Onko normaalia että koko ajan lämpöä?
Viikon nyt ollut 37-37,5, ei siis paljoa mutta korkeampi kuin normaalilämpö (joka on noin 36,5).
Ei mitään flunssan tms oireita, ainoastaan tuo lämpö tuntuu jatkuvasti ja esim aamulla mitatessa oli 37,1.
Kommentit (7)
No ei oo normaalia. Alkuraskaus, ovulointi, kehon ylirasitustila, syöpä tai joku tulehdus kehossa vois tehdä tollasta.
Tuo ihan normaali ovulaatin jälkeinen lämpö.jossei ole kuumeista oloa niin älä mittaa kuumetta. Alkuraskaudessa voi olla vähän sitä kuumeen nousun tuntuakin, vilutusta jne, kuuluu asiaan.
Raskaana olen mutten lähelläkään alkuraskautta enää.
Alkuraskaana oli minulla noin ja koko ajan paleli. Myös työkaverillani oli tuota lämpöilyä (jota usein ei täälläkään kuumeeksi nimitetä), taustalta alkoi löytymään kasa sairauksia. Eli jos joku oikeasti kokee itsensä sairaaksi 37,5 asteen lämmössä niin on todennäköisesti totta. Minulla kuume alkaa aina vain tuolla lämmöllä, vain noustakseen sitten sinne 38 asteeseen, ja olen kyllä ihan kipeä jo silloin 37,5. En työkykyinen ollenkaan. Onneksi olen todella harvoin kuumeessa.
Normaalilämpö aina 37,2-37,5.. Raskaana ollessa oli sama
Minullakin oli alkuraskaudessa lämpö koko ajan koholla, mutta kun ei tätä enää voi alkuraskaudeksi kutsua hyvällä tahdollakaan, viimeinen kolmannes tässä on menossa. Eli ovulaatiolämpöilystäkään ei luonnollisesti ole kyse.
Olo nimenomaan on kuumeinen (eli tuntuu "pahemmalta" kuin tuo 37,5), mutta ei muuten sairas. Enkä edes alle 38 lämmöllä laske itseäni sairaaksi, ts. ei ole pelkkä syy hakea esim. sairauslomaa. Nyt vaan on mietityttänyt, kun flunssan oireita ei ole ja toki oletin tuon lämpöilyn ennakoivan alkavaa flunssaa - jota nyt viikkoon ei ole kuulunut.
Ainoa oire lämmönnousun lisäksi on väsymys, mutta sitä nyt on ollut vähän väliä muutenkin raskauden aikana.
Ap (ja #5)
Raskaana?