Olin viime viikolla lomalla ja olin muutaman päivän perheeni luona. Nyt kuulin että miesystäväni on ollut karaokebaarissa
kahtena iltana. Ikinä ei käy baareissa muuten. Mitä pitäs ajatella. Ehkä otan puheeksi asian?
Kommentit (16)
Ainakaan viikkoon ei sitten pillua heru
No mikset kysy miten laulut meni. Eikö tuosta ole ihan normaalia puhua muutenkin, että miten on mennyt toisen ollessa poissa. Kumma ettei mies itse asiasta kertonut, että hei kävin vähän karaokea laulamassa.
En tajua parisuhteita, missä ensin konsultoidaan random ämmlä netissä ennen kuin kysytään siltä kumppanilta että mikä homma.
Kuulit? Joltain kolmannelta osapuolelta? Ihme meininki. Eikö teillä mies itse kuulumisiaan kerro?
Vierailija kirjoitti:
En tajua parisuhteita, missä ensin konsultoidaan random ämmlä netissä ennen kuin kysytään siltä kumppanilta että mikä homma.
En minäkään. En tosin myöskään tajua, mitä kyseltävää tuossa on. Mies kävi karaokebaarissa, eikös se ole jo tiedossa. Mikä tuossa nyt on epäselvää?
Vähän epäilyttää,mutta ekaksi selvitä että mitä lauluja se laulo siellä.
Jos joku kuningas-boa tms. niin se on ero heti .
Vierailija kirjoitti:
Kuulit? Joltain kolmannelta osapuolelta? Ihme meininki. Eikö teillä mies itse kuulumisiaan kerro?
Kuinka tarkka raportti pitää antaa jokaisesta erillään vietetystä päivästä? Raportoidaanko karaokebaarin lisäksi myös lähikaupassa, huoltoasemalla ja vessassa käynnit?
Mitäs itse olet tehnyt reissusi aikana, jos noin kovasti tuo asia mieltäsi kaihertaa?
Kysy oliko hauskaa ja voisitte mennä vaikka yhdessä lauleskelemaan.
Kiva kun kävit perheesi luona.
Tietääkö puolisosi miesystävästäsi?
Yksinkö miehen olisi kotona pitänyt istua? Kiva kun pääsi käymään laulamassa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilyttää,mutta ekaksi selvitä että mitä lauluja se laulo siellä.
Jos joku kuningas-boa tms. niin se on ero heti .
:D Kiitos nauruista!
No saahan sitä mennä ja laulaa luikauttaa. Mitä pahaa siinä on?