Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei seksi kanssani kiinnosta, koska

Vierailija
13.12.2013 |

en ole hänen mielestänsä kiinnostava tai viehättävä.  Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. En ole ylipainoinen enkä epäsiisti, vaan puolueettomasti sanottuna kaunis nuori nainen. 

Mieheni haluaisi vain aivan toisenlaisen. Minulla on tumma tukka, mieheni haluaisi vaalean. Minulla on tiimalasivartalo, mieheni haluaisi hoikan. Minä tykkään käyttää mekkoja, mieheni haluaisi minun pukeutuvan sporttisesti. Kun kysyin, mitä asialle voin tehdä, hän ei sanonut mitään oikein suoraan, mutta antoi olettaa, että minun pitää laihduttaa (en ole ylipainoinen eikä vartaloni malli tästä muutu, mieheni kuvittelee sen olevan niin yksinkertaista), tappaa hiukseni vaalentamalla ne (tukkaani ei niin vaan blondatakaan muuta kuin kusenkeltaiseksi, eikä vaan sovi blondi, kun olen tummatukkaiseksi syntynyt) ja pukeutua oman makuni vastaisesti (vaaleat farkut ja valkoiset paidat, lyhyet hameet).

Meillä oli seksiä ennen harvoin, minä aina aloitteentekijänä ja puutteessa. Nyt kun mies tämän pläjäytti minulle päin naamaa, en halua seksiä enää ollenkaan. Hän haluaisi silloin tällöin, minua suorastaan oksettaa hänen aloitteensa. Koska tiedän hänen ajatuksensa, tiedän sen, että hän ei halua minua, kun tekee aloitteensa, vaan ainoastaan seksiä. Olo on kuin panopuulla. Mies ei tee asialle mitään. Kun kerroin, että asia tuntuu pahalta ja minua on lakannut kiinnostamasta seksi hänen kanssaan, hän suuttui. Kuulemma hän ei saa tässä suhteessa sanoa, mitä hän tahtoo tai miltä hänestä tuntuu, ja minä vain kiristän häntä seksillä.

Mitä tässä nyt voi tehdä? Miksei tämä kaikki ole näinä 10 vuotena tullut esille? En voi kuvitella eroakaan, koska olen suunnitellut elämäni viettäväni hänen kanssaan. Lapsia ei ole, mutta suunnitteilla parin vuoden päästä. Minulla kyllä olisi vientiä, sen voin sanoa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa pelkään, ettei tilanne tule tuosta parantumaan. Mä suosittelen eroa nyt jo ennen lapsia. Erään ystäväni mies on aina ihannoinut lähes anorektisen laihoja naisia ja meni silti yhteen pyöreyteen taipuvaisen naisen kanssa. On nyt kohta 20v haukknut vaimoaan kuvottavaksi läskiksi, joka vie seksihalut. Alkuun ei toki noin suoraan sanonut, mutta aina ihailee ääneen todella laihoja naisia. Vaimo yrittää epätoivoisesti laihduttaa ja tehdä miestään onnelliseksi, muttei tule koskaan onnistumaan :(

Vierailija
22/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotkaa hyvät ihmiset, se se ole vaikeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:20"]

väität vaan että itselläsi vientiä olisi. miksi muuten enää samassa roikkuisit. osta ukolles barbara

[/quote]

ha ha. Yritin piristää seksielämäämme, ja ostin miehelle fleshlightin :D eipä ole siitä iloa ollut, minulle ainakaan siis. Olen hyvin avoin seksuaalisesti ja valmis kokeilemaan erilaisia juttuja, siitäkään ei siis ole kyse. 

Ap

Vierailija
24/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aloituksessa ei näy kertaakaan sana rakkaus?

Vierailija
25/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltäsi, ymmärtääkö än, että olet parempaa äitimateriaalia kuin laiha, kurviton nainen. Ihan siis biologinen fakta. Kysy myös, ymmärtääkö hän, että ihminen voi ohjata omaa ajatteluaan. Ja sitten LÄHDE!

Vierailija
26/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:28"]

erotkaa hyvät ihmiset, se se ole vaikeaa

[/quote]

Kyllä se tuntuu aika vaikealta :( mieheni on paras ystäväni ja elämänkumppanini. En osaa kuvitella elämää ilman häntä. Rakastan häntä, vaikken rakkautta maininnutkaan aloituksessa. Mieheni rakastaa minua, ja kyllä hän minusta pitää, mutta seksuaalisesti/ulkoisesti en häntä ilmeisesti viehätä. 

Ap

Vierailija
27/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ihan oikeasti, kannattaa keskustella vielä oikein kunnolla, ja sitten erota.

Selität miehellesi että ei siinä ole mitään vikaa että hän tuntee kuten tuntee, mutta siinä ei ole myöskään mitään järkeä että jatkatte yhdessä kun sinä et kerran ole miehelle mieleinen. Parempi erota, niin kummatkin löydätte puolisot joiden kanssa ei ole tälläistä ongelmaa.

Minä tosin epäilen, että mies on jossain ihastunut sellaiseen naiseen jota kuvaili ihanteekseen, hän ei varmaankaan halua sinua pettää, mutta on jotenkin harmissaan kun et ole sellainen nainen kuin se ihastus. Jotenkin tuo kuvailu oli niin tarkkaa, aika harva varattu mies on edes miettinyt noin tarkkaan että minkälaisen naisen haluaisi jos vielä pääsisi valitsemaan.

Vierailija
28/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri...

Se selittääkin aika paljon!

Vierailija
29/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes lähtee heti, kun joku vaaleahiuksinen sporttimimmi erehtyy kelpuuttamaan hänenkaltaisensa urpon.

Vierailija
30/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:08"]

No jo on "mies" sinulla. :/ Onko jälkikäteen edes yrittänyt pyydellä anteeksi tai selitellä sanomisiaan? Että sanoi "suutuksissaan" tms.. vaikkei se tietenkään sun pahaa mieltäs poista, mutta onko edes koittanut hyvitellä mitenkään? 

Voisiko ap tulla kertomaan jotain lisää.

[/quote]

Kun yritin selvittää asiaa ja keskustella, hän suuttui. Ei ole pahoitellut, vaan sanoi, että ei hän voi mielipiteelleen mitään. Sanoi, että hänen ei kannattaisi ikinä sanoa mitään rehellisesti, kun "rankaisen" häntä sitten sillä, että minulle tulee paha mieli. Hän ahdistuu siitä, että minulle tulee paha mieli, enkä saisi siis ikinä tuntea mitään negatiivista.

Mies on muuten hyvä, kiltti ja kunnollinen. Hän on koulutettukin, diplomi-insinööri. Ei mikään ääliö siis, mutta tässä hänellä on jokin sokea kohta. Meillä on ollut kivaa yhdessä, vaikka välillä rankkojakin aikoja. En haluaisi heppoisista syistä erota, jotenkin tuntuu että tämä on liian pieni syy... ehkä katuisin myöhemmin. Mielestäni nykyään erotaan liian helposti.

Olen kuitenkin alkanut ajatella seksuaalisesti eräästä toisesta miehestä. Mieleeni ei tulisi pettää enkä aio tehdä asialle mitään, mutta se laittoi minut ajattelemaan, että ehkä voisin saada sellaisen suhteen, jossa koen itseni haluttavaksi. 

Ap

[/quote]

No eihän tuommosta nyt vaan mennä sanomaan toiselle ja oleteta ettei se vahingoittaisi teidän suhdetta jotenkin! Saati että se olisi ihan ok sulle sanoa noin ja et saisi siitä loukkaantua. Tietenkin saat ja kuuluukin.

Eikä se koulutus ole tae mistään, älykkyytääkin kun on niin monenlaista. (mm. tunneäly) Miehesi on kyllä täysi pässi sori nyt vaan, mut en kyllä sinuna tuommoiselle antaisikaan. 

Millaista seksielämänne on ollut ennen? Onko nyt vasta tullut jokin kriisi tms..? Eihän tuo nyt kovin hyvältä vaikuta jos ei miestä haluta oma nainen.

Vierailija
31/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai diplomi-insinööri... ok, kertoo paljon. Koulutettu kyllä, mutta kokemukseni mukaan lähes poikkeuksetta sivistymättömyys, tunnekylmyys ja täydellinen tunneälyn puute vaivaa tätä ihmisryhmää.

Vierailija
32/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:41"]

Miehes lähtee heti, kun joku vaaleahiuksinen sporttimimmi erehtyy kelpuuttamaan hänenkaltaisensa urpon.

[/quote]

Jep. Vaikka jatkaisitte suhdetta, hän tulee enemmin tai myöhemmin pettämään.

Enkä kyllä ymmärrä, kuka haluaisi olla vapaaehtoisesti suhteessa, jossa tietää ettei ole seksuaalisesti haluttava.

Noh, kukin tietysti tuhlatkoon elämänsä mihin haluaa.

Vierailija
33/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:07"]

Olette ilmeisesti olleet aika nuoresta saakka yhdessä? Oletteko toistenne ensimmäiset? Tietynlainen seksuaalinen "kokemattomuus" voi ahdistaa joitain. Jos ei voi vaihtaa muijaa, niin ehkä muijan voi muuttaa...

Ehkä kyseessä on vain kriisi, ehkä ei. Sinuna kirjoittaisin miehelle kirjeen, jossa kertoisin oman näkökulmani asiaan, ja mitä vaihtoehtoja tilanteessa näen.

Faktahan on, että jos sama meno jatkuu, ei hommasta tule mitään. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa joka ei halua olla sinun kanssasi?

[/quote]

Olemme olleet yhdessä nuorista asti, mutta molemmilla on yksi seksikokemus ennen toisiamme. Voisin kirjoittaa kirjeen, ehkä sitä hän voisi pohtia paremmin kuin puhettani. Hän kokee hirveää tarvetta aina puolustautua kaikkea vastaan, ihan kuin kaikki olisi syytöstä, ja hän alkaa myös helposti syyttämään minua ja heijastaa sanomani takaisin, kuulematta sanomaa. Esim. Jos sanon, että hän sanoi minulle ilkeästi, hän syyttää että "itsekin sanoit silloin ja silloin ilkeästi" tai sitten alkaa huutaa "sinä olet sitten niin ilkeä ihminen". 

Kyllä hän haluaa olla kanssani, mutta ei koe minua haluttavaksi. Tämä on tietysti parisuhteessa melkein yhtä paha ongelma kuin se, että hän ei haluaisi olla kanssani :(

ap

Vierailija
34/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se eroaminen nyt ole ihan noin yksinkertaista kun moni täällä esittää.. ja varsinkin jos on muuten hyvä suhde yms.. Pitkä suhde kuitenkin takana. eli siihen on molemmat sitoutunu. Olisko jokin kyllästyminen nyt menossa? Varmaankin kannattais ihan jotain keskusteluapua hankkia ihan ensimmäisenä, ennenkuin alkaa lusikoita pistämään jakoon. 

Monille parisuhde on koko elämän kestävä juttu, ei jotain kertakäyttöistä mikä heitetään heti menemään kun tulee särö. Teidän parisuhde on nyt kuin rikki kulunut sukka joka täyty jollain konstilla parsia kuntoon. :) Hah, keksimpäs nyt kerrassaan mahtavan lauseen. :DD

Vierailija
35/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi valmis ja halukas silti elämään uskollisena puolisonasi? Oletko sinä? Haluatteko kumpikin lapsia?

Vierailija
36/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö missään, missä miehesi näkisi, että viehätät muita miehiä?

Vierailija
37/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:41"]

[/quote]

Jep. Vaikka jatkaisitte suhdetta, hän tulee enemmin tai myöhemmin pettämään.

Enkä kyllä ymmärrä, kuka haluaisi olla vapaaehtoisesti suhteessa, jossa tietää ettei ole seksuaalisesti haluttava.

Noh, kukin tietysti tuhlatkoon elämänsä mihin haluaa.

[/quote]

En tiedä, millaisia suhteita sinulla on ollut, mutta en varmasti olisi ollut suhteessa kymmentä vuotta, jos aina hankalan paikan tullen eroaisin yrittämättä korjata asiaa. Tämä asia tuli selville 3 kuukautta sitten, ja 3 kk on aika lyhyt aika parisuhteessa. Haluan selvittää asian. Tietenkään en halua olla suhteessa, jossa en ole haluttava, mutta ennen kuin ryntään hakemaan eroa, tahdon tietää, mistä tämä johtuu ja voiko sitä kenties korjata. 

Epäilin, että mieheni oli aiemmin ihastunut erääseen opiskelukaveriinsa, joka oli juuri tällainen sporttinen. Mieheni meni töihin, joten he eivät ole enää tekemisissä, ennen kävivät lounaalla jne. Voisi siis olla tällainen tilanne, että hän heijastaisi ihastustaan minuun.

Mieheni on kyllä tyypillinen insinööri, mutta osaa olla hellä ja lempeäkin. Minä olen myös loogisuutta kannattava tyyppi, joten sovimme hyvin toisillemme. 

Seksi sujui alkuaikoina varsinkin todella hyvin, sitten se laantui, mutta pari vuotta sitten oli taas aktiivisempaa. Nyt ei mitään. 

Ap

Vierailija
38/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:42"]

Ai diplomi-insinööri... ok, kertoo paljon. Koulutettu kyllä, mutta kokemukseni mukaan lähes poikkeuksetta sivistymättömyys, tunnekylmyys ja täydellinen tunneälyn puute vaivaa tätä ihmisryhmää.

[/quote]

Ei kaikki voi lukea naistutkimusta tai muuta paskaa kolmekymppiseksi saakka ja sitten toivoa apurahaa valtiolta. Jonkun täytyy katsos tienata ne sun apurahat. 

Vierailija
39/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:47"]

Joo, eihän se eroaminen nyt ole ihan noin yksinkertaista kun moni täällä esittää.. ja varsinkin jos on muuten hyvä suhde yms.. Pitkä suhde kuitenkin takana. eli siihen on molemmat sitoutunu. Olisko jokin kyllästyminen nyt menossa? Varmaankin kannattais ihan jotain keskusteluapua hankkia ihan ensimmäisenä, ennenkuin alkaa lusikoita pistämään jakoon. 

Monille parisuhde on koko elämän kestävä juttu, ei jotain kertakäyttöistä mikä heitetään heti menemään kun tulee särö. Teidän parisuhde on nyt kuin rikki kulunut sukka joka täyty jollain konstilla parsia kuntoon. :) Hah, keksimpäs nyt kerrassaan mahtavan lauseen. :DD

[/quote]

Ilmaisin mielipiteeni AP kertoman perusteella. Toki kukaan muu ei tiedä mitä heidän suhteessa oikeasti tapahtuu, paitsi he.

Vierailija
40/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kymmenen vuotta elämästä toisen kanssa on pitkä aika ja olette tottuneet toisiinne, melkein tuntuu mahdottomalta elää ilman toista, mutta miltä tuntuu elää loppuelämä tietäen ettei mielytä toista eikä herätä intohimoa? Aina näitä kulissiliittoja on ollut, ollaan toistensa parhaat kaverit ja sitten lipsutaan hakemaan seksi muualta, kasvatetaan lapsia jotka tajuaa jossain vaiheessa millaista paskaa esitätte perheenä ja sitte ihmetellään miksi parempiosaisten pennutkin saattaa pimahtaa.. Sinä katkeroidut ja miehesi luulee kaiken olevat hyvin, kunnes neljän tai viidenkympin villityksessa kaikki vuosien paska purkautuu ulos ja eroatte todella rumasti ja katkerasti ja lapset tietävät tasan tarkkaan kuinka onnettoman suhteen takia olette valmiita riitelemään hautaan saakka. Onko elämä kaiken tuon arvoista? Ei teidän riitelykään ihan normaalia ole jos mies ei kykene ottamaan sus asiaasi vastaan vaan kaataa aiheen vaan takas sun niskaan, eikä ilmeisesti ole kymmenessä vuodessa oppinut puhumaan sun kanssa, aika hitaastu sulla on silmät aukeemassa.

Rakkaus on kuollut siinä vaiheessa kun toinen suuttuu sinulle kun sinä itket..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi