten kasvaa rauhassa kotona, ennenkuin se uusi puoliso pitää ottaa kotiin??? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole jotain hulluja miesvihaajia :D

Vierailija
4/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ihan normaalit välit esikoisella ja isäpuolella on eikä esikoisen mieskuvakaan ole vääristynyt. Tyttö oli 14v ja en huomannut mitään ahdistusta kun mieheni muutti luoksemme.

Vierailija
5/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas sä olet. mene hoitoon hullu

Vierailija
6/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole muuta ongelmaa kuin ap:n mielikuvituksessa tytön pikkuhousuja nuuskivasta ja suihkuverhon takaa kurkkivasta isäpuolesta  :D   Useimmiten normaalien ihmisten kesken ei ole ongelmia jos tytölle puhutaan rehellisesti ja avoimesti

Vierailija
7/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä täysin. Tuttu, jolla kaksi teini-ikäistä tyttöä on lyömässä hynttyyt yhteen miehen kanssa, jolla myös kaksi teini-ikäistä. Miksi näitä uusioperheitä on väenvängällä runtattava yhteen? jos itse eroan ja jos uusi mies tulee mukaan kuvioihin:yhteen en muuta niin kauan kun lapset ovat muuttaneet pois.

Vierailija
8/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä tsäkä käy, uusi lekari pamputtaa tytärtäkin.

Vierailija
9/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uusi mies voi olla sille teinille iha tervetullut,jos tulevat hyvin toimeen. Eri asia tietenkin,jos niitä miehiä tulee ja menee.

Vierailija
10/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:13"]Ymmärrän ap:tä täysin. Tuttu, jolla kaksi teini-ikäistä tyttöä on lyömässä hynttyyt yhteen miehen kanssa, jolla myös kaksi teini-ikäistä. Miksi näitä uusioperheitä on väenvängällä runtattava yhteen? jos itse eroan ja jos uusi mies tulee mukaan kuvioihin:yhteen en muuta niin kauan kun lapset ovat muuttaneet pois.

[/quote]

No onneksi edes joku ymmärtää! ap

Vierailija
11/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paljon vaikuttaa se, miten iso koti on! Jos on riittävästi tilaa ja esim. kaksi WC/pesutilaa, niin on paljon helpompaa kuin vaikkapa kaksiossa. Jos nuorilla on omat tai yhteinen huone hiukan erillään aikuisten huoneesta, niin luulisi hyvin sujuvan. Jos siis isäpuoli on myös ymmärtäväinen ja kunnioittaa nuorten yksityisyyttä.

Vierailija
12/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ap. Ja sitäpaitsi miehet eivät pääse biologiastaan mihinkään. Nätti ja nuori teini on ilo silmälle, ja erittäin moni teinityttö joutuu isäpuolensa hyväksikäyttämäksi. Teinini on nyt 15, ja odotan todellakin siihen asti että hän muuttaa pois kotoa. Nuori nainen tarvitsee rauhallisen kodin, jossa ei ylimääräisiä miehiä jolkottele kalsarisillaan, ja jossa teini saa huoletta kulkea alusvaatteisillaan kotona.

Vierailija
13/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies muuttaa paikkaan jossa edellisen äijän tekosia? Ei kukaan järkevä.

Vierailija
14/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sairasta naisväkeä...

Vierailija
15/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä ymmärrä. omat vanhempani erosivat kun olin 6-vuotias ja jäin äitini luo asumaan. isäni muutti saman tien uuden naisen luo. katselin 14-vuotiaaksi asti äitini yksinäisyyttä ja olin ainoastaan iloinen kun hän rinnalleen löysi sitten miehen joka muutti meille. ja mielummin niin, kuin että äiti sitten olisi jatkuvasti ollut poissa kotoa tavatakseen miestä jota ei muka voi teini-ikäisen lapsen takia tuoda kotiin. idioottimaista olettaa myöskään, että äiti-ihmisen pitäisi teini-ikäisen lapsensa takia olla yksin niin pitkään että lapsi muuttaa pois kotoa, tähänhän voi hyvin mennä yli viisikin vuotta. mielummin onnellinen ilmapiiri ja yksi "ylimääräinen mies", kuin onneton ilmapiiri äidin yksinäisyydentunteen takia, oli paljon ahdistavampaa katsella omaa äitiään masentuneena.

Vierailija
16/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että aika erikoiset ajatusmaailmat täällä toisilla... Itse olin nuorena vain iloinen kun äitini löysi eron jälkeen myöhemmin uuden miehen, jonka kanssa ovat olleet nyt jo kauan naimisissa ja kyseinen mies on kohdellut minua aina hyvin. Siispä sain uusperheen, isäpuolen ja kaksi sisarusta ja se oli itselleni vain ja ainoastaan positiivinen asia, en voi keksiä siitä mitään negatiivista. Miksi ihmeessä täällä niin moni ajattelee että vanhemman rakkaus toista kohtaan olisi jotenkin haitallista lapselle? Minä olin vain iloinen nähdessäni äidin onnellisena ja saadessani lisää perheenjäseniä. Jokseenkin outoa että toiset näkevät uusperheet noin negatiivisessa valossa, varsinkin miehet. Kuulostaa vain aika miesten vihaamiselle...

Vierailija
17/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:29"]

Totta, ap. Ja sitäpaitsi miehet eivät pääse biologiastaan mihinkään. Nätti ja nuori teini on ilo silmälle, ja erittäin moni teinityttö joutuu isäpuolensa hyväksikäyttämäksi. Teinini on nyt 15, ja odotan todellakin siihen asti että hän muuttaa pois kotoa. Nuori nainen tarvitsee rauhallisen kodin, jossa ei ylimääräisiä miehiä jolkottele kalsarisillaan, ja jossa teini saa huoletta kulkea alusvaatteisillaan kotona.

[/quote]

Jos ajattelee kaikkien miesten olevan lasten hyväksikäyttäjiä niin varmaan parempi onkin pitää ne poissa omasta kodista... Miksi kukaan teini muuten hilluu alusvaatteissa kotona ympäriinsä, yleensä kai omassa huoneessa vaihdetaan vaatteet?

Sori mutta musta on outoa ajatella että mies on joku joka kuolaa teinitytärtä, joten pitää odottaa että se ehtii muuttaa kotoa? Sellainen mies sitten kelpaa kuitenkin, joka sitä tytärtä voisi kuolata ja varmaan on sitten potentiaalinen kuolaaja aina kun se tytär käy kotona...

Kannattaa varmaan valita mies vähän paremmin.

Vierailija
18/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuultavaa! Miten joidenkin elämät voivat olla noin sekavia ja muutenkin ihan outoa.

Tyttäreni sai isäpuolen 14v vanhana ja on siitä todella onnellinen. Nykyään tytär jo aikuinen ja asuu muualla, mutta isäpuoli on edelleen tytölle se, jolle voi asiansa ja murheensa jakaa.

Arvaan jo, että joku hullu nainen tästäkin jo koittaa keksiä jotain pahaa..

Vierailija
19/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on outoa jos jo teini-ikäinen tyttö alkaa pitämään äidin uutta miestä "isänään tai uskottunaan" Mun kavereista ihan kaikki inhosivat niitä miehiä joita äidit kotiin toivat meidän teini-iässä lyhyemmäksi aikaa tai pidemmäksi. Ja olihan se aika tulenarkaa aluetta, eivät teini-ikäiset voi kertoa kaikesta lääppimisestä ja muusta lähentelystä äidilleen ihan jo häpeän takia. Kavereille kerrotaan. Niissä miehissä jotka muuttavat äidin ja teinitytön kanssa samaan kämppään on aina ollut jotakin outoa.

Vierailija
20/22 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvitse isänään pitää hyväksyäkseen osaksi perhettä. ja oma äitini kyllä ainakin "tutustutti" meidät (minut ja nuoremman siskoni) mieheensä ennen yhteenmuuttoa. ja jos niissä kaikissa miehissä on jotain outoa ollut niin silloin ei vika ole siinä, että äiti on ottanut uuden miehen, vaan siinä, ettei ole osannut arvioida miestä oikein. mikä on sekin inhimillinen virhe, ei meistä kukaan osaa ajatuksia lukea. ja ne teistä, jotka uskovat kaikkien miesten kuolaavan teinienne perään, miksi tuollainen mies olisi sitten sopiva kumppani teinin muutettua pois kotoakaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme