Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä merkkistä laukkua et ostaisi ikinä?

Vierailija
01.10.2020 |

Kerro, mikä on tosi yök. Mun inhokkilaukkuja ovat Louis Vuittonit laidasta laitaan. Se kuosi on yksinkertaisesti aivan kamala. Siis ruma.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess. Se on niin leimaantunut wanna be-pikkupissisten laukuksi. t. aikuinen nainen

Vierailija
22/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Chanelin, Louis Vuittonin sekä Guccin laukkuja, seuraavana hankintalistalla on Givenchy.

En ostaisi Bottega Venetaa, Dioria, Miu Miuta tai Valentinoa.

Ja Guess, Michael Kors etc. ei mielestäni edes ole merkkilaukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guess.

Guessin pramea laukku roikkuu käsipuolessa, kun on haluttu joku "vähän kalliimpaa" huutava laukku, mutta ei ole ollut varaa oikeasti kalliiseen tai silmää oikeasti tyylikkääseen (jonka saisi halvemmalla ja aidosta nahkasta).

Justiinsa tämä! Olipa niin hyvin sanottu👏👏👏

Vierailija
24/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guess.

Guessin pramea laukku roikkuu käsipuolessa, kun on haluttu joku "vähän kalliimpaa" huutava laukku, mutta ei ole ollut varaa oikeasti kalliiseen tai silmää oikeasti tyylikkääseen (jonka saisi halvemmalla ja aidosta nahkasta).

Justiinsa tämä! Olipa niin hyvin sanottu👏👏👏

Siis olenko ainoa, joka kulkee ympäriinsä tyytyväisenä Guessin käsilaukun kanssa? Mun mies osti mulle lahjaksi Chanelin käsilaukun, mutta se on mulla pelkkänä koristeena. En raaski sitä käyttää, koska se on niin kallis. Muutenkin mun kaikki arkikäsilaukut ovat tuon kyseisen polyuretaani-Guessin lisäksi halpoja Aldoja ja Cath Kidstoneita. Yksi LV:kin mulla oli, mutta myin sen pois, koska se oli niin syntisen ruma:(

Ap

Vierailija
25/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kovin kallista, koska en ole niin kiinnostunut laukuista että olisin valmis maksamaan maltaita.

Vierailija
26/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton. Minustakin ihan hiton ruma. Oksettavat värit ja rumat ne kuviot.

Vierailija
27/35 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden luksusmerkkien korut ovat ainakin pelkkää kuraa. Chanelin korviksista irtoaa helmet jne. ja hinta on taivaissa, vaikka ovat jotain metallisekoitetta vain.

Vierailija
28/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että nahkaisen Louis Vuitton-käsilaukun pinta halkeilee? Ihan kuin kyseessä olisi muovikrääsä, vaikka on aito kappale.

Vierailija
29/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luis Vattunin feikkilaukkua

Vierailija
30/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada

Vierailija
31/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fendi

Vierailija
32/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin suomalaista, ostan kotimaista. Minulla on uskomattoman vanha Three bagsin olkalaukku, joka vain paranee vanhetessaan. Kerran olen vaihtanut siihen vetoketjun. Siihen sopii yllättävänpaljon tavaraa, joten eihän se mikään juhlalaukku ole, mutta ei myöskään Muumimamman veska. 

Vierailija
33/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV, Guess, MK nyt ainakin. 

En tykkää erityisesti myöskään Bossin, Ted Bakerin tai Lauren by Ralph Laurenin laukuista, mutta ainakaan ne eivät ole niin mauttomia.

En ylipäätään ostaisi mitään laukkua, jossa on joku iso ruma logo tai mauttomia killuttimia. 

Tosi kalliista päästä en ostaisi Chanelia, koska ne ovat minusta rumia. Voi olla vaikka mikä klassikko, mutta on silti ruma. 

Nih.

(Jos mulla olisi varaa, ostaisin Acnen ison Musubi-laukun, koska pidän sen designista. Tosin olen sitä mieltä, että sen hinta on liian suolainen. Pidän myös Mulberryn, Marnin ja Paul Smithin tyylistä, mutta sama ongelma hinnan suhteen. En vaan pysty maksamaan yli tonnia laukusta, vaikka olisi kuinka kaunis.)

Vierailija
34/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mitään superkallista merkin takia. Enkä jättäisi mitään ostamatta pelkästään merkin takia. Omasta mielestä sopivin ja hyvä hinta/laatu suhteeltaan voittaisi, oli se sitten paskainen kånken tai joku paskaiselta kånkenilta näyttävä muu merkkilaukku.

Vierailija
35/35 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään merkki-inhokkeja, mulle laukuissa tärkeintä on hinta ja ulkonäkö. Ja nimenomaan niinpäin ettei se maksaa paljon ja sen pitää olla tyylikäs.