Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teiniäidiksi

15.12.2013 |

Täällä kirjoittelee 19 vuotias nuori naisen alku. Olen jo pitkään harkinnut omaa lasta ja olen miettinyt olenko valmis teiniäidiksi. Tunnen olevani valmis kantamaan sen vastuun, mitä oma lapsi tuo. :) Seurustelin jonkin aikaa täydellisen nuoren miehen kanssa, ikää hänellä oli 18, mutta on vanhempi ikäisekseen. Molemmat haluamme lapsen ja asiasta olemme jutelleetkin todella pitkään. Olemme myös jo yrittäneet lasta 2 kuukautta. No, erosimme tai oikeastaan olemme "tauolla", mutta välimme ovat edelleen lämpimät ja olemme parhaita ystäviä. :) Jutelleet olemme myös siitä, kun emme olekkaan enää yhdessä ja jos olenkin nyt raskaana, hän tottakai tulee olemaan lapsen elämässä mukana aina, ja eihän sitä tiedä vaikka palaisimmekin yhteen... :) No, jokatapauksessa... Normaalisti kuukautiseni alkavat 12 tai 13 päivä, viimekuussa alkoi 6 päivä ja nyt minulla on kuukautiset 3 päivää myöhässä. Menkkamaisia kipuja on kyllä ollut(ei niin kovia kylläkään), alaselkä on ollut kipeä, mielialat vaihtelee, rinnat ovat turvonneet, paino noussut 2 kuukauden aikana 2 kiloa koska ruokahalu on parantunut kummasti, alkoholi ei maistu, oksettaa ja rinnat ehkä hiukan kipeä. Harrastimme seksiä 28.11, elikkä noin ovikseni aikoihin ja alle viikko ennen ovulaatiota. Tänään tuli hiukan rusehtavaa vuotoa. Testin tein 6.12 näytti negaa ja 13.12  näytti negaa. Ajattelin kuulostella 2 viikkoa menkkoja, mutta jos ei näy niin uuden testin tekoon. Nyt toivotaan, että siellä oikeasti olisi pikkuinen tulossa. :) <3 Kertoisitteko omia kokemuksia raskaudesta? Oireita mitä teille on tullut yms.? :)

Kommentit (3)

1/3 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä mä huomasin (tai aloin epäillä) ite raskauteni just menkkamaisilla kivuilla ja rintojen arkuudella. Eka testi näytti negaa rv 4-5 ja viikko siitä ni plussaa:) tsemppiä sulle, toivotaan et siellä on pikku masuasukki:) itelläni oli ns, vahinkoraskaus, mut täl hetkellä pikkunen enemmän ku toivottu, ikää vasta 18 ja rv 13+4

2/3 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mulla oli hiukan hankalaa huomata raskaus, koska ei ollut puoleen vuoteen ollut menkkoja kuin 2 kertaa minipillereiden takia, vaikkakin menkkakivut oli kyllä ollut aina kerran kk.. aika jännä :D sitten yks päivä alko kauheet nippailut alavatsassa ja ajattelin että nyt ei kyllä oo yhtään menkkamaiset kivut mutta en sitten kiinnittäny sen enempää huomioo siihen. Noh sitte parin päivän päästä tuli vaan semmonen "tunne" että oonkohan raskaana ja niinpä tein testin ja positiivistahan se näytti :) nyt rv 12+6 ja la 6.7.2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin raskauteni vasta viikolla rv 8. Menkat oli muutenki epäsäännölliset työni takia (viikko-viikko vuoro laivalla). Ainoat asiat jotka herättivät epäilyn olivat oksentelu ja se ettei alkoholi maistunut juhannuksena samalla tavalla kun yleensä. Nyt rv 37+0 ja LA 11.2., oon voinut aivan mahtavasti sen jälkeen kun pahoinvointi ja migreeni loppu viikolla 13. Nyt tosin joulusta asti oon ollut todella väsynyt, mut se kuuluu tähän loppu aikaan. :D