Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekee näin instassa?

Vierailija
02.10.2020 |

Näen, että ovat aktiivisena, mutta eivät lue viestejäni, vaikka oon lähettänyt niitä vain yhden kappaleen? Viestittelen kyseisten henkilöiden kanssa aika harvakseltaan eli ei siitäkään voi johtua, että liikaa laitan viestejä. Yhdelle esimerkiksi laitoin viestin jo kaksi viikkoa sitten eikä vieläkään ole sitä nähnyt. Ite en vois jättää kenenkään viestejä roikkumaan tolleen. Eikä kyse voi olla siitä, että ois estänyt mut, koska silloinhan en näkisi tyyppiä ollenkaan enää instassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit yks insrakaveri semmonen, ettei sitä oo näkynyt siellä varmaan kuukauteen, vaikka ite pyysi instaan. Joskus vaan laittaa tarinaan jotain, mutta ei muuten aktiivisena. Vai onko snapchat ja insta yhteyksissä toisiinsa eli näkyykö niissä samat tarinat, kun tämä henkilö kertonut olevansa snapchatissa.

Vierailija
22/25 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika moni ei tiedä että instassa voi lähettää yksityisviestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva laittaa instan kautta kovinkaan tärkeitä viestejä, siksi niihin ei aina jaksa reagoida nopeasti. Itse en myöskään aina saa kaikista viesteistä ilmoitusta enkä sen takia välttämättä huomaa niitä.

Miten et saa kaikista ilmoitusta? Minulle tulee jokaisesta viestistä ilmoitus.

En tiedä, en vaan saa. Tosin välillä ig-viestien ilmoitukset vain hukkuvat muihin ig-ilmoituksiin, mutta ihan oikeasti en välillä saa yhtään mitään pop-uppia viesteistä. 

Vierailija
24/25 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit yks insrakaveri semmonen, ettei sitä oo näkynyt siellä varmaan kuukauteen, vaikka ite pyysi instaan. Joskus vaan laittaa tarinaan jotain, mutta ei muuten aktiivisena. Vai onko snapchat ja insta yhteyksissä toisiinsa eli näkyykö niissä samat tarinat, kun tämä henkilö kertonut olevansa snapchatissa.

no mikä pakko siellä on muka aina roikkua?

Vierailija
25/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mikä pakko siellä on muka aina roikkua?

Ei tietenkään mikään pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän