Naiset, kuinka usein tuntemattomat miehet lähestyvät teitä?
Kommentit (87)
Se että Suomessa ylipäätään tapahtuu sellaista (siis että livenä selvinpäin mies lähestyy tuntematonta naista romanttisessa mielessä) on jo niin ihmeellistä, että siinä on ihmeissään sekä nainen että myös lähestyjä itse.
Oli kai niitä nuorena, kun kuitenkin seurustelin useamman miehen kanssa ennen naimisiin menoa. Känniläisiä ei lasketa.Nyt mummoiässä harvemmin.
Uhkea, rintava, yli 60-vuotias naistuttava kertoo, että maahanmuuttajamiehet ottavat yhteyttä esim metrossa.
Häntä harmittaa kun suomalaiset miehet eivät sitä tee!
Mikä auttaisi?
Uhkea, rintava, yli 60-vuotias naistuttava kertoo, että maahanmuuttajamiehet ottavat yhteyttä esim metrossa.
Häntä harmittaa kun suomalaiset miehet eivät sitä tee!
Mikä auttaisi?
Baarissa on joskus joku seksinvonkaaja ollut, mutta aika vähän. Ohimennen kourijoita ja kähmijöitä en edes laske, koska sellainen ei ole mitään pyytämistä vaan koskemattomuuteni rikkomista. Pöydässä on jututettu aina vain vieruskaveriani.
Kadulla on pyydetty kahville kahdesti, vain toinen pyytäjistä tosin oli suomalainen. En tarttunut kutsuihin, koska oli pakollinen meno juuri siinä kohtaa. Pyysivät sitten varmaan jotakuta toista.
Opiskelu-, työ- ja kaveriporukoissa ei kukaan ole koskaan osoittanut kiinnostusta. Olen yleensä enemmänkin se, jolle miehet uskoutuvat ja jonka kanssa setvivät ongelmiaan muiden naisten kanssa. Harrastusporukasta yksi yritti illanistujaisissa vongata seksiä.
Olenkin käynyt tasan kerran elämässäni treffeillä ja silloin olin itse se aloitteellinen osapuoli. Se mies myös ghostasi treffien jälkeen. Kaikki muutkin toteutuneet juttuni miesten kanssa ovat lähteneet omasta aloitteestani.
N41
Kun olin nuorempi, miehet saattoi lähestyä baarissa, joskin en tiedä pitäisikö niitä humalaista tilittämisiä, kähmimisiä ja suoria seksiehdotuksia pitää lähestymisenä. Itse ajattelen että vakavasti otettava lähestyminen olisi sellainen, jossa mies tosissaan osoittaisi kiinnostuksensa eikä humalassa vain siksi että tarvitsee sänkyynsä lämmittäjää ja reikää johon työntyä.
Rehellisiä lähestymisiä olen miehiltä saanut 0. Tai ehkä yhden. Siinä mies ei varsinaisesti lähestynyt minua, mutta törmäsin häneen välillä yhteisissä harrastuksissa ja tiesin hänen käytöksestään että hän oli kiinnostunut minusta. Ei koskaan tehnyt aloitetta, enkä minä myöskään, koska olin jo tuolloin parisuhteessa nykyisen mieheni kanssa.
Itse sen sijaan olen tehnyt useamminkin aloitteen kiinnostavalle miehelle, ihan selvinpäin ja ihan arkipäiväisissä tilanteissa, jos olen kokenut miehen oikeasti kiinnostavaksi :)