***Sisunaiset 20.4 ***
Viime viikolta:
Viime viikolta:
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[b] Allakka [/b]♥
94,8 kg, 87,2 kg, ( 62 kg), 89,8 kg, 0,0 kg, 5 kg, 2,6 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32,6 , 1,66 m
[b] Axelara [/b]♥
73,2 kg, 59,4 kg, ( 56 kg), 62,6 kg, 0,0 kg, 10,6 kg, 3,2 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22,7 , 1,66 m
[b] Chicky [/b]♥
91 kg, 89,5 kg, ( 0 kg), 91 kg, 0,0 kg, 0 kg, 1,5 kg, 5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 30,1 , 1,74 m
[b] Körömölli [/b]♥
95 kg, 83,7 kg, ( 68 kg), 83,8 kg, -0,7 kg, 11,2 kg, 0,1 kg, 1 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 30,8 , 1,65 m
[b] Milenna [/b]♥
75,2 kg, 71,4 kg, ( 68 kg), 73,8 kg, 0,0 kg, 1,4 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 26,1 , 1,68 m
[b] Minlee [/b]♥
Palaan ruotuun jahka uudet välitavoitteet otetaan käyttöön.
[b] Pommeriina [/b]♥
91,9 kg, 82 kg, ( 74 kg), 84 kg, 0,0 kg, 7,9 kg, 2 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,8 , 1,77 m
[b] Ragna [/b]♥
72,4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 67,4 kg, 0,0 kg, 5 kg, 1,4 kg, 5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 23,9 , 1,68 m
[b] Tinna [/b]♥
70 kg, 55 kg, ( 55 kg), 55,5 kg, 0,0 kg, 14,5 kg, 0,5 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 20,1 , 1,66 m
[b] Volga [/b]♥
90 kg, 77,4 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0,0 kg, 11 kg, 1,6 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24,4 , 1,80 m
[b] Waller [/b]♥
98 kg, 94,6 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0,0 kg, 1 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 33,6 , 1,70 m
[b] Saralda [/b]♥
59 kg, 55 kg, ( 51 kg), 57 kg, 0,0 kg, 2 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 25,3 , 1,50 m
[b] Napos [/b]♥
67 kg, 65 kg, ( 65 kg), 66,4 kg, 0,0 kg, 0,6 kg, 1,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23,5 , 1,68 m
[b] FatandFurious [/b]♥
60 kg, 57,6 kg, ( 55 kg), 60 kg, 0,0 kg, 0 kg, 2,4 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 22,0 , 1,65 m
[b] Skyblue [/b]♥
82 kg, 76,6 kg, ( 60 kg), 79 kg, 0,2 kg, 3 kg, 2,4 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,1 , 1,74 m
[b] Katti [/b]♥
76,8 kg, 72,4 kg, ( 68 kg), 75,2 kg, 0,0 kg, 1,6 kg, 2,8 kg, 8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26,6 , 1,68 m
[b] Nappimato [/b]♥
85,8 kg, 83 kg, ( 69 kg), 84,2 kg, 0,0 kg, 1,6 kg, 1,2 kg, 1 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 30,6 , 1,66 m
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Körömölli : -0.7 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 26.4) välitavoitetta [b]
1. sija =>... 1 ...vkoa:.. Körömölli
2. sija =>... 1 ...vkoa:.. Nappimato
3. sija =>... 5 ...vkoa:.. Chicky
4. sija =>... 5 ...vkoa:.. Ragna
5. sija =>... 5 ...vkoa:.. Saralda
6. sija =>... 7 ...vkoa:.. Allakka
7. sija =>... 7 ...vkoa:.. Pommeriina
8. sija =>... 8 ...vkoa:.. Milenna
9. sija =>... 8 ...vkoa:.. Tinna
10. sija =>... 8 ...vkoa:.. Volga
11. sija =>... 8 ...vkoa:.. Waller
12. sija =>... 8 ...vkoa:.. Napos
13. sija =>... 8 ...vkoa:.. FatandFurious
14. sija =>... 8 ...vkoa:.. Katti
15. sija =>... 9 ...vkoa:.. Axelara
16. sija =>... 9 ...vkoa:.. Skyblue [/b]
Laihduttajia: 17
Painomme oli alussa: 1282,1 kg
Painamme nyt: 1205,7 kg
Tavoitepainomme (vko 17/2009): 1175,8 kg
Matkaa tavoitteeseen: 29,9 kg
Kommentit (14)
Ai..ne tavoitteet pitääkin toteutua vasta tällä viikolla, joten ei mun peli ookaan menetetty vielä ;o)!!
Tää mun laihdutus ilman turhia hiilareita sujuu vallan mainiosti, enkä viikonloppunakaan sortunut mihinkään vaan pysyin tiukkana, joka on ihme, sillä nuo viikonloput on aina mun kompastuskiviä enkä muista viikonloppua, jolloin oisin ollut noin hienosti ruodussa :o)!!
Mulle käy ihan miten vaan tuo välitavoite..oisko kuitenkin juhannus parempi etappi, sillä luulen, että juhannuksena ei monikaan muistele välietappia ja syö ja juo minkä kerkii ;o), mutta tosiaan mulle käy kumpi vaan!!!
Ulkona on ihana auringonpaiste, mutta voi miten kylmä..aamulla, kun olin koiran kanssa aamulenkillä niin palelin toppatakillakin ja nytkin tekis mieli hiukan mennä kävelemään, mutta taidan odottaa, et alkaa Suomen huippumalli haussa ja crossaan sen lomassa sitten huomaamatta ainakin 30min., joka on mulle suuri saavutus ;o)!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä toivottelee köris
Tarkoitus ottaa (jälleen kerran) kunno niskaote itsestä ja löytää sitä kuria jostakin. PV-ryhmään lähtisin, koska se toimii mulla se "julkinen punnitus", mutta ei aikaa eikä oikein taloudellisestikaan mahdollista.
Jos tämä ajaisi vähän saman asian?
Urakkaa mulla olisi - Paino nyt 107,5kg, pituus 169cm. En edes tavoittele ihan mitään langanlaihaa olemusta - vieraantuisin jo itse itsestäni. Mutta jos paino jossakin vaiheessa olisi 79kg, niin olisin erittäin happy. ja tietenkin monen monta välitavoitetta mahtuu matkalle.
Mutta siis - mahtuuko mukaan porukkan? :)
Aina mahtuu uusia mukan, joten ei muuta kun mukaan vaan ja kyllä tää kimppalaihdutuskin toimii, kunhan on tsemppaava porukka kasassa :o)!
Mulla kuuri pitänyt tänäänkin eikä ees tee hiilariherkkuja mieli ;o)!!
Kaikille muksaa tiistaita toivottelee köris
Mun lukemat samat kuin aikaisemmin. Ei nyt ihan niin suju tämä laihdutus kuin olen mielessäni ajatellut. Nyt on pakko saada tämä laihdutus sujumaan. Syksyllä on töihin paluu ja mä en halua laittaa ihan koko vaatevarastoa uusiksi. Toisekseen painoa on niin paljon ettei tähän vartaloon helpolla löydä vaatteita.
Mulle sopii molemmat tavoite ajat.
Hienoa sullahan on hyvä tsemppi päällä. Taidat päästä tavoitteeseen ja jopa alle sen :)
Allakka:Kiitosta..tsemppi on tosiaan kova ja hyvä vauhti päällänsä..
Tosin mun turhat hiilarit pois ruokavaliosta koki tänään kolauksen, kun olin vanhempainyhdistyksen kokouksessa, jossa oli kahvin kanssa rahkapiirakkaa ja pikkupizzoja, joita sorruin maistamaan molempia ja kotona söin vielä mini- suklaapatukan, mutta siihen loppuu taas ja tiukka linja kehiin heti sen jälkeen ;o)!
Mun on nyt vaan pakko tsempata täysillä, kun alle 3kk:n päästä pitäis näyttää fiiniltä hääpuvussa :o)!
Eipä mulla muuta..tsemppiä!!
Köris
Hei, kaikki vanhat ja uudet...
Täällä minä painin nyt motivaatiota etsien eli viime syyskuusta
asti kun aloitin työt niin olen keksinyt kaikenlaisia tekosyitä miksi
juuri nyt en aloitakkaan uudelleen laihduttamista...
Mutta haluaisin kovasti sillä matkaa tavoitteeseen on viellä kovin
paljon.
Löysin kaapista viime kevääksi ostetut NUTRILETT valmisteet mutta
päiväys on nyt vuoden vanha... uskallanko enää koettaa niitä saisin
kivan startin ???
Volga
Nolona ;)
Neiti Justiinalle kovasti tervetuloa ryhmään mukaan ja tsemppiä!
Volgalle: En ehkä itse enään vuoden vanhoja nutriletteja suuhuni pistäisi....tosin niillä saattas päästä hyväänkin alkuun, jos suoli alkais pelaa nopeemmin molemmista päistä;)
Mulla oli paino tänä aamuna 66,8kg eli 800g grammaa jäin tavoitteesta. Tosin punnasin vasta aamupalan jälkeen et oisin ehkä päässy lähemmäskin tavoitetta jos oisin muistannu heti aamusta hypätä puntariin.....kyllä tää on välillä pienestä kiinni:)
Niin ja sit mä aattelin , että voisin muuttaa lopulliseksi tavoitteeksi 63kg ku mulla on edelleen vyötärö yli 80cm vaik oon normaalipainossa. Omaa silmää ei vaan nää makkarat miellytä ja siksi jatkan vielä ryhmässä kunhan olo tuntuu hyvältä.
Haluaisiko Minlee sen mukaan laskea mulle jonkun välitavotteen? Hitaasti tässä kuitenkin edetään, mutta toivottavasti suunta on alaspäin.
Aurinkoisia lenkkeilykelejä!
Eilen oli mulla taas puntaripäivä, mutten jaksanut illalla uuvuttavan (työ)päivän jälkeen enää surffailla, joten tuun ilmoittelemaan tulokset vasta nyt eli vaaka näytti eilen tasan [b]1kg[/b] vähempi kuin viikko sitten eli mä pääsin tavoitteeseen, jee :o)!
Loppuviikosta mun 1½viikon tiukka hiilariton linja kärsi kyllä pahasti, kun keskiviikkona vanhempainyhdistyksen kokouksessa söin pikkupizzan ja rahkapiirakkapalan ja kotona vielä minisuklaapatukan, torstaina söin pakon edessä yhden tuutin ja eilenkin herkuttelin hiukan, mutta tänään taas tiukka linja :o)!
Nyt täytyy mennä pikasiivoomaan, kun kaaso tulee pian ja alkaa kutsujen askarteleleminen :o)!!
Kaikille mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!!
köris
Eli paino nyt siis 82,8kg (jos minleen on helpompi tuosta se merkata) ;o)!
Niin tohkeissani tulin muka takaisin "vauvalomalta", mutta kävi taas vanhanaikaisesti; paino alkoikin nousemaan entisestään heti, kun aloin "laihduttamaan". Mulla on paha tapa laihuttaa tyylillä "mätähän sitä söis, jotta laihtuis". Tuloksena nyt mutaman viikon aikana 2 kiloa plussaa. Mutta nyt on kerta kaikkiaan pakko ryhdistäytyä, vaatteet näyttää kamalilta päällä, kun joka mutka tursuaa. Ilmoitan virallisen painolukemani ens perjantaina...
Voi Köris, oot siis menossa naimisiin??! Miten ihanaa!! Siinä onkin varmasti paras laihismotivaatio! Pitäisköhän ehdottaakin miehelle, että mentäis uudestaan naimisiin?!
Onnittelut köris tavoitteen saavuttamisesta ja vielä upea alitus. Onnea myös tulevien häiden johdosta.
Viikonloppu mennyt taas mainiosti..jee!!
Chicky:Mullehan kävi juuri noin joka raskauden jälkeen eli mä oon nää läskini kerryttänyt silloin..en raskausaikna niinkuin useimmat :o(..tsemppiä sulle, jotta pääsisit taas vauhtiin!!Ja tosiaan..luulis, että häät on hyvä motivaattori, mutta on näistä häistä tiedetty jo kauan eikä silti ole sujunut laihdutus..ennenkuin nyt, joten eipä nuo kilot ehdi karisemaan niinkuin olin toivonut ja itselleni vannonut ;o)!
Allakka:Kiitos..kivasti alittui tavoite joo :o)!!
Nyt taidan lähtee pikkuhiljaa unosille..aamulla mulla onkin pitkästä aikaa taas parturi ja pää saa uuden värin :o)!
köris
Tällä viikolla pitäisi sitten ne välitavoitteet toteutua. Körömölli ja Nappimato ovat ainakin hyvin lähellä onnistumista.
Aloitetaan taas uudet välietapit ensi viikon lukemista. Olisiko seuraavan etapin päätös juhannuksena vai kesäkuun lopussa (että tulee sitten juhannuksenakin oltua iisiti, kun etappi päättyy vasta sen jälkeen ...)