Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kuinka usein tuntemattomat miehet lähestyvät teitä?

Vierailija
02.10.2020 |

Siis selkeästi aikeissa pyytää treffeille yms.

Naiset, kuinka usein tuntemattomat miehet lähestyvät teitä?

Vaihtoehdot

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 50v ja harvoin tai ei koskaan.

Tajusin juuri viime kesänä että taidan antaa vaikutelman että en ole lähestyttävä. Ihan ohimennen kun joku mies pyrki ahtaasta tilasta ohitseni, niin mainitsi vielä erikseen että hän ei yritä mitään. Muille, joita hän ohitteli samoin ei maininnut mitään.

Ja juu en ole enää missään hehkeässä iässä, mutta taidan tosiaan vaikuttaa hyvin pitkänkin matkan päähän sellaiselta etten halua olla missään tekemisissä vieraiden miesten kanssa. Ja toisaalta se on ehkä suht hyväkin, koska en haluakaan.

Vierailija
22/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ehkä pari kertaa vuodessa, nyt ei enää koskaan viimeiseen kymmeneen vuoteen.

N43

Vierailija
24/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin kadulla viikottain, talvella kadulla/kaupassa/julkisissa lähestyjät vähenee. Baarissa ja viihteellä lähestyy tietysti aina.

En laske baarissa lähestyviä sellaisiksi jotka haluaa treffeille.

Vierailija
25/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä.

En ota huomioon messengerissä roskikseen meneviä moi-viestejä tai niitä jotka yökerhossa yms tulee juttelmaan koska nämä ei pyydä treffeille.

Vierailija
26/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi akkoja lähestyy, koska metoo. akat voisivat lopetta miesten syyttelyn, kun vika on akoissa

No sinun ei tosiaan tarvitsekaan lähestyä yhtään naista.

Vierailija
27/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en enää hillu kaupungilla mut sillon kun olin 16-20v niin tulk enemmän vaikka vaan hengailtua siellä ja esim lueskelin kirjoja kirjastossa. Mieleenpainuvin oli kun joku n. 5-10v vanhempi mies tuli kirjastossa kysymään et lähtisinkö kahville. Olin vaan että häh? Kun en tajunnu et kuulinko oikee. Sit tää kysy et ootko varattu ja sanoin joo. Sit kummatkin seistiin hiljaa 10sek ja hän lähti pois. :D en muista kyllä et olinko ees täysikänen tossa vaiheessa. Mut joo, tosiaan jos viettää joka päivä kaupungilla hilluen 3-6h nii saatto sillon kerran vuodessa käydä noin. Tuo oli kuitenki ainut suomalainen joka mua on lähestynyt. Ei oo vissii kovin luontevaa suomalaisten lähestyä vieraita.

Vierailija
28/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä livenä, ei myöskään baarissa. Ja sen perusteella minkänäköisten miesten kanssa olen treffaillut ja ketkä minua treffipalstoilla lähestyvät, olen vähintäänkin perusnätti nainen. Kumppanit on nimittäin olleet erittäinkin viehättäviä, eli tuskin ihan suohirviö olen. Olenkin diagnosoinut itselleni resting bitch facen.

Vierailija
29/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jossain treffipalstalla jatkuvasti mutta että elävässä elämässä? Äärimmäisen harvoin. Ehkä kerran, kaksi vuodessa. Hyvänä vuonna.

Hyvä vuosi on siis että selviät kahdella treffikutsulla vai niitä tulee vain kaksi?

Vierailija
30/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, mutta toisaalta olen varattu, enkä pyöri baareissa ja lisäksi yli 40. Että ei kai ihmekään. Viime kerrasta on 3 kk, ja lähestyjä/huutelija oli joku luultavasti asunnoton juoppo (nukkui puiston penkillä). Lähdin pakoon ja nopeasti.

Vierailija
31/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin harvinaista näyttää olevan.

Vierailija
32/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähikaupassa pari vuotta sitten. Sitä ennen ehkä kerran. En kyllä myöskään käy ikinä missään.

Vierailija
33/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vain pari ulkomaalaista on lähestynyt ja toinen niistä baarissa ja ulkomailla melkein aina kun olen siellä. Suomalaiset miehet ei koskaan peruskoulun (no poikiahan nekin vaan) jälkeen. 

Vierailija
34/87 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri koskaan ja nekin harvat jotka lähestyvät on ulkomaalaisia, enkä laske heitä, sori vaan rasismini.

Olen nelikymppinen nainen ja mua on tasan yhden kerran mies pyytänyt treffeille ja hänen kanssaan olin vuosia, kunnes petti. Hänen jälkeen olen kaikkia miehiä joutunut lähestymään itse. En ymmärrä mistä tämä käsitys tulee, että kaikkia naisia muka lähestytään jatkuvalla syötöllä, koska ei se minulla ole koskaan niin mennyt.

Enkä edes ole mikään kamalan näköinen, mutta ehkä en ole ihan helposti lähestyttävä koska oon ujo ja arka. Esimerkiksi äitini on jo lähes 70v leski ja hän ei todellakaan oo ujo ja hänellä on miehiä jatkuvasti kimpussa.

Siis oikeasti useita joka vuosi! Tälläkin hetkellä hänellä on kierrossa palkattu talkkari, joka on jo niin myyty äidistäni, että haluaa leikata pihanurmikon ilmaiseksi! On se jännä miten joillakin vaan on sitä luontaista karismaa ja joillakin sitä ei vaan ole. 

Vierailija
35/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille miehille on tapahtunut jotain...

Vierailija
36/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan :( Olen liian pitkä ja pullea, vaikka kasvoilta ihan nätti.

N26

Vierailija
37/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-suomalaiset ei koskaan, ulkomaalaiset viimeisen 10 v. aikana ehkä pari, kolme kertaa, kuntosalilla. Olen nelikymppinen nainen, en käy baareissa lainkaan.

Vierailija
38/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausten perusteella tällaista ei Suomessa kovin usein tapahdu.

Tai sitten av mammat eivät keskimäärin ole kovin kaunista porukkaa.

Vierailija
39/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks remppamies kävi viikolla , juteltiin ja olis tullu käymään , en laskenut. Ikä on jo 65 . Nuorena noita iilimatoja oli jonoksi asti , ihmettelin kun kerroin meneväni naimisiin niin ei kun soittelu vaan jatkui. Kyllä ymmärsin mistä oli kyse mutta kiitos ei.

Eikö tee enää mieli tuossa iässä vai mistä on kyse?

Vierailija
40/87 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baarissa pari kertaa vuodessa ja aina silloin joku lähestyy. Muuten minuun ei voi missään törmätä. Teen töitä kotona, ja harrastan vain itsekseni.

N40