pettämistä vai ei? vaivaa mieltä...
Hei! Mua on vaivannut tä asia jo jonkin aikaa. Ollaan oltu yhdessä nykyisen miehen kanssa jo monta vuotta. Noin 2 v suhteen alkamisesta mies petti minua parhaan ystäväni kanssa,ei loppuun asti mutta oraaliseksiä.Siitä seurasi pitkät traumat mutta jatkoimme.Sit meni jonkin aikaa ja ite aina kun join pohdin tota asiaa. No meninhän sit tekemään saman asian hänelle,tosin vaan pussailua. Sairastuin masennukseen ja asia vaivasi silti vielä. Suhteemme muuttui vahvaksi,osasimme puhua syistä miksi petokset tapahtui. Monet varmaan sanoisivat että lopeta toi suhde mutta me todellakiin saatiin puhuttua asioista ja suhde tuntui hyvältä.Sit tunteet kuivuivat,riideltiin,erottiin n 3 kertaa lyhyesti ja lopulta erosimme kokonaan.Mulla ei ollut enää mitään tunteita,olin täysin varma siitä että haluun erota,luulin. Oltiin 2 viikkoa erossa ja sinä aikana ajattelin niinkun eronnut nainen että "uutta kehiin". No sithän tuli yhden yön juttuja toisen pojan kanssa suutelusessio. Mutta tottakai parin viikon päästä kun eksä vieläkin li yhteydessä ajattelin että "ok,tavataan".Tavattiin ja juteltiin 7 tuntia,palattiin yhteen... No,senjälkeen mennyt superhyvin ja olen tosi onnellinen mutta nyt poden pahaa oloa mun "teoista" 2 viikon aikana. Eri asia olisi jos ero olis ollu mulle sellanen "pidetään taukoa" mutkun ei ollut.olin täysin varma erosta! Itse sillon siinä teossa hetkellä jne olen ollut täysin sinkku. Nyt vaan hirvee olo,ja sit toisaalta ajattelen että miksi? Muuten en ole ennen pettänyt ketään jne,ja pidän itteäni kyl ihan hyvänä ja reiluna tyyppinä. Mitä mieltä olette? Haluan vaan päästä tästä eteenpäin enkä koko ajan pohtia asiaa :D
Kommentit (8)
Öäää jos et oo ollu suhteessa, et oo voinu pettää.
Erotkaa lopullisesti, ei tuollaisesta ees-taas-vatvomisesta mitään oikeaa suhdetta voi syntyä.
Onpas hassua, täällä kuvataan vinosilmäisyys ja korkeat poskipäät suomalaisuuden merkiksi, kun taas minua aina lähestytään kysyen mistä olen kotoisin, sillä en näytä suomalaiselta silmineni ja poskipäineni..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:33"]
Eri asia olisi jos ero olis ollu mulle sellanen "pidetään taukoa" mutkun ei ollut.olin täysin varma erosta! Itse sillon siinä teossa hetkellä jne olen ollut täysin sinkku.
[/quote]
Vastasit jo itse omaan kysymykseesi
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:59"]Onpas hassua, täällä kuvataan vinosilmäisyys ja korkeat poskipäät suomalaisuuden merkiksi, kun taas minua aina lähestytään kysyen mistä olen kotoisin, sillä en näytä suomalaiselta silmineni ja poskipäineni..
[/quote]
Mahtava kommentti. Kiteytti hyvin aapeen ongelman :D
"Onpas hassua, täällä kuvataan vinosilmäisyys ja korkeat poskipäät suomalaisuuden merkiksi, kun taas minua aina lähestytään kysyen mistä olen kotoisin, sillä en näytä suomalaiselta silmineni ja poskipäineni.."
Mitä tarkoittaa? Luin tän lähettäjän tekstin ja tuon vastauksen mutta alkoi vaivaamaan kun en ymmärrä sarkasmia ;) !
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:16"]"Onpas hassua, täällä kuvataan vinosilmäisyys ja korkeat poskipäät suomalaisuuden merkiksi, kun taas minua aina lähestytään kysyen mistä olen kotoisin, sillä en näytä suomalaiselta silmineni ja poskipäineni.."
Mitä tarkoittaa? Luin tän lähettäjän tekstin ja tuon vastauksen mutta alkoi vaivaamaan kun en ymmärrä sarkasmia ;) !
[/quote]
Se on tullu väärään ketjuun, ei ole oikeasti vastaus aapeen ongelmaan :)
hiton tyhmä! oot pettäjä!!!!!!!!!