Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä kenenkään miehen naisihanne?

Vierailija
01.10.2020 |

Olen 36v
172cm/70kg
Ei sairauksia syysmelankoliaa lukuunottamatta
Rinnat suuret (eivät enää kamalan terhakat), lantio leveä, vyötärö alle 60cm
Hiukset pitkät, paksut, tummat ja kiharat
Silmät tummanruskeat
Pisamoita ympäri kasvoja ja yläkroppaa
En meikkaa, mutta omasta mielestäni olen oikein kivan näköinen
Akateeminen koulutus, mutta työkokemus duunarialalta
Lapsi- ja eläinrakas
Rauhallinen
Kiltti ja empaattinen
Terve itsetunto
Todellinen kotikissa / ehkä jopa lievästi erakko
Tykkään paljosta seksistä, olen hiukan alistuva
Kokkaan ja tykkään siivota ja pitää kotia kunnossa
Huumorintajuni on rutikuiva ja tummasävyinen
Tulen omillani toimeen
En harrasta liikuntaa
Harrastan lukemista, katson paljon dokumentteja, nautin uusien asioiden oppimisesta, historia on minulle erityisen lähellä sydäntä
Politiikassa käännyn enemmän vasemmalle

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaivanut listaan kaikki kivat asiat mitä sinusta voi sanoa. Ja sitten ne ei viehettävät kivat puolet: olet sosiaalisesti lahjaton? haiset? Naamasi on ruma? Et osaa käyttäytyä? Nipotat? Raivoat? Mökötät? Olet kussut raha-asiat? Tän listan perusteella ei jatkoon, tästä saa muka kainon kuvan "kelpaakohan mun isot tissit ja tuuhea tukka kellekkään".. huoh.

N29

No, tässä niitä huonompia:

Olen tarkka siisteydestä, mutta en nipota. Käytän paljon aikaa siivoamiseen

Tykkään olla miehen huomion keskipisteenä ainakin osan aikaa päivästä/illasta/yöstä

Tykkään miehistä joilla on hyvä itsetunto

Olen huumoriltani melko ilkeämielinen

Minulla on kaksi lasta jotka ovat osittain mustia (käyvät valkoisesta)

Olen ehkä pullukka, mutta en aio laihduttaa

Olen feministi ja haluan uskoa ihmisten hyvyyteen

Rakastan irtokarkkeja

Koirani nukkuu sängyssä

Olen vieraantunut luonnosta ja pelkään ötököitä

En käytä naisellisia vaatteita kovin usein

Okei, tasosi on noin 2,5

/Eri

Veikö feminismi ja multikulttuuriset lapset paljonkin pisteitä?

Olen nainen ja äiti ja arvioni perustui ihan siihen että listasit lapsesi ja heidän ihonvärinsä itse huonoihin puoliisi. Siinä mietittävää :(

No se nyt on aika monille suomalaismiehille turn off.

62/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain suoraan maininnut ne lapset heti alussa. En koskisi edes pitkällä tikulla suhun.

Lapsia ei ollut kun tapasin nykyisen mieheni, ikäkin oli 21v. Muut aika lailla samanlaiset paitsi akateeminen koulutus puuttui. Halusin tuoda erilaista näkökantaa noihin iänikuisiin ikivihreisiin, eli tasokeskusteluihin. Mieheni on aika puhdas 10 varmaan suurimman osan mielestä. Minä taas en. Ja silti mieheni halusi kaikkien naisten joukosta juuri minut.

Toki olen myös utelias siitä miten palstalaiset näkevät minut.

Joopa joo :D Olisit jättänyt kommentoinnin vain aloitusviestiin, selvä trolli. Eli palstalaisena näen sinut trollina :D Ei kukaan nainen tosissaan jotain tasokeskustelua ala vetämään, vallankin jos hänen puoliso on aika puhdas 10 XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?! Hankkikaa naiset itsetunto ja lakatkaa miettimästä kelpaamisjuttuja. T. Mies

Vierailija
64/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmanainen tuskin, mutta hyvin kelpaat. 

Miksen olisi unelmanainesi?

Et ole kenenkään unelmanainen.

Vierailija
65/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotenkin on epäuskottavaa tuo, että kaikki olisi niin kovin hyvin kun et kuitenkaan ole lähtenyt palstalta kun tasokeskusteli alkoi ärsyttää vaan jäit tänne jotta yksikin tasojankkaaja oppisi jotain? En tietysti tiedä mitään, mutta olen kummallinen myös eikä minua siksi niin helposti puijata. Älä aliarvioi meitä, kyllä mekin ymmärrämme miksi joku sanoo jotain...

