Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen TYRMISTYNYT siitä miten Suomessa puhutaan pääministeristä!!

Vierailija
01.10.2020 |

Vaikka kuinka oltaisiin hänen kanssaan eri mieltä, on hän silti maan Pääministeri ja häntä tulee puhutella kunnioittavasti!

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan pääministereistä ja poliitikoista on puhuttu rumasti.

Onko tämä jotenkin uusi asia?

Vierailija
82/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaansa tyttö yrittää.

37v perheenäiti ei ole mikään "tyttö".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahnetta kusipäätä?

Vierailija
84/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyrmistynyt pikemminkin siitä, miten pääministeri Marin puhuu muille ja muista. Arvovalta rapisee, jos pääministeri käyttäytyy yhtä kärkkäästi kuin nuori oppositiopoliitikko. Sekä sanavalinnoissa että asenteessa on ollut erikoisia piirteitä. Hän on vaikuttanut sekä ylimieliseltä että vihamieliseltä. Muut eduskuntapuolueet, maan talouselämä ym. tahot ovat tärkeitä yhteistyökumppaneita eivätkä mitään demoneita, jotka hallituksen pitää tuhota.

Kerrotko vielä kenen yrityselämän tai poliitikon ulkonäköä, puhetapaa tai kävelytyyliä Marin on muka haukkunut? Ei tässä ole kyse poliittisen toiminnan arvostelusta mikä on ok, vaan ulkonäön, persoonan ja mielenterveyden haukkumisesta kuten Marinille tehdään päivittäin. Häntä solvataan mm rumaksi anorektikoksi, ja tällainen diagnosointi loukkaa oikeita syömishäiriöpotilaita.

Vierailija
85/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kuin ap. Ihmiset eivät osaa enää käyttäytyä. 60-80- luvun, vielä 90- luvun ihminen olisi ollut järkyttynyt nykykäytöksestä. Tämä alkoi kun älypuhelimet ja some tuli. Tyhmentyminen käytöksessä. Asiallinen kritiikki on eri asia.

Vierailija
86/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko tyrmistynyt myös miten Juha Sipilästä puhuttiin?

Laitatko tähän esimerkkejä Sipilän ulkonäön ja henkilökohtaisten ominaisuuksien pilkkaamisesta?

Vierailija
87/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS ON JAUHO NENÄISELLE LUVATTU VIIVA MARIININ AVUSTAJAT JOUTUVAT KATKAISUUN JOS DEMARI TOVERIT EI JAUHOJA TOIMITA. DARJA JA ERKKI HANKINTA MATKALLA

Vierailija
88/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vain presidentti tuntuu nauttivan jonkinlaista yleistä arvostusta. Kaikkia muita poliitikkoja lyödään kuin vierasta sikaa. Mutta esim. Marinilla on aika kova nahka eli hän ei välttämättä piittaa kovin paljon arvostelusta. Joku toinen poliitikko saattaa olla herkempi.

Ja kritisointi on tietysti eri asia kuin täysin loukkaava ja henkilöön menevä haukkuminen ja solvaaminen.

Vierailija
89/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen pm on ihan itse heittänyt arvostuksen ja kunnioituksen roskiin. Toivottavasti seuraava nostaa sen takaisin paikalleen.

Vierailija
90/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyrmistynyt pikemminkin siitä, miten pääministeri Marin puhuu muille ja muista. Arvovalta rapisee, jos pääministeri käyttäytyy yhtä kärkkäästi kuin nuori oppositiopoliitikko. Sekä sanavalinnoissa että asenteessa on ollut erikoisia piirteitä. Hän on vaikuttanut sekä ylimieliseltä että vihamieliseltä. Muut eduskuntapuolueet, maan talouselämä ym. tahot ovat tärkeitä yhteistyökumppaneita eivätkä mitään demoneita, jotka hallituksen pitää tuhota.

Kerrotko vielä kenen yrityselämän tai poliitikon ulkonäköä, puhetapaa tai kävelytyyliä Marin on muka haukkunut? Ei tässä ole kyse poliittisen toiminnan arvostelusta mikä on ok, vaan ulkonäön, persoonan ja mielenterveyden haukkumisesta kuten Marinille tehdään päivittäin. Häntä solvataan mm rumaksi anorektikoksi, ja tällainen diagnosointi loukkaa oikeita syömishäiriöpotilaita.

Vanhempien ihmisten nimittely boomeriksi oli melkoisen törkeää ja loukkaavaa.

Vierailija
91/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitus ansaitaan. Eipä ole rouva käyttäytynyt siten, että voisi kunnioittaa. Hän on haluaa olla tavis, kohdellaan häntä myös taviksena. Instituution ravistelussa hän on onnistunut.

Kunnioitti tai ei niin käytöstavat pitää olla. Se ettei kunnioita ei tarkoita sitä että voi haukkua miten milloinkin lystää.

Vierailija
92/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät enää erota mikä ero on arvostelulla ja solvaamisella. Monen arvostelu on pelkkää nimittelyä ja pilkkaamista.

Vierailija
93/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna  petää itselleen EU työpaikkaa. vrt Urpiainen (kreikan lainan salaus 50v)

Vierailija
94/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole minun pääministerini eikä aja minun asioitani, päinvastoin. Hän kuuluu talouspoliittisesti laitavasemmistoon ja on ideologisesti minun kiivas vastustajani.

Vierailija
95/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te tykkäisitte jos teitä haukuttaisiin samalla lailla. Taitaisi ääni kellossa muuttua. Jos lauma ihmisiä nimittelisi ja herjaisi. Olisiko mukavaa.

Vierailija
96/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole minun pääministerini eikä aja minun asioitani, päinvastoin. Hän kuuluu talouspoliittisesti laitavasemmistoon ja on ideologisesti minun kiivas vastustajani.

Jos olet Suomen kansalainen, hän on sinun pääministerisi, halusitpa tai et.

Vierailija
97/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Suomen kansalainen, hän on sinun pääministerisi, halusitpa tai et.

Ei ole minun pääministeri todellakaan. Sinun varmaan on, päsmäröivästä asenteestasi päätellen.

Vierailija
98/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullekko pitäisi olla oma pääministeri. Sellaista pääministeriä ei ole eikä tule joka miellyttäisi kaikkia. Hän on Suomen pääministeri ja näin ollen kaikkien pääministeri, halusivat tai eivät.

Vierailija
99/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeristä puhutaan samalla tavalla, kuin hän esiintyy 🧎🏃🤸

Vierailija
100/104 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus ansaitaan. Marin ei ole ansainnut.