Olen TYRMISTYNYT siitä miten Suomessa puhutaan pääministeristä!!
Vaikka kuinka oltaisiin hänen kanssaan eri mieltä, on hän silti maan Pääministeri ja häntä tulee puhutella kunnioittavasti!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat turhanpäiväisen ja lapsellisen kitinän, marinan ja motkotuksen maailmanmestareita. "No mukisemat ne ei oo viel tehneet ensimmäistäkää asiaa" sanottiin jo Tuntemattomassa ja ihan syystä.
Muissa maissa negatiivista uli naa, ala-arvoista käytöstä ja loukkaamista tajutaan sentään hävetä. Suomessa ne on tosiaan jotain ihmeellisiä kansallishyveitä.
AP
Yksityisellä puolella Suomen valtio olisi aika iso yritys jonka puikkoihin ja palkkoihin ei tuolla kokemuksella, koulutuksellä tai näytöillä pääsisi. Niillä vanhoilla ukoilla kuitenkin on jotain mitä pienillä tytöillä ei ole.
Moni on varmaan pikkasen enemmän tyrmistynyt amerikassa presidenttinsä 4 vuotisesta nälvimisestä. Eihän marin ole vielä kokenut mitään. Eikö tunnunkin kivalta? Ja kyllä. Minustakin olisi hallituksen hajoittaminen paras teko suomelle ja marin muihin hommiin.
Sanna on osoittanut viime aikoina parantamisen merkkejä kuoppaamalla mm. yleissitovan työehtosopimuksen. Kyllä tästä vielä hyvä tulee, jos meidän Sanna vaan jatkaa sitkeästi samalla linjalla.
Hybä Sanna!
Olitko tyrmistynyt myös miten Juha Sipilästä puhuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Se oli eri asia! Kyllä miehistä saa rumasti puhua!
Veikkaanpa että seuraavaksi Sanna hoitaa muutkin alat paikallisen sopimisen piiriin ja laittaa puukaupan Venäjän kanssa kokonaan stoppiin! Putinille jauhot suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Sipilää käsiteltiin Mariniin verrattuna silkkihansikkain. Häntä ei ikinä nimitelty sillä tavoin kuin Marinia nyt on nimitelty todella alatyylisesti. Tähän samaan parjaamiseen ovat syyllistyneet myös muutamat kyynikkotoimittajat toistuvasti.
Sipilää käsiteltiin Mariniin verrattuna silkkihansikkain. Häntä ei ikinä nimitelty sillä tavoin kuin Marinia nyt on nimitelty todella alatyylisesti.
Ei toki. Mitä nyt vaan pedofiikiksi haukuttiin ja henkeä uhattiin. Lyhyt ja valikoiva muisti vasemmistolaisilla.
Provo onnistunut sivu tolkulla vastauksia. Hienoa ap 😊
SUomella ei koskaan ole ollut näin edustavaa ja ilmaisukykyistä pääministeriä kuin Sanna Marin.
T: Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus pitää ansaita eikä se tapahdu itkupotkuraivareilla saati mököttämällä
Eikä pidä. Hän on sinulle Rouva Pääministeri, vaikka miten menisi mielipiteet ristiin eikä yhteistä säveltä löydy!
Ap
Ai, no onko miespääministerit sitten olleet ”herra pääministerejä” jos on löytynyt kritisoitavaa? Ei ole olleet! On ollut kaikenlaisia lisänimiä kansan keskuudessa.
Lisäksi pääministerin viranhoitotaitoa on syytäkin arvostella, ja sitä kritiikkiä ei voi aina paeta sen taakse, että ”mä olen nuori nainen, ei mua saa arvostella”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus pitää ansaita eikä se tapahdu itkupotkuraivareilla saati mököttämällä
Eikä pidä. Hän on sinulle Rouva Pääministeri, vaikka miten menisi mielipiteet ristiin eikä yhteistä säveltä löydy!
Ap
Ai, no onko miespääministerit sitten olleet ”herra pääministerejä” jos on löytynyt kritisoitavaa? Ei ole olleet! On ollut kaikenlaisia lisänimiä kansan keskuudessa.
Koulukiusaajakansalla on koulukiusaajan luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lisäksi pääministerin viranhoitotaitoa on syytäkin arvostella, ja sitä kritiikkiä ei voi aina paeta sen taakse, että ”mä olen nuori nainen, ei mua saa arvostella”.
tai "vietin aikaa perheen parissa"
Vierailija kirjoitti:
Vain persut puhuvat ja kirjoittavat asiattomuuksia, mikä on heidän heikolla taustallaan ihan ymmärrettävää.
Ja sieltä se persukortti tuli taas esille. Voi v*ttu! Luuletteko tosiaan, että olisitte persuja ylempi arvoisia tai jotenkin parempia, vaikka haukutte meitä päivästä toiseen? En ole nähnyt täällä palstalla kenenkään persun haukkuvan muita puolueita, vaan kritisoivan mikä ei ole haukkumista tai mollaamista.
Persu N20
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin !
Zinc
Jotain rajaa sentään. Hän hoitaa MEIDÄN asioitamme, parhain mahdollisin kyvyin.
Ai hoitaa vai? Taitaa olla Marinin hallitus enemmän kiinnostuntut globalistien hankkeista kuten vihersiirtymästä ja ilmasto- sekä eu:n elvytysrahastoista kuin Suomen hankkeista. Suomessa terveydenhoito kusee, tiet vaatis kunnostusta, energiasektorilla riittää haastetta, lasten- ja vanhustenhoito vaatii resursseja lisää jne. Marin petaa vaan omia jatkovirkoja EU:ssa ja siksi en voi kunnioittaa pääministerin toimintaa.
Kunnioitus ansaitaan. Eipä ole rouva käyttäytynyt siten, että voisi kunnioittaa. Hän on haluaa olla tavis, kohdellaan häntä myös taviksena. Instituution ravistelussa hän on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku hallitusta, jota ei olisi haukuttu? Se on ihan sama mitä ne tekee, kansalaiset räksyttää silti. Kekkonen taitaa olla viimeinen, josta ei uskallettu kirjoittaa mitään negatiivista.
Ei tässä ole kyse hallituksen tai politiikan haukkumisesta, vaan törkeästä henkilökohtaisesta ajojahdista Sannan persoonaa ja ulkonäköä kohtaan. Sellainen ei kuulu politiikkaan.
Minä olen tyrmistynyt, että meillä on tuollainen pääministeri.
Jokaisella joka arvostelee maan johtoa ja hallitusta on mahdollisuus hakeutua itse ehdokkaaksi vaaleissa, kun kerran osaa hoitaa yhteiset asiat paljon paremmin ja kaikki on heille niin helppoa. Miksi te nerot pidätte kynttiläänne vakan alla?
Sellainen joka ei ole koskaan edes asettunut ehdolle mitään luottamustehtävää hakemaan, on aika turha ukko marisemaan siitä mitä itsensä rohkeasti likoon panneet ja luottamustehtäviin valitut ihmiset - kuten esim Sanna Marin tai Juha Sipilä - sitten heidän edestään tekevät. Jos ei miellytä, niin pulinat pussiin ja hakekaa itse niihin hommiin. Sellaista on demokratia.
Suomalaiset ovat turhanpäiväisen ja lapsellisen kitinän, marinan ja motkotuksen maailmanmestareita. "No mukisemat ne ei oo viel tehneet ensimmäistäkää asiaa" sanottiin jo Tuntemattomassa ja ihan syystä.