Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei seksi kanssani kiinnosta, koska

Vierailija
13.12.2013 |

en ole hänen mielestänsä kiinnostava tai viehättävä.  Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. En ole ylipainoinen enkä epäsiisti, vaan puolueettomasti sanottuna kaunis nuori nainen. 

Mieheni haluaisi vain aivan toisenlaisen. Minulla on tumma tukka, mieheni haluaisi vaalean. Minulla on tiimalasivartalo, mieheni haluaisi hoikan. Minä tykkään käyttää mekkoja, mieheni haluaisi minun pukeutuvan sporttisesti. Kun kysyin, mitä asialle voin tehdä, hän ei sanonut mitään oikein suoraan, mutta antoi olettaa, että minun pitää laihduttaa (en ole ylipainoinen eikä vartaloni malli tästä muutu, mieheni kuvittelee sen olevan niin yksinkertaista), tappaa hiukseni vaalentamalla ne (tukkaani ei niin vaan blondatakaan muuta kuin kusenkeltaiseksi, eikä vaan sovi blondi, kun olen tummatukkaiseksi syntynyt) ja pukeutua oman makuni vastaisesti (vaaleat farkut ja valkoiset paidat, lyhyet hameet).

Meillä oli seksiä ennen harvoin, minä aina aloitteentekijänä ja puutteessa. Nyt kun mies tämän pläjäytti minulle päin naamaa, en halua seksiä enää ollenkaan. Hän haluaisi silloin tällöin, minua suorastaan oksettaa hänen aloitteensa. Koska tiedän hänen ajatuksensa, tiedän sen, että hän ei halua minua, kun tekee aloitteensa, vaan ainoastaan seksiä. Olo on kuin panopuulla. Mies ei tee asialle mitään. Kun kerroin, että asia tuntuu pahalta ja minua on lakannut kiinnostamasta seksi hänen kanssaan, hän suuttui. Kuulemma hän ei saa tässä suhteessa sanoa, mitä hän tahtoo tai miltä hänestä tuntuu, ja minä vain kiristän häntä seksillä.

Mitä tässä nyt voi tehdä? Miksei tämä kaikki ole näinä 10 vuotena tullut esille? En voi kuvitella eroakaan, koska olen suunnitellut elämäni viettäväni hänen kanssaan. Lapsia ei ole, mutta suunnitteilla parin vuoden päästä. Minulla kyllä olisi vientiä, sen voin sanoa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Älä ajattele menneitä 10 vuotta, ajattele 10 tulevaa ja kaikkia niiden jälkeen.

Vierailija
2/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lätkimään ja etsi itsellesi parempi mies. Harmi, kun olet 10 vuotta elämästäsi tuhlannut tällaiseen luuseriin. Varmasti löydät uuden miehen helpostikin, varsikaan kun ilmeisesti et ole mitenkään vanhakan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi vientiä muutenkin, niin mielestäni sinun pitäisi jättää hänet. Maailmassa on miehiä jotka haluavat juuri sinut juuri sellaisena kuin olet! Sinä et voi alkaa muuttaa itseäsi ja tuskin mies muuttaa ajatusmaailmaansa. Sinulle olisi parempaakin tarjolla!

Vierailija
4/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ei tuollainen ole rakkautta, ettei kelpaa väärän fledan tai vaatteiden vuoksi. Miehellä on varmaan jotain ongelmia itsensä kanssa, ja purkaa niitä noin.

Vierailija
5/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa muokata susta eksänsä näköstä? Miun eksä kans halus mulle vaaleeta polkkatukkaa,hameita ja et oon kotona. No ei kelvannu tummat hiukset omaava sporttinen vaan petti vaalean tantan kans,joka oli lähes hänen eksänsä kaltainen ulkonäöllisesti.

Vierailija
6/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä nyt nuori ole ainakaan hyvällä tahdollakaan, ellet ole ollut 10 vuotta sitten joku lapsimorsian. Kauneuteen en voi ottaa kantaa näkemättä. 

Vierailija
7/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei tule parantumaan, mies tulee käymään entistä tyytymättömämmäksi, pettää ja jättää. Great.

Ja sinä tiedät tämän ja haluat silti tehdä hänelle lapsia?!

Mutta jos et halua erota, voisit toki kokeilla hiustesi vaalentamista. Mutta ei tietysti koko päätä kerralla, vaan kauniisti raidoittamalla. :)

Vierailija
8/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:sta on tullut kuin Iltalehti... laitetaan otsikoksi jokin jossa vihjaillaan ja aloitetaan kertomaan aihe muttei kerrota. Koitetaan saada lukija klikkaamaan. Se erotus vain on, että Iltalehti tekee mainostulojen takia. Av:lla ollaan vain puhtaasti epätoivoisia???

Vierailija
9/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä minkälaisen miehen sinä haluaisit? Sitten vaan sitä kohti!

Vierailija
10/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:54"]No et sä nyt nuori ole ainakaan hyvällä tahdollakaan, ellet ole ollut 10 vuotta sitten joku lapsimorsian. Kauneuteen en voi ottaa kantaa näkemättä. 

[/quote]

Itse olen ollut 10 vuotta yhdessä mieheni kanssa, ja ikää 27. Kamala vanha kurppa, pitäiskin saada se hautaustestamentti äkkiä eteenpäin!

Vierailija
11/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti olleet aika nuoresta saakka yhdessä? Oletteko toistenne ensimmäiset? Tietynlainen seksuaalinen "kokemattomuus" voi ahdistaa joitain. Jos ei voi vaihtaa muijaa, niin ehkä muijan voi muuttaa...

Ehkä kyseessä on vain kriisi, ehkä ei. Sinuna kirjoittaisin miehelle kirjeen, jossa kertoisin oman näkökulmani asiaan, ja mitä vaihtoehtoja tilanteessa näen.

Faktahan on, että jos sama meno jatkuu, ei hommasta tule mitään. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa joka ei halua olla sinun kanssasi?

Vierailija
12/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on "mies" sinulla. :/ Onko jälkikäteen edes yrittänyt pyydellä anteeksi tai selitellä sanomisiaan? Että sanoi "suutuksissaan" tms.. vaikkei se tietenkään sun pahaa mieltäs poista, mutta onko edes koittanut hyvitellä mitenkään? 

Voisiko ap tulla kertomaan jotain lisää.

Vierailija
13/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:03"]

Itse olen ollut 10 vuotta yhdessä mieheni kanssa, ja ikää 27. Kamala vanha kurppa, pitäiskin saada se hautaustestamentti äkkiä eteenpäin!

[/quote]

Ei 27 enää nuori ole. Ei toki vanhakaan. Keski-ikäinen. 

Vierailija
14/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:03"]

[/quote]

[/quote]

hahahahhahahahahaa

Luepas vaikka tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Keski-ik%C3%A4

Keski-ikä on määrittelemätöntä aikaa elämässä, jolloin ihminen ei ole nuori eikä vanha.

Ajanjaksoa on yritetty määrittää useiden yritysten kautta, ja monet näistä päätyvät ihmisen keskimääräisen eliniän kolmanteen neljännekseen. Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 36–59. Oxford English Dictionary antaa samankaltaisen määritelmän, mutta vuosille 45–60. Erik H. Erikson taas ajoittaa iän elinvuosille 40–65.

Miten tyhmää porukkaa täällä liikkuu?

Vierailija
15/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:03"]

[/quote]

[/quote]niinpä, ajattelin kuolla 54-vuotiaana. Elämähän tunnetusti tosin loppuu jo kolmekymppisenä.

Vierailija
16/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

väität vaan että itselläsi vientiä olisi. miksi muuten enää samassa roikkuisit. osta ukolles barbara

Vierailija
17/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:03"]

[/quote]

[/quote]

Meniköhän nyt termit sekaisin? Tarkoititko "keski-ikäinen" vai ihan vaan aikuinen? Taidat olla jo 25, kun alkaa dementia jo temppuilla. Ymmärrän, minullakin alkoi kaikenlaista kremppaa ilmetä sinun iässäsi...

Vierailija
18/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne :/

Vierailija
19/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa elämääsi tuollaisen miehen kanssa. Ei se taatusti auvoisemmaksi muutu, kun vuodet kuluvat -päin vastoin! Etsi itsellesi se oikea MIES.

Vierailija
20/68 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:08"]

No jo on "mies" sinulla. :/ Onko jälkikäteen edes yrittänyt pyydellä anteeksi tai selitellä sanomisiaan? Että sanoi "suutuksissaan" tms.. vaikkei se tietenkään sun pahaa mieltäs poista, mutta onko edes koittanut hyvitellä mitenkään? 

Voisiko ap tulla kertomaan jotain lisää.

[/quote]

Kun yritin selvittää asiaa ja keskustella, hän suuttui. Ei ole pahoitellut, vaan sanoi, että ei hän voi mielipiteelleen mitään. Sanoi, että hänen ei kannattaisi ikinä sanoa mitään rehellisesti, kun "rankaisen" häntä sitten sillä, että minulle tulee paha mieli. Hän ahdistuu siitä, että minulle tulee paha mieli, enkä saisi siis ikinä tuntea mitään negatiivista.

Mies on muuten hyvä, kiltti ja kunnollinen. Hän on koulutettukin, diplomi-insinööri. Ei mikään ääliö siis, mutta tässä hänellä on jokin sokea kohta. Meillä on ollut kivaa yhdessä, vaikka välillä rankkojakin aikoja. En haluaisi heppoisista syistä erota, jotenkin tuntuu että tämä on liian pieni syy... ehkä katuisin myöhemmin. Mielestäni nykyään erotaan liian helposti.

Olen kuitenkin alkanut ajatella seksuaalisesti eräästä toisesta miehestä. Mieleeni ei tulisi pettää enkä aio tehdä asialle mitään, mutta se laittoi minut ajattelemaan, että ehkä voisin saada sellaisen suhteen, jossa koen itseni haluttavaksi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä