Olenko minä kenenkään miehen naisihanne?
Olen 36v
172cm/70kg
Ei sairauksia syysmelankoliaa lukuunottamatta
Rinnat suuret (eivät enää kamalan terhakat), lantio leveä, vyötärö alle 60cm
Hiukset pitkät, paksut, tummat ja kiharat
Silmät tummanruskeat
Pisamoita ympäri kasvoja ja yläkroppaa
En meikkaa, mutta omasta mielestäni olen oikein kivan näköinen
Akateeminen koulutus, mutta työkokemus duunarialalta
Lapsi- ja eläinrakas
Rauhallinen
Kiltti ja empaattinen
Terve itsetunto
Todellinen kotikissa / ehkä jopa lievästi erakko
Tykkään paljosta seksistä, olen hiukan alistuva
Kokkaan ja tykkään siivota ja pitää kotia kunnossa
Huumorintajuni on rutikuiva ja tummasävyinen
Tulen omillani toimeen
En harrasta liikuntaa
Harrastan lukemista, katson paljon dokumentteja, nautin uusien asioiden oppimisesta, historia on minulle erityisen lähellä sydäntä
Politiikassa käännyn enemmän vasemmalle
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko smuge vai etelän hetelmä?
En tiedä mikä smuge on, mutta ihan paljasjalkainen helsinkiläinen kolmannessa polvessa.
ei täällä saa asioita sanoa suoraan kun tietyt sanat on kielletty
No selvisikö vastauksestani mitä halusit tietää?
Unelmanainen tuskin, mutta hyvin kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko smuge vai etelän hetelmä?
En tiedä mikä smuge on, mutta ihan paljasjalkainen helsinkiläinen kolmannessa polvessa.
No selvisikö vastauksestani mitä halusit tietää?
Nahkani on siis kuin kalkkilaivan kapteenilla, pisamia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaivanut listaan kaikki kivat asiat mitä sinusta voi sanoa. Ja sitten ne ei viehettävät kivat puolet: olet sosiaalisesti lahjaton? haiset? Naamasi on ruma? Et osaa käyttäytyä? Nipotat? Raivoat? Mökötät? Olet kussut raha-asiat? Tän listan perusteella ei jatkoon, tästä saa muka kainon kuvan "kelpaakohan mun isot tissit ja tuuhea tukka kellekkään".. huoh.
N29
No, tässä niitä huonompia:
Olen tarkka siisteydestä, mutta en nipota. Käytän paljon aikaa siivoamiseen
Tykkään olla miehen huomion keskipisteenä ainakin osan aikaa päivästä/illasta/yöstä
Tykkään miehistä joilla on hyvä itsetunto
Olen huumoriltani melko ilkeämielinen
Minulla on kaksi lasta jotka ovat osittain mustia (käyvät valkoisesta)
Olen ehkä pullukka, mutta en aio laihduttaa
Olen feministi ja haluan uskoa ihmisten hyvyyteen
Rakastan irtokarkkeja
Koirani nukkuu sängyssä
Olen vieraantunut luonnosta ja pelkään ötököitä
En käytä naisellisia vaatteita kovin useinOkei, tasosi on noin 2,5
/EriVeikö feminismi ja multikulttuuriset lapset paljonkin pisteitä?
Olen nainen ja äiti ja arvioni perustui ihan siihen että listasit lapsesi ja heidän ihonvärinsä itse huonoihin puoliisi. Siinä mietittävää :(
Vierailija kirjoitti:
Miksen olisi unelmanainesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaivanut listaan kaikki kivat asiat mitä sinusta voi sanoa. Ja sitten ne ei viehettävät kivat puolet: olet sosiaalisesti lahjaton? haiset? Naamasi on ruma? Et osaa käyttäytyä? Nipotat? Raivoat? Mökötät? Olet kussut raha-asiat? Tän listan perusteella ei jatkoon, tästä saa muka kainon kuvan "kelpaakohan mun isot tissit ja tuuhea tukka kellekkään".. huoh.
N29
Tykkään olla miehen huomion keskipisteenä ainakin osan aikaa päivästä/illasta/yöstä
Rakastan irtokarkkeja
Koirani nukkuu sängyssä
En käytä naisellisia vaatteita kovin usein
Sun huono puoli on se että rakastat irtokarkkeja? Ok narsisti.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Rakastan irtokarkkeja
Koirani nukkuu sängyssä
En käytä naisellisia vaatteita kovin useinOkei, tasosi on noin 2,5
/EriVeikö feminismi ja multikulttuuriset lapset paljonkin pisteitä?
Olen nainen ja äiti ja arvioni perustui ihan siihen että listasit lapsesi ja heidän ihonvärinsä itse huonoihin puoliisi. Siinä mietittävää :(
Palstan yleistä mielialaa ajatellen listasin heidät huonoihin väreineen puoliini. Oikeassa maailmassa he ovat paras asia mitä minulle on koskaan tapahtunut. Olen valinnut heidän isänsä huolellisesti ja lapseni ovat yksi elämäni iloista.
Eli siis miestä jättämässä ja haet täältäkin tukea päätöksellesi ja varmistusta, että saat uuden elättäjän nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Rakastan irtokarkkeja
Koirani nukkuu sängyssä
En käytä naisellisia vaatteita kovin useinSun huono puoli on se että rakastat irtokarkkeja? Ok narsisti.
N29
Narsistikaan en ole, mutta eikös palstalla ole viime aikoina ollut lukuisia aloituksia siitä kuinka ei ymmärretä että aikuiset ihmiset syövät karkkeja saati irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olemme tavoiltamme kovin erilaiset. Itse esimerkiksi menen lauantaina aamulla kasilta salille treenaamaan ja kiva olisi mennä sinne yhdessä kumppanin kanssa. En taida olla unelmamies sinun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis miestä jättämässä ja haet täältäkin tukea päätöksellesi ja varmistusta, että saat uuden elättäjän nopeasti.
En kaipaa uutta miestä enkä elättäjää. Tulen toimeen omillani vaikka miehen kanssa tulisi ero tai hän kuolisi. Olemme kuitenkin onnellisia yhdessä. En usko että löytäisin uutta miestä jonka haluaisin kovin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olemme tavoiltamme kovin erilaiset. Itse esimerkiksi menen lauantaina aamulla kasilta salille treenaamaan ja kiva olisi mennä sinne yhdessä kumppanin kanssa. En taida olla unelmamies sinun mielestä.
No, tuollainen minun nykyinenkin mieheni on. Hän rakastaa urheilua ja harrastaa sitä ehkä harmillisenkin paljon. Se on kuitenkin hänelle tärkeää. Minä olen sitten hyvin levännyt aamiaisen kanssa valmiina odottamassa.
Olisit vain suoraan maininnut ne lapset heti alussa. En koskisi edes pitkällä tikulla suhun.
Varmasti olet.
Tuo liikkumattomuus tökkää ja olen varattu, mutta muuten erittäin kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vain suoraan maininnut ne lapset heti alussa. En koskisi edes pitkällä tikulla suhun.
Lapsia ei ollut kun tapasin nykyisen mieheni, ikäkin oli 21v. Muut aika lailla samanlaiset paitsi akateeminen koulutus puuttui. Halusin tuoda erilaista näkökantaa noihin iänikuisiin ikivihreisiin, eli tasokeskusteluihin. Mieheni on aika puhdas 10 varmaan suurimman osan mielestä. Minä taas en. Ja silti mieheni halusi kaikkien naisten joukosta juuri minut.
Toki olen myös utelias siitä miten palstalaiset näkevät minut.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ei ole Ap mitään vikaa.
Kiitos, näin uskon itsekin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän osaa arvostaa muita ihmisiä ja sitä kautta sitten itseään. En pelkää harmaita (joita jo on!) tai ryppyjä, toivotan vuodet tervetulleiksi koska toivottavasti ne ovat tuoneet ripauksen viisautta ja kunnioitusta mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuollainen minun nykyinenkin mieheni on. Hän rakastaa urheilua ja harrastaa sitä ehkä harmillisenkin paljon. Se on kuitenkin hänelle tärkeää. Minä olen sitten hyvin levännyt aamiaisen kanssa valmiina odottamassa.
Itse toivoisin enemmän yhteisiä juttuja kumppanin kanssa, mutta varmasti löydät halutessasi sopivan kumppanin itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin enemmän yhteisiä juttuja kumppanin kanssa, mutta varmasti löydät halutessasi sopivan kumppanin itsellesi.
Olen tottunut jo ajatukseen. Toivottavasti löydät kumppanin jonka kanssa voit viettää aikaa siellä