Mihin maahan muuttaisit jos voisit?
Mä olen alkanut miettiä tät järjettömyyttä asua Suomessa; kylmää, pimeää, pahantuulisia ihmisiä jne. Haluaisin muuttaa AUSTRALIAAN!
Kommentit (44)
Vaikea sanoa. Ehkä Sveitsiin.Hyvin kaunis luonto, turvallista ja huomattavasti paremmat palkat kuin Suomessa. Myös muut pohjoismaat kelpaisivat.Iloisempia ihmisiä ja historiaa ja kulttuuria. Argentiinassa on ihanaa ruokaa ja suht turvallista.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:10"]
Miksi joku haluaa muuttaa ISRAELIIN? Miksi ihmeessä? Sinne sodan ja sorron keskelle?!
[/quote]
Ihan tavallista arkea ne ihmiset sielläkin elää. Ei siellä näytä sen levottomalta kuin Suomessakaan, mitä nyt olen itse nähnyt ja kokenut. Ihmiset ovat usein ystävällisempiä kuin Suomessa, esimerkiksi asiakaspalvelussa työskentelevät. Ja kertaakaan ei yritetty huijata ja rahat ja passi tallella palasin takaisin kotiin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:50"]
Kanadaan!
[/quote] Kaliforniassakin on enemman asukkaita kun Kanadassa. Lisaksi n.90% asuu 50 mailin sateella USAn rajasta ja lopussa maata tuskin ketaan. Taytyy olla erittain PC puhuessaan alkuperaisvaestoista ja Quebecissa taytyy osata ranskaa.
[/quote]
Mitähän yrität sanoa? :D
Saksa, Hollanti, Kalifornia tai Oregon.