Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri potkii koiraansa, minne voin ilmoittaa?

Vierailija
15.12.2013 |

Tilanne on se, että olen todistanut kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä naapurin väkivaltaista käytöstä koiraansa kohtaan. Olen nähnyt hänen lyövän, potkivan ja repivän koiraa. Mietin, että minne voisin (tai pitäisikö minun edes) ilmoittaa asiasta? Asun Tuusulassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää. Poliisi tutkii

Vierailija
2/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se ilmoitus tehdään? Voiko sen tehdä nimettömänä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärille joka laittaa asian eteenpäin tai tulee katsomaan kiraa. Poliisillekin voi ilmottaa mutta eläinlääkäri on virkamies asiassa myös.

Tuusulan vastaanotto:

Arkisin klo 8.00 - 10.00 puh. (09) 8718 3524, 040 314 3524 
faksi (09) 8718 3525   

Vierailija
4/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin eläinsuojeluvalvojalle, riittääkö se?

Vierailija
5/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen minun mielestäni pitäisi riittää. Jos tunnet muita huolestuneita naapureita, juttele heidän kanssaankin asiasta, että mahdollisimman moni huolestunut tekisi ilmoituksen myös. Minä olen kerran tehnyt koko pihapiirin kanssa vuorotellen ilmoituksia väkivaltaisesta koiranomistajasta eri tahoille, ja vietiin naapurin koira aina löytöeläintaloon kun se oli päästetty irti (josta omistaja haki sen puukon kanssa takaisin.) Omistaja muutti tän "vainon" vuoksi sitten muualle, kun ei enää saa edes narkata ja hakata koiraansakaan rauhassa nykypäivänä ilman ihmisten puuttumista, joten en tiedä mitä koiralle kuuluu. Mietin sitä koiraa aina välillä, se oli niin säälittävä reppana, hakattu ja rääkätty. Ei näiltä omistajilta meinata saada lemmikkiä pois, mut kaikki pitää tehdä mitä voi kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Nyt jään odottelemaan Sey: n vastausta asiaan. Koira kyllä säälittää kovasti!