Naiset, kuinka usein tuntemattomat miehet lähestyvät teitä?
Kommentit (87)
Suomalaiset miehet on ressukoita.
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Koska eivät tee epätoivottuja lähestymisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi akkoja lähestyy, koska metoo. akat voisivat lopetta miesten syyttelyn, kun vika on akoissa
No sinun ei tosiaan tarvitsekaan lähestyä yhtään naista.
EIkä sinua kukaan lähesty
win-win
Muutamia kertoja vuodessa nykyään. Olen nyt 29. Nuorempana, 15-25 ikävuosina, kaikenlaisia häiriköitä riitti - joka kerta kun meni baariin niin tuli paikasta riippuen 1-3 eri miestä illan aikana iskemään, ja myös välillä ihan päiväsaikaan kaupungilla kulkiessa saattoi joku tulla juttusille. Ei siinä kohteliaassa yrittämisessä mitään, mutta sellaisia oli yksi kymmenestä, loput oli nimenomaan häirintää kuten perään huutelemista, vislausta, huulten lipomista ja muuta ällöttävää seksuaalissävytteistä ahdistelua. Persettäkin on kourittu monta kertaa nuoruudessa.
#metoo-liikkeen jälkeen on ollut ihan selkeästi vähemmän tällaisia tapauksia, mikä on tosi hyvä juttu! Näytän aikalailla samalta kuin 4 vuotta sitten (paitsi olen nykyään paremmassa kunnossa koska rupesin treenaamaan ja juoksemaan) mutta ero häirinnän määrässä on ollut huikea 2017 jälkeen. Toki pukeudun myös nykyään vähän aikuismaisemmin enkä enää viiletä kaupungilla tiukoissa minimekoissa ja korkokengissä, mutta näin ylipäätään seksuaalinen häirintä on minun ja kaikkien tuntemieni naisten mukaan vähentynyt reippaasti. On ollut ilo huomata näin konkreettisesti, että #metoo:n kaltaiset sosiaaliset ilmiöt ja aktivismi todella pystyvät muuttamaan maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Eikä niitä toivottukajaan. Syntyvyys laskussa jne...joo en pelkästään syytä miehiä mutta kyllä ressukoita verrattuna muihin maihin, enkä tarkoita mitään gigolo-maita vaan eurooppalaisia esim.
Liian usein. Olen varattu, joten tuntemattomien iskuyritykset eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Eikä niitä toivottukajaan. Syntyvyys laskussa jne...joo en pelkästään syytä miehiä mutta kyllä ressukoita verrattuna muihin maihin, enkä tarkoita mitään gigolo-maita vaan eurooppalaisia esim.
Ja mistä tietää oliko lähestyminen toivottu ennen kuin on "yrittänyt onneaan"
Mikä on naisten syy etteivät he lähesty miehiä? Tehän ne lapset haluatte
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille miehille on tapahtunut jotain...
... jotain mahtavaa, MGTOW!
Miksi tuntematon pyytäisi treffeille?
Pitäisin täysin tilannetajuttomana oliona.
Kun olin hamppariravintolassa töissä, yksi poika tuijotti ilmeettömänä pitkään mua pöydästä, ja kävi lopulta tuomassa käteeni lapun sanomatta mitään. Se oli lähinnä pelottavaa. Heitin lapun roskiin ja lähdin tauolle.
Normaali ihminen alkaa jutella vaikka säästä.
Sillä tavalla saa kahdessa sekunnissa selville haluaako toinen olla rauhassa, vai onko juttelu luontevaa, potentiaalisesti kiinnostavaa molempien mielestä.
Sillä tavalla olen tutustunut kaikkiin ihmisiin: alkamalla jutella.
Toissa kesänä viereeni liimautui bussipysäkillä mies, joka ilmoitti kärkeen, ettei ole nähnyt mua ennen (onpa mielenkiintoista). Seuraavaksi se alkoi udella, missä asun. En tietenkään kertonut. Kolmanneksi se kysyi haluanko olla hänen "ystävänsä" ja kysyi puhelinnumeroani.
Koko ajan viestin kaikin elekielen tavoin, että haluan olla rauhassa eikä yhtään tietoa tipu, ja tulisi nyt äkkiä se bussi tai muita ihmisiä tähän.
Mies oli n. 20 vuotta mua nuorempi, 20 senttiä lyhyempi ja kotoisin Irakista.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kertoja vuodessa nykyään. Olen nyt 29. Nuorempana, 15-25 ikävuosina, kaikenlaisia häiriköitä riitti - joka kerta kun meni baariin niin tuli paikasta riippuen 1-3 eri miestä illan aikana iskemään, ja myös välillä ihan päiväsaikaan kaupungilla kulkiessa saattoi joku tulla juttusille. Ei siinä kohteliaassa yrittämisessä mitään, mutta sellaisia oli yksi kymmenestä, loput oli nimenomaan häirintää kuten perään huutelemista, vislausta, huulten lipomista ja muuta ällöttävää seksuaalissävytteistä ahdistelua. Persettäkin on kourittu monta kertaa nuoruudessa.
#metoo-liikkeen jälkeen on ollut ihan selkeästi vähemmän tällaisia tapauksia, mikä on tosi hyvä juttu! Näytän aikalailla samalta kuin 4 vuotta sitten (paitsi olen nykyään paremmassa kunnossa koska rupesin treenaamaan ja juoksemaan) mutta ero häirinnän määrässä on ollut huikea 2017 jälkeen. Toki pukeudun myös nykyään vähän aikuismaisemmin enkä enää viiletä kaupungilla tiukoissa minimekoissa ja korkokengissä, mutta näin ylipäätään seksuaalinen häirintä on minun ja kaikkien tuntemieni naisten mukaan vähentynyt reippaasti. On ollut ilo huomata näin konkreettisesti, että #metoo:n kaltaiset sosiaaliset ilmiöt ja aktivismi todella pystyvät muuttamaan maailmaa.
Lisään tähän vielä että en myöskään käy enää yökerhoissa tai sellaisissa baareissa missä nuorena, korkeintaan menen craft beer-baariin tai vähän hienompaan cocktailbaariin jos menen. Sekin varmaan vaikuttaa aika paljon vuoden iskuyritysmääriin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin hamppariravintolassa töissä, yksi poika tuijotti ilmeettömänä pitkään mua pöydästä, ja kävi lopulta tuomassa käteeni lapun sanomatta mitään. Se oli lähinnä pelottavaa. Heitin lapun roskiin ja lähdin tauolle.Normaali ihminen alkaa jutella vaikka säästä.
Sillä tavalla saa kahdessa sekunnissa selville haluaako toinen olla rauhassa, vai onko juttelu luontevaa, potentiaalisesti kiinnostavaa molempien mielestä.Sillä tavalla olen tutustunut kaikkiin ihmisiin: alkamalla jutella.
Vähän ristiriitaista höpinää taas...ala jutella ja pyydä treffeille, mikä ongelma?
Hän keräsi kaiken rohkeutensa ja yritti. Vähän arvostusta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin hamppariravintolassa töissä, yksi poika tuijotti ilmeettömänä pitkään mua pöydästä, ja kävi lopulta tuomassa käteeni lapun sanomatta mitään. Se oli lähinnä pelottavaa. Heitin lapun roskiin ja lähdin tauolle.Normaali ihminen alkaa jutella vaikka säästä.
Sillä tavalla saa kahdessa sekunnissa selville haluaako toinen olla rauhassa, vai onko juttelu luontevaa, potentiaalisesti kiinnostavaa molempien mielestä.Sillä tavalla olen tutustunut kaikkiin ihmisiin: alkamalla jutella.
Vierailija kirjoitti:
Mieti poikaa jota pelottaa ihan älyttömästi ja oikeasti ottaa sen askeleen lähestyäkseen. Miten söpöä! Olisit nyt edes soittanut ja kiittänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... jotain mahtavaa, MGTOW!
Just... :(
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
- Naisten GoldDiggeröityminen
- Naisten vittumaistuminen
- jne. jne. onhan noita.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Ja mistä tietää oliko lähestyminen toivottu ennen kuin on "yrittänyt onneaan"
Mikä on naisten syy etteivät he lähesty miehiä? Tehän ne lapset haluatte
Nimenomaan! Mistä tiedät että lähestyminen ei ole toivottu ennen kuin testaat... Itse olen naisena lähestynyt miehiä. Ja niinkuin sanottu aikaisemmin se on mielestäni miesten homma "jahdata".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Metuu
- Femakoituminen
- Naisten läskeytyminen
- Naisten GoldDiggeröityminen
- Naisten vittumaistuminen
- jne. jne. onhan noita.......
Eli niputat kaikki naiset samaan lokeroon?
Vierailija kirjoitti:
Toissa kesänä viereeni liimautui bussipysäkillä mies, joka ilmoitti kärkeen, ettei ole nähnyt mua ennen (onpa mielenkiintoista). Seuraavaksi se alkoi udella, missä asun. En tietenkään kertonut. Kolmanneksi se kysyi haluanko olla hänen "ystävänsä" ja kysyi puhelinnumeroani.
Koko ajan viestin kaikin elekielen tavoin, että haluan olla rauhassa eikä yhtään tietoa tipu, ja tulisi nyt äkkiä se bussi tai muita ihmisiä tähän.
Mies oli n. 20 vuotta mua nuorempi, 20 senttiä lyhyempi ja kotoisin Irakista.
Joo no nyt olikin kyse suomalaisista miehistä ei mistään etelän-vetelistä.
Mua on lähestynyt ikinä elämässäni 3 tuntematonta miestä ja nämäkin kaikki bussipysäkeillä/asemilla. Tulleet kysymään esim. mistä lähtee tietty bussi (laitureita oli 2) tai mihin aikaan tulee seuraava bussi (niitä meni 5 min välein) tai miksi olen siellä (tämä vaikuttui mt-tapaukselta). Mutta ei nuo keskustelut mihinkään treffipyyntöön edenneet ollenkaan.