Hiukset näyttävät kuivilta ja karheilta riippumatta siitä mitä hoitoainetta kokeilen. Mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pesu- ja hoitoaine sinulla on nyt käytössä? Oletko kokeillut hiuksiin jätettävää hoitovoidetta?
Syvähoitoaineita joita ostin prismasta ja sokoksesta olen kokeillut. Joico ja en muista nyt muitten nimiä. Laitan tavallisen shampoon ja hoitoaineen jälkeen muutamaksi minuutiksi.
Suosittelen Oribea! Mulla Hair alchemy tekee hiuksista ihanat
Lutraa riisivedellä, sillä saa siloiset hiukset
Muuta kerrostalosta pois. Kaivovedellä peset nii alkaa hiukset kiiltämään.
Vaihdat shampoon sopivaksi. Hoitoaineella ei ole niin isoa merkitystä jos sulla on sopiva shampoo ja peset sillä shampoolla sun päänahkasi.
Vierailija kirjoitti:
Muuta kerrostalosta pois. Kaivovedellä peset nii alkaa hiukset kiiltämään.
Järvivesi on vielä parempaa.
Hiuksiin jätettävä hoitoöljy tekee ihmeitä.
Onko käsitellyt hiukset vai käsittelemättömät?
Jos hiuksia jatkuvasti vaalennetaan/värjätään ja vielä kuumakäsitellään, ei niistä enää saa siloisia kuin silikoneilla. Siis hoitsikassa pitää olla silottavia silikoneja.
Itse välttelen silikonia hiustuotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olaplex.
Eiks tuo ole vain värjätyille hiuksille?
Vierailija kirjoitti:
Onko käsitellyt hiukset vai käsittelemättömät?
Ei mitään käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa tukka lyhyeksi.
Nyt on tyhmä neuvo. Ei tarvitse olla lyhyt tukka.
Vierailija kirjoitti:
Hiuksiin jätettävä hoitoöljy tekee ihmeitä.
Voi korvata keittiöstä löytyvällä ruokaöljyllä. Sama asia ilman kemikaalikuormaa. Pari kolme tippaa öljyä käsiin, hiero öljy kämmeniin ja taputtele/puristele/sivele hiuksiin, anna vaikuttaa ennen pesua. Saman voi tehdä vähemmällä öljymäärällä pesun jälkeen kuiviin kohtiin. Älä *hiero*.
Monissa hiusöljyissä pohjana on ihan perusöljy esim. 🌻
Kuivaatko hiukset pyyhkeellä ja menetkö märillä hiuksilla nukkumaan?
Jos vastaukset on kyllä, niin siinä syy hiuksien kuivaan kuntoon.
Mitkä pesu- ja hoitoaine sinulla on nyt käytössä? Oletko kokeillut hiuksiin jätettävää hoitovoidetta?