Olen TYRMISTYNYT siitä miten Suomessa puhutaan pääministeristä!!
Vaikka kuinka oltaisiin hänen kanssaan eri mieltä, on hän silti maan Pääministeri ja häntä tulee puhutella kunnioittavasti!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ja olisitkohan samaa mieltä, jos pääministerinä olisi kuusikymppinen tylsän näköinen mies? Valittaisitko, jos häntä haukuttaisiin?
Han skulle ha fått sparken för länge sedan..köhh....Rinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole minun pääministerini eikä aja minun asioitani, päinvastoin. Hän kuuluu talouspoliittisesti laitavasemmistoon ja on ideologisesti minun kiivas vastustajani.
Jos olet Suomen kansalainen, hän on sinun pääministerisi, halusitpa tai et.
Ei ole minun pääministeri todellakaan. Sinun varmaan on, päsmäröivästä asenteestasi päätellen.
Kyllä on todellisuudessa, mutta nähtävästi elät omassa harhamaailmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vain presidentti tuntuu nauttivan jonkinlaista yleistä arvostusta. Kaikkia muita poliitikkoja lyödään kuin vierasta sikaa. Mutta esim. Marinilla on aika kova nahka eli hän ei välttämättä piittaa kovin paljon arvostelusta. Joku toinen poliitikko saattaa olla herkempi.
Ja kritisointi on tietysti eri asia kuin täysin loukkaava ja henkilöön menevä haukkuminen ja solvaaminen.
Hah! Edes presidentti ei säästy kiusaamiselta Suomessa. Ahtisaarta pilkattiin joka puolelta tosiaan painon ja kävelyn vuoksi. Halosta haukuttiin puheviasta, käsilaukusta ja muusta todella oleellisesta. Manua haukuttiin puhetyylistä ja hiustöyhdöstä.
On itseasiassa ihan poikkeuksellinen tilanne ettei Niinistöä solvata. Kaikkia muita presidenttejä meinaan on solvattu jatkuvasti.
Tämä pikku ero selittää aivan kaiken.Se toinen versio ei olisi glamour-kuvissa somessa.