Mielikuvissani nyt tosiaan 170/70 perunenä, joka ei rakasta liikuntaa mutta tissit ja mielestään harvinainen seksi kompensoi ja on ihan leppoisa, vitsikäs, välillä irvaileva ja surullinen, varmaan kohtuu kovaääninen nainen kun sille päälle sattuu... Iloinenkin. Koira nukkuu sängyssä. On nainut tumman miehen ja tehnyt lapset, arki tuli kuvaan kuten suhteisiin aina ja miehessäkin ilmeni vikansa kuten meissä kaikissa, ehkä vähän kulttuurinkin tuomaa vaikeutta ymmärtää toista aina, no sitä se on muillakin. Nyt olet siis 170/70 kahden tummahkon lapsen äippä ja haluaisit jotain muuta. Tasokeskustelu ärsyttää koska mielestäsi todellakin ansaitset parempaa ja palstalla joku sanoi, ettei sinunlaisesi nainen saisi. Pelkäät, että ehkä se on totta, tyydytkö siis tähän kun elämä ei ole kuitenkaan täyttä p*skaa, opettelet arvostamaan sitä. Vai vakuutatko itsellesi ja muille myös, että sinä muuten saisit parempaa ja saatkin...

Vähän tuollainen mielikuva tuli, täysin tyytyväiseltä et ainakaan vaikuta, ristiriitaiselta. Mutten ihan huonoltakaan. Sellaiselta, jolla on nyt tasot ottanut koville.

Vierailija
66/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmanainen tuskin, mutta hyvin kelpaat. 

Miksen olisi unelmanainesi?

Liian vanha.

Vierailija
67/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet. Havaintojeni mukaan vain ja ainoastaan merkittävä ylipaino on ulkoisista asioista este. Ja monet runsaasti ylipainoisetkin naiset ovat onnellisesti parisuhteissa. Miehet tykkäävät monenlaisista naisista.

Persoonallisuuspiirteissä tietynlainen kyräilevä passiivisuus on hidaste. Sellaiset naiset siis, jotka istuvat juhlissa murjottamassa sivupöydässä ja kertovat muille miten ei siellä nyt huvittaisi olla (kaikilla on joskus tällainen juhla, mutta joillekin kaikki juhlat ovat tällaisia) saattavat olla pitkäänkin sinkkuja. Pelkkä passiivisuus, hiljaisuus tai tylsyys ei ole ongelma. Kaikki muut asiat, kiinnostuksen kohteet tai temperamenttipiirteet, ovat ihan tuurista kiinni että kenet sattuu tapaamaan ja mistä juuri se henkilö tykkää. Mutta kuulostat tavalliselta, joten ottajia löytyy.

Käytännön ongelma saattaa olla se, että syystä tai toisesta tarvitset vahvistusta vauvapalstalta. Esim joku deittipalvelu voisi toimia paremmin, jos et tosiaan muuten tapaa ihmisiä.

Vierailija
68/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt tuossa iässä tiedät, onko vientiä?

Mistä tietää onko vientiä? Siitä tullaanko kadulla iskemään vai?

Haluan tähän vastauksen!

Vierailija
69/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla vasemmalla? Siinä voi olla suurin turn-off.

Vierailija
70/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Saanko kysyä mikä kohta tökki?

70kg

Pisamoita ympäri kasvoja ja yläkroppaa

En meikkaa, mutta omasta mielestäni olen oikein kivan näköinen

Huumorintajuni on rutikuiva ja tummasävyinen

En harrasta liikuntaa

Politiikassa käännyn enemmän vasemmalle

Vierailija
71/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotenkin on epäuskottavaa tuo, että kaikki olisi niin kovin hyvin kun et kuitenkaan ole lähtenyt palstalta kun tasokeskusteli alkoi ärsyttää vaan jäit tänne jotta yksikin tasojankkaaja oppisi jotain? En tietysti tiedä mitään, mutta olen kummallinen myös eikä minua siksi niin helposti puijata. Älä aliarvioi meitä, kyllä mekin ymmärrämme miksi joku sanoo jotain...

Mielikuvissani nyt tosiaan 170/70 perunenä, joka ei rakasta liikuntaa mutta tissit ja mielestään harvinainen seksi kompensoi ja on ihan leppoisa, vitsikäs, välillä irvaileva ja surullinen, varmaan kohtuu kovaääninen nainen kun sille päälle sattuu... Iloinenkin. Koira nukkuu sängyssä. On nainut tumman miehen ja tehnyt lapset, arki tuli kuvaan kuten suhteisiin aina ja miehessäkin ilmeni vikansa kuten meissä kaikissa, ehkä vähän kulttuurinkin tuomaa vaikeutta ymmärtää toista aina, no sitä se on muillakin. Nyt olet siis 170/70 kahden tummahkon lapsen äippä ja haluaisit jotain muuta. Tasokeskustelu ärsyttää koska mielestäsi todellakin ansaitset parempaa ja palstalla joku sanoi, ettei sinunlaisesi nainen saisi. Pelkäät, että ehkä se on totta, tyydytkö siis tähän kun elämä ei ole kuitenkaan täyttä p*skaa, opettelet arvostamaan sitä. Vai vakuutatko itsellesi ja muille myös, että sinä muuten saisit parempaa ja saatkin...

Vähän tuollainen mielikuva tuli, täysin tyytyväiseltä et ainakaan vaikuta, ristiriitaiselta. Mutten ihan huonoltakaan. Sellaiselta, jolla on nyt tasot ottanut koville.

Mieheni on amerikkalainen, eli kulttuurieroja ei juurikaan ole verrattuna jos vaikka olisin uskovaisen miehen kanssa.

En usko sekuntiakaan että saisin paremman, en ainakaan sellaista jonka kanssa kaikki osuisi näin hyvin yhteen.

Kiinnostaa vain nämä tasokeskustelut ajatuksena. Jos nyt oletetaan että mieheni on 10 (yli 190, lihaksikas, varakas, laatikkoleukainen, 20cm+, hyvässä työssä vrt pankkiirikirurgi, supliikki ja karismaattinen) ja oletetaan että ilman lapsia te laskette minut vaikka sitten seiskaksi. Niin okei, naisten hypergamian ymmärrän pointeistanne, mutta mikä ihmeen tekosyy miehelläni olisi ottaa nainen näin alhaalta ratingista, kun voisi ottaa vaikka 9 joka pysyisi miehen rinnalla ihan yhtä onnellisena?

Vierailija
72/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla että uskon vahvasti että heik ompi—osaisista tulee pitää huolta ja suuria tul oer oja tulee pyrkiä tasaamaan, koulutus, eläminen ja terveys pitää onnistua kaikilta hyvin ja tasaisesti. Kom munism iin en usko. En usko aukinaisiin ra ja pol itiikkaan, vaan uskon pa- ko.lai si a autettavan parhaiten paikan päällä.

Vierailija
73/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla että uskon vahvasti että heik ompi—osaisista tulee pitää huolta ja suuria tul oer oja tulee pyrkiä tasaamaan, koulutus, eläminen ja terveys pitää onnistua kaikilta hyvin ja tasaisesti. Kom munism iin en usko. En usko aukinaisiin ra ja pol itiikkaan, vaan uskon pa- ko.lai si a autettavan parhaiten paikan päällä.

No sittenhän we two are alike siinä suhteessa. No pro.

Vierailija
74/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta rinnoista ja seksistä puhuminen ei oikein natsannut.

Vierailija
75/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa pitkä lista...

Olisit voinut tiivistää, että "voinko löytää kivan miehen vaikka olen pikkaisen (ei paljon) tuhti ja tissit eivät olet terhakat? Muutoin tiedän olevani monen miehen unelma"

Voit. Seuraava.

Tuhti, alle 60 cm:n vyötäröllä?

Vierailija
76/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on amerikkalainen, eli kulttuurieroja ei juurikaan ole verrattuna jos vaikka olisin uskovaisen miehen kanssa.

En usko sekuntiakaan että saisin paremman, en ainakaan sellaista jonka kanssa kaikki osuisi näin hyvin yhteen.

Kiinnostaa vain nämä tasokeskustelut ajatuksena. Jos nyt oletetaan että mieheni on 10 (yli 190, lihaksikas, varakas, laatikkoleukainen, 20cm+, hyvässä työssä vrt pankkiirikirurgi, supliikki ja karismaattinen) ja oletetaan että ilman lapsia te laskette minut vaikka sitten seiskaksi. Niin okei, naisten hypergamian ymmärrän pointeistanne, mutta mikä ihmeen tekosyy miehelläni olisi ottaa nainen näin alhaalta ratingista, kun voisi ottaa vaikka 9 joka pysyisi miehen rinnalla ihan yhtä onnellisena?

Miehesi ei puhu suomea ja on jättiläinen. Ei se hänestä kyllä kymppiä tee ja siksi naikin sinut. Olette jo vanhoja joten tasonne on n. 6 kummankin. Kumpikaan ette olleet halutuimpia nuorina ettekö vanhoina. Taso on suosiomittari, ei hyvyysmittari. Vähän kuin kouluarvosana mittaa osaatko vastata opettajan mielestä tärkeisiin kysymyksiin opettajan mielestä oikein. Ei se mittaa absoluuttista älykkyyttä ja hyvyyttä ihmisenä.

Vierailija
77/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole, edes oman mieheni.

Omaan hyvän huumorintajun, olen oikeudenmukainen. Ulkoisesti lihava ja rumahko. Olen hyväksynyt ettei minusta kiinnostu juuri kukaan. Olen varmaan sellainen hyvä kaveri tyyppi. Sellaisena oma mieskin pitänee, mitään seksuaalista ei ole ollut enää vuosiin.

Vierailija
78/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurimmalle osalle miehistä riittää että naisella on pulssi, joten sikäli nämä listaukset ovat huvittavia.

Vierailija
79/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ehkä sanois ihanteeksi mutta paljon on hyvääkin.

Vierailija
80/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa vain kuulla olevansa himottava mahdollisimman monen miehen silmissä. Egobuustia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi