Olenko minä kenenkään miehen naisihanne?
Olen 36v
172cm/70kg
Ei sairauksia syysmelankoliaa lukuunottamatta
Rinnat suuret (eivät enää kamalan terhakat), lantio leveä, vyötärö alle 60cm
Hiukset pitkät, paksut, tummat ja kiharat
Silmät tummanruskeat
Pisamoita ympäri kasvoja ja yläkroppaa
En meikkaa, mutta omasta mielestäni olen oikein kivan näköinen
Akateeminen koulutus, mutta työkokemus duunarialalta
Lapsi- ja eläinrakas
Rauhallinen
Kiltti ja empaattinen
Terve itsetunto
Todellinen kotikissa / ehkä jopa lievästi erakko
Tykkään paljosta seksistä, olen hiukan alistuva
Kokkaan ja tykkään siivota ja pitää kotia kunnossa
Huumorintajuni on rutikuiva ja tummasävyinen
Tulen omillani toimeen
En harrasta liikuntaa
Harrastan lukemista, katson paljon dokumentteja, nautin uusien asioiden oppimisesta, historia on minulle erityisen lähellä sydäntä
Politiikassa käännyn enemmän vasemmalle
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa vain kuulla olevansa himottava mahdollisimman monen miehen silmissä. Egobuustia.
Kukin meistä kaivannee aika ajoin pientä egobuustia, mutta se tässä oli toisarvoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotenkin on epäuskottavaa tuo, että kaikki olisi niin kovin hyvin kun et kuitenkaan ole lähtenyt palstalta kun tasokeskusteli alkoi ärsyttää vaan jäit tänne jotta yksikin tasojankkaaja oppisi jotain? En tietysti tiedä mitään, mutta olen kummallinen myös eikä minua siksi niin helposti puijata. Älä aliarvioi meitä, kyllä mekin ymmärrämme miksi joku sanoo jotain...
Mielikuvissani nyt tosiaan 170/70 perunenä, joka ei rakasta liikuntaa mutta tissit ja mielestään harvinainen seksi kompensoi ja on ihan leppoisa, vitsikäs, välillä irvaileva ja surullinen, varmaan kohtuu kovaääninen nainen kun sille päälle sattuu... Iloinenkin. Koira nukkuu sängyssä. On nainut tumman miehen ja tehnyt lapset, arki tuli kuvaan kuten suhteisiin aina ja miehessäkin ilmeni vikansa kuten meissä kaikissa, ehkä vähän kulttuurinkin tuomaa vaikeutta ymmärtää toista aina, no sitä se on muillakin. Nyt olet siis 170/70 kahden tummahkon lapsen äippä ja haluaisit jotain muuta. Tasokeskustelu ärsyttää koska mielestäsi todellakin ansaitset parempaa ja palstalla joku sanoi, ettei sinunlaisesi nainen saisi. Pelkäät, että ehkä se on totta, tyydytkö siis tähän kun elämä ei ole kuitenkaan täyttä p*skaa, opettelet arvostamaan sitä. Vai vakuutatko itsellesi ja muille myös, että sinä muuten saisit parempaa ja saatkin...
Vähän tuollainen mielikuva tuli, täysin tyytyväiseltä et ainakaan vaikuta, ristiriitaiselta. Mutten ihan huonoltakaan. Sellaiselta, jolla on nyt tasot ottanut koville.
Mieheni on amerikkalainen, eli kulttuurieroja ei juurikaan ole verrattuna jos vaikka olisin uskovaisen miehen kanssa.
En usko sekuntiakaan että saisin paremman, en ainakaan sellaista jonka kanssa kaikki osuisi näin hyvin yhteen.
Kiinnostaa vain nämä tasokeskustelut ajatuksena. Jos nyt oletetaan että mieheni on 10 (yli 190, lihaksikas, varakas, laatikkoleukainen, 20cm+, hyvässä työssä vrt pankkiirikirurgi, supliikki ja karismaattinen) ja oletetaan että ilman lapsia te laskette minut vaikka sitten seiskaksi. Niin okei, naisten hypergamian ymmärrän pointeistanne, mutta mikä ihmeen tekosyy miehelläni olisi ottaa nainen näin alhaalta ratingista, kun voisi ottaa vaikka 9 joka pysyisi miehen rinnalla ihan yhtä onnellisena?Miehesi ei puhu suomea ja on jättiläinen. Ei se hänestä kyllä kymppiä tee ja siksi naikin sinut. Olette jo vanhoja joten tasonne on n. 6 kummankin. Kumpikaan ette olleet halutuimpia nuorina ettekö vanhoina. Taso on suosiomittari, ei hyvyysmittari. Vähän kuin kouluarvosana mittaa osaatko vastata opettajan mielestä tärkeisiin kysymyksiin opettajan mielestä oikein. Ei se mittaa absoluuttista älykkyyttä ja hyvyyttä ihmisenä.
Varsin mielenkiintoista. Asuimme pitkään USAssa ja siellä mies oli todella naisten suosiossa. Suomeen muutettuamme miehessä taas tuntui viehättävän se pieni eksoottisuus entistä enemmän. Tietysti kielitaidon puute voi karsia osan kiinnostuneista.
Olen 36v
Sopivan ikäinen (olen itse 28v).
172cm/70kg
Kuulostaa täydelliseltä (olen itse 172cm/65kg).
Ok.
En juuri katso rintoja, suosin pienempiä mutta isotkaan eivät haittaisi. Kapea vyötärö + levelä lantio kuulostaa hyvältä.
Ok, en osaa päättää minkä värisistä/tyylisistä hiuksista pidän eniten.
Silmät tummanruskeat
Ok, ehkä siniset tai vihreät suosikki, mutta ei juuri mitään merkitystä tällä.
Ei haittaa.
Ok.
Ok.
Lapsi- ja eläinrakas
Ok, kunhan et ole koirahullu tms.
Rauhallinen
Oikein kiva.
Kiltti ja empaattinen
Oikein kiva.
Terve itsetunto
Oikein kiva.
Ei haittaa, kunhan olisi ok että käyn joskus jossain.
Muuten hyvä mutta en pidä naisessa alistuvuudesta.
Voisi olla ongelma koska en itse välitä tästä, ja meillä voisi olla erilaiset käsitykset siitä kuinka usein siivotaan ja kuinka tarkkaa kaiken kanssa on. En myöskään tekisi tuon vastapainoksi "miesten töitä" kuten remppaa tms.
Mainiota.
Tulen omillani toimeen
Mainiota.
En harrasta liikuntaa
Harmi, toivoisin seuraa ainakin kevyeen reippailuun.
Harrastan lukemista, katson paljon dokumentteja, nautin uusien asioiden oppimisesta, historia on minulle erityisen lähellä sydäntä
Tämä hyvä.
Ok myös, kunhan et ole kiihkofeministi tai kommunisti sentään.
Kuulostat perinteiseltä naiselta remppaavalle perinteiselle miehelle. Minulle olisit ehkä liiankin perinteinen ja alistuva, ja olisi kiva jos reippailu/liikunta maittaisi. Olet luultavasti lähellä aika monenkin miehen ihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa vain kuulla olevansa himottava mahdollisimman monen miehen silmissä. Egobuustia.
Tämä koska oma mies ei enää kiinnosta. Silloin alkaa pyöriä muut miehet ja viennit mielessä vaikka sen naamioikin viattomasti tasoteoreettiseksi keskusteluksi. Kuitenkin keskustelun aloituksessa malliesimerkiksi "rönsyilee" kukas muu kuin ap itse. Ensin hän luettelee itsestään "vain oleelliset". Kun kysytään lisätietoja tippuu faktaa pöytään aina ei-sellaisenaan vaan lukijaa ohjaillen. Räikeimpänä tekee oletuksia AV:laisista, että hänen lapsensa laskevat hänen arvoaan enemmistön silmissä (ehkä joidenkin aktivistien keskustelujen pohjalta). Oikein syyllistää lukijaa siitä, että hän itse kokee sen laskevan arvoaan ihmisenä ulkopuolisten silmissä. Ei ollut tämän naisen Tähtihetki, mutta hei, ei se mitään. AV on anonyymi ja onneksi sinua ei helposti profiloida oman iän, mustan 190 cm miehen, tyylisi, painosi ja lasten perusteella. Eikä se haittaa vaikka joku tunnistaisikin, kukaan tärkeä ei tätä palstaa lue eikä sitä myönnä. :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä tasoisen miehen kuvittelisitte minulle?
Mahdotonta sanoa.
Kuvauksen perusteella olet tavallistakin tavallisempi nainen. Kuin stereotypia perusnaisesta.
Riippuu täysin siitä kuinka hyvännäköinen olet. Kuvauksen perusteella et näytä hassummalta, mutta oletko todella kaunis vai perusnätti tavis?
Tämän listan perusteella kuulostat kyllä harvinaisen upealta naiselta.
Olen sinua pari vuotta nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v
Sopivan ikäinen (olen itse 28v).
172cm/70kg
Kuulostaa täydelliseltä (olen itse 172cm/65kg).
Ok.
En juuri katso rintoja, suosin pienempiä mutta isotkaan eivät haittaisi. Kapea vyötärö + levelä lantio kuulostaa hyvältä.
Ok, en osaa päättää minkä värisistä/tyylisistä hiuksista pidän eniten.
Silmät tummanruskeat
Ok, ehkä siniset tai vihreät suosikki, mutta ei juuri mitään merkitystä tällä.
Ei haittaa.
Ok.
Ok.
Lapsi- ja eläinrakas
Ok, kunhan et ole koirahullu tms.
Rauhallinen
Oikein kiva.
Kiltti ja empaattinen
Oikein kiva.
Terve itsetunto
Oikein kiva.
Ei haittaa, kunhan olisi ok että käyn joskus jossain.
Muuten hyvä mutta en pidä naisessa alistuvuudesta.
Voisi olla ongelma koska en itse välitä tästä, ja meillä voisi olla erilaiset käsitykset siitä kuinka usein siivotaan ja kuinka tarkkaa kaiken kanssa on. En myöskään tekisi tuon vastapainoksi "miesten töitä" kuten remppaa tms.
Mainiota.
Tulen omillani toimeen
Mainiota.
En harrasta liikuntaa
Harmi, toivoisin seuraa ainakin kevyeen reippailuun.
Tämä hyvä.
Ok myös, kunhan et ole kiihkofeministi tai kommunisti sentään.Kuulostat perinteiseltä naiselta remppaavalle perinteiselle miehelle. Minulle olisit ehkä liiankin perinteinen ja alistuva, ja olisi kiva jos reippailu/liikunta maittaisi. Olet luultavasti lähellä aika monenkin miehen ihannetta.
* siis olen itse 38v
Muuten melko täydellinen nainen mutta politiikan suunta on "väärä" ja kuntosalitreeni tekisi ihan hyvää. Ei tuo politiikka mikään kynnyskysymys ole. Lähdetäänkö yhdessä treenaamaan?
Noilla mitoilla vyötärö ei voi olla alle 60cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotenkin on epäuskottavaa tuo, että kaikki olisi niin kovin hyvin kun et kuitenkaan ole lähtenyt palstalta kun tasokeskusteli alkoi ärsyttää vaan jäit tänne jotta yksikin tasojankkaaja oppisi jotain? En tietysti tiedä mitään, mutta olen kummallinen myös eikä minua siksi niin helposti puijata. Älä aliarvioi meitä, kyllä mekin ymmärrämme miksi joku sanoo jotain...
Mielikuvissani nyt tosiaan 170/70 perunenä, joka ei rakasta liikuntaa mutta tissit ja mielestään harvinainen seksi kompensoi ja on ihan leppoisa, vitsikäs, välillä irvaileva ja surullinen, varmaan kohtuu kovaääninen nainen kun sille päälle sattuu... Iloinenkin. Koira nukkuu sängyssä. On nainut tumman miehen ja tehnyt lapset, arki tuli kuvaan kuten suhteisiin aina ja miehessäkin ilmeni vikansa kuten meissä kaikissa, ehkä vähän kulttuurinkin tuomaa vaikeutta ymmärtää toista aina, no sitä se on muillakin. Nyt olet siis 170/70 kahden tummahkon lapsen äippä ja haluaisit jotain muuta. Tasokeskustelu ärsyttää koska mielestäsi todellakin ansaitset parempaa ja palstalla joku sanoi, ettei sinunlaisesi nainen saisi. Pelkäät, että ehkä se on totta, tyydytkö siis tähän kun elämä ei ole kuitenkaan täyttä p*skaa, opettelet arvostamaan sitä. Vai vakuutatko itsellesi ja muille myös, että sinä muuten saisit parempaa ja saatkin...
Vähän tuollainen mielikuva tuli, täysin tyytyväiseltä et ainakaan vaikuta, ristiriitaiselta. Mutten ihan huonoltakaan. Sellaiselta, jolla on nyt tasot ottanut koville.
Mieheni on amerikkalainen, eli kulttuurieroja ei juurikaan ole verrattuna jos vaikka olisin uskovaisen miehen kanssa.
En usko sekuntiakaan että saisin paremman, en ainakaan sellaista jonka kanssa kaikki osuisi näin hyvin yhteen.
Kiinnostaa vain nämä tasokeskustelut ajatuksena. Jos nyt oletetaan että mieheni on 10 (yli 190, lihaksikas, varakas, laatikkoleukainen, 20cm+, hyvässä työssä vrt pankkiirikirurgi, supliikki ja karismaattinen) ja oletetaan että ilman lapsia te laskette minut vaikka sitten seiskaksi. Niin okei, naisten hypergamian ymmärrän pointeistanne, mutta mikä ihmeen tekosyy miehelläni olisi ottaa nainen näin alhaalta ratingista, kun voisi ottaa vaikka 9 joka pysyisi miehen rinnalla ihan yhtä onnellisena?
HAHAA, ap on HEL-NYC!!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yleensä vyötärö on suunnilleen sama kuin paino, noin +/-5 korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yleensä vyötärö on suunnilleen sama kuin paino, noin +/-5 korkeintaan.
Ei aina ole. Kroppia on todellakin erimallisia.
Minun mielestä kaikki naiset ovat ihania.
t. Rauno 52 v, 18 cm
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kaikki naiset ovat ihania.
t. Rauno 52 v, 18 cm
Ilmeisesti itselläni on ikää jo tarpeeksi kun Rauno 52 ei aiheuta minkäänlaisia vilunväristyksiä ennen loppukaneettiaan.
Ap
Mitäpä tuo haittaa? Kyllä se jokaiselle tekee välillä hyvää saada kehuja.