Naiset, kuinka usein tuntemattomat miehet lähestyvät teitä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille miehille on tapahtunut jotain...
... jotain mahtavaa, MGTOW!
juu, he ovat ymmärtäneet ettei nykyaikainen nainen ole sen vaivan arvoinen.
Kerran elämäni aikana on suomalainen mies lähestynyt. Baareissa ei ikinä. Tuo lähestyminen tapahtui bussipysäkillä.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on ressukoita.
Perustele?
Koska eivät tee epätoivottuja lähestymisiä?
Eikä niitä toivottukajaan. Syntyvyys laskussa jne...joo en pelkästään syytä miehiä mutta kyllä ressukoita verrattuna muihin maihin, enkä tarkoita mitään gigolo-maita vaan eurooppalaisia esim.
Ei ole (yksistään) nuorten miesten vika, että syntyvyys on laskussa. Kyllä syynä on ihan yleinen ilmapiiri, joka suosii lapsettomuutta ja jopa sinkkuutta. Nuoret miehet haluavat olla yhä kauemmin nuoria ja vapaita. Monet miehet ei suo ajatuksenpuolikastaan perheen perustamiselle ennen kuin ovat 35-vuotiaita, jotkut ei silloinkaan.
Ilmastonmuutos, yleinen ilmapiiri, miituu, vela-ajattelu ym. kaikki tää vaikuttaa myös miehiin, ei pelkästään naisiin. Kenen kanssa ne miehet lisääntyisivät, kun naisetkaan ei halua lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
- Naisten GoldDiggeröityminen
- Naisten vittumaistuminen
- jne. jne. onhan noita.......
Eli niputat kaikki naiset samaan lokeroon?
No miksi ei ? Kun suurin osa, eli pyöreästi n. 96-98 % vapaista naisista on tuollaisia. Demokratiassa kun pyritään menemään enemmistön ehdoilla ja säännöillä. Se loppu ~4% ei merkkaa mitään kokonaisuudessa, koska silloin puhutaan todennäköisyyksistä luokkaa lottovoitto. Kuinka moni sitä onkaan lottovoittaja ? Niin juuri, sitä minä tarkoitinkin.....
Olet siis tutustunut jokaiseen vapaana olevaan naiseen kun voit tuollaista suoltaa?
Joskus, mutta aika harvoin. Yleensä sellaista tosi hienovaraista juttelua. Kerran tosin joku yritti pyytää suoraan jo yhteystietoja ennenkuin oltiin vaihdettu edes pari sanaa.
Baareissa en käy.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Eikä niitä toivottukajaan. Syntyvyys laskussa jne...joo en pelkästään syytä miehiä mutta kyllä ressukoita verrattuna muihin maihin, enkä tarkoita mitään gigolo-maita vaan eurooppalaisia esim.
Ja mistä tietää oliko lähestyminen toivottu ennen kuin on "yrittänyt onneaan"
Mikä on naisten syy etteivät he lähesty miehiä? Tehän ne lapset haluatte
Nimenomaan! Mistä tiedät että lähestyminen ei ole toivottu ennen kuin testaat... Itse olen naisena lähestynyt miehiä. Ja niinkuin sanottu aikaisemmin se on mielestäni miesten homma "jahdata".
Tietysti se on naisten mielestä miesten homma ottaa riski :)
No miehet eivät enää ole samaa mieltä. Naisetkin ovat muuttuneet, miksi muutosta ei siis suoda miehille?
Aivan sama kun miehet valittaisivat etteivät naiset enää pysy hellan ja nyrkin välissä... ehkä naisten olisi aika päivittää omat ummehtuneet ajatuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
No miksi ei ? Kun suurin osa, eli pyöreästi n. 96-98 % vapaista naisista on tuollaisia. Demokratiassa kun pyritään menemään enemmistön ehdoilla ja säännöillä. Se loppu ~4% ei merkkaa mitään kokonaisuudessa, koska silloin puhutaan todennäköisyyksistä luokkaa lottovoitto. Kuinka moni sitä onkaan lottovoittaja ? Niin juuri, sitä minä tarkoitinkin.....
Olet siis tutustunut jokaiseen vapaana olevaan naiseen kun voit tuollaista suoltaa?
Oletko itse kahlannut kaikki miehet läpi kun väität ettei he lähesty naisia?
-eri
Oma huomioni on, että ihmiset eivät nykyään lähesty uusia ihmisiä samalla tavalla kuin aiemmin edes klubeilla. Vietetään aikaa lähinnä omissa porukoissa, mikä on toki täysin ymmärrettävää. Ja yöelämän ulkopuolella lähestymisiä ei ole koskaan tapahtunutkaan. Voi tietenkin olla, että en itse ole enää nykyisin niin lähestyttävä... Ja viime aikoina ei ole kyllä tullut käytyä juurikaan ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
Oletko itse kahlannut kaikki miehet läpi kun väität ettei he lähesty naisia?
-eri
Muuten hyvä pointti, mutta huomaan suuren eron suomalaisten ja ulkomaalaisten miesten välillä (enkä puhu mistään gigoloista nyt) sen takia koska olen matkustanut paljon Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Nimenomaan! Mistä tiedät että lähestyminen ei ole toivottu ennen kuin testaat... Itse olen naisena lähestynyt miehiä. Ja niinkuin sanottu aikaisemmin se on mielestäni miesten homma "jahdata".
No miehet eivät enää ole samaa mieltä. Naisetkin ovat muuttuneet, miksi muutosta ei siis suoda miehille?
Aivan sama kun miehet valittaisivat etteivät naiset enää pysy hellan ja nyrkin välissä... ehkä naisten olisi aika päivittää omat ummehtuneet ajatuksensa.
Mitä riskeeraat kun kysyt naista treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
Unohdit
- Hummustelu
Miksi naiset haluaisivat parisuhteen tavallisen miehen kanssa, kun saa rahaa sheikeiltä loputtomasti ottamalla paskat rinnoille?
Mitä tavallinen mies antaa, et saa rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Riippuu ympäristöstä. Maineeni esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Mikä maine siinä riskeerantuu jos kysyt naista treffeille ja nainen sanoo kiitos ei. Miten se maine siinä pilaantui? "tuo on se joka pyysi naista treffeille ja nainen sanoi ei" ...kö?
Ja minua ei haittais yhtään jos naiset olisivat enemmän kotona, työelämä sopii aika harvalle naiselle tällaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Mikä maine siinä riskeerantuu jos kysyt naista treffeille ja nainen sanoo kiitos ei. Miten se maine siinä pilaantui? "tuo on se joka pyysi naista treffeille ja nainen sanoi ei" ...kö?
Ja minua ei haittais yhtään jos naiset olisivat enemmän kotona, työelämä sopii aika harvalle naiselle tällaisenaan.
kuten sanottu, riippuu ympäristöstä
työkaveri? treenikaveri?
Kuormasta ei saa syödä sanottiin ennen.
Jossain kirjastossa taas... mistä tiedän ettei nainen ole hullu joka alkaa kiljumaan ra.iskaus kun mies katsoo häntä kohti?
Vierailija kirjoitti:
Mikä maine siinä riskeerantuu jos kysyt naista treffeille ja nainen sanoo kiitos ei.
Viestistäsi huomaa, että et ole mies joka olisi joskus kysynyt naista treffeille. Jos ne kieltävät vastaukset olisivat luokkaa "kiitos ei", niin varmasti monikin mies uskaltaisi lähestyä. Ne torjunnat ovat yleensä ihan toisenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maine siinä riskeerantuu jos kysyt naista treffeille ja nainen sanoo kiitos ei.
Viestistäsi huomaa, että et ole mies joka olisi joskus kysynyt naista treffeille. Jos ne kieltävät vastaukset olisivat luokkaa "kiitos ei", niin varmasti monikin mies uskaltaisi lähestyä. Ne torjunnat ovat yleensä ihan toisenlaisia.
En olekaan mies, olen nainen enkä ole koskaan pyytänyt naista treffeille...joten totta en tiedä miten naiset vastaa paitsi mitä itse vastaisin tai mitä muut tuttavanaiset ovat vastanneet. Kukaan ei kyllä ole alkanut riehumaan tai väittänyt miehen raiskanneen niin kuin tuossa yllä, semmoisiakin toki varmaan on mutta jos näitä pelkää pelkää varmaan vähän kaikkea muutakin, ehkä sellainen mies ei sitten ole hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan mies, olen nainen enkä ole koskaan pyytänyt naista treffeille...joten totta en tiedä miten naiset vastaa paitsi mitä itse vastaisin tai mitä muut tuttavanaiset ovat vastanneet. Kukaan ei kyllä ole alkanut riehumaan tai väittänyt miehen raiskanneen niin kuin tuossa yllä, semmoisiakin toki varmaan on mutta jos näitä pelkää pelkää varmaan vähän kaikkea muutakin, ehkä sellainen mies ei sitten ole hyvä mies.
En minäkään tiedä sellaista tapausta, että olisi alkanut ihan riehumaan tai huutanut raiskausta. Mutta erittäin ilkeitä torjuntoja noin muuten (ei kaikki, kyllä jotkut osaavat kauniistikin torjua). Kyse ei ole pelosta vaan kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä sellaista tapausta, että olisi alkanut ihan riehumaan tai huutanut raiskausta. Mutta erittäin ilkeitä torjuntoja noin muuten (ei kaikki, kyllä jotkut osaavat kauniistikin torjua). Kyse ei ole pelosta vaan kokemuksesta.
On minutkin torjuttu joskus, jotkut jopa hakanneet (siis poikaystävät), mutta en silti toivoa heitä muutaman epäonnistuneen jutun takia vaikka minulla kai olisi paljonkin syytä. Niin kauan kun on elämää on toivoa!
Minua on lähestytty niin baarissa kuin sen ulkopuolellakin. En ole edes mikään hurjan nätti, ihan tavallisen näköinen, joskin vähän erikoisemmin pukeutuva tapaus. Käytän paljon mekkoja, mikä tuntuu olevan katukuvassa aika harvinaista etenkin kesän ulkopuolella.
Opiskeluaikana eräs samalla kurssilla ollut pyysi useammankin kerran elokuviin, mutta olin vasta eronnut, eikä mies ollut tyyppiäni, joten kieltäydyin kohteliaasti. Seuraavana lukuvuonna eräs tyyppi pysäytti pakettiauton lähistölle ja pyysi kahville. Olin tässä vaiheessa varattu, mistä kerroin, jonka jälkeen tyyppi toivotti hyvät jatkot, mutta se ei estänyt yrittämästä kolmesti uudelleen, mikä alkoi lopulta olla sen verran creepyä, että ko. pakettiauton nähdessäni aloin tehdä kiertoreittejä, ettei voisi jäljittää missä asun. Etäsuhteessa olin ja kun ei miestä vierellä näkynyt, varmaan oletti minun eronneen tai valehtelevan, vaikka sai aina saman vastauksen, että edelleenkin olen varattu.
Yhdestä baarissa tavatusta tyypistä tuli useamman täysin satunnaisen tapaamisen jälkeen kaveri, jonka kanssa on toisinaan sähköpostitse juteltu. Pyyteli aikoinaan kahville, mutta en lähtenyt, ja sittemmin tosiaan friendzonen kautta päädyttiin kavereiksi. Oma mies oli aikoinaan mustasukkainen, mutta on jo oppinut, ettei tämä tuttava ole uhka, eikä siten pahastu, jos kerron saaneeni tältä ihmiseltä sähköpostia.
Eräänä vuonna kaupungissa oli kansainväliset markkinat, jolloin eräs marokkolais-italiaano iski silmänsä minuun ja pyysi kahville, vaikka sanoin olevani varattu. Mourusi niin, että kävin sitten siltä seisomalta pikaisesti kahvilla (mistä kerroin miehellenikin) ja markkinoiden ajan vietin aikaa siinä kojulla hänen ja tuttavansa kanssa, tehden kuitenkin erittäin selväksi, että jos jotain yrittää, saa litsarin. Siitä huolimatta ihastui ja yritti liehitellä mm. lähettämällä kaverinsa mukana minulle suklaata, mutta onneksi se ihastus kuihtui pian, kun palasi sittemmin Italiaan.
Sittemmin on lähestytty ihan suomalaisten tavismiesten toimesta mm. kun olin matkalla kauppaan, ja viimeisimpänä joku lähestyi tänä kesänä ruokakaupassa kyselemällä ensin olenko paikallisia, käynkö baareissa ja kun vastasin, että en viime aikoina, pyysi kahville. Tämä tuli puskista, koska olen raskaana ja mahaa oli jo sen verran, että olisi pitänyt huomata. Kerroin sitten olevani varattu, jonka jälkeen toivotti hyvät päivänjatkot ja hävisi omille ostoksilleen. Kerroin kotona miehelle (niin kuin näistä kaikista muistakin tapauksista), joka ihmetteli, mistä ihmeestä nämä saa päähänsä aina minua lähestyä ja ihan samaa mietin kyllä itsekin, kun tosiaan en ole edes mitenkään hyväkroppainen vaan normaalipainoisen ylärajalla, meikitön ja nykyään hiuksistakin luomu kolmekymppinen. Ehkä sen takia onkin helpompi lähestyä, kun ei ole "täydellinen"? Lähestyjätkin on siis olleet "taviksia", ihan normaaleita suomalaisia miehiä.
Eipä siinä mitään, jos joku kysyy kahville, mutta kun olen ollut viimeiset 10 vuotta parisuhteessa, että ehkä se kiinnostuksen osoitus olisi mukavampaa, jos olisi sinkku. Toisaalta osaapahan mies arvostaa minua, kun tietää, että kelpaisin vielä jollekin toisellekin, ja myös sitä, etten kuitenkaan ole kertaakaan näiden kilpakosijoiden matkaan lähtenyt enkä lähde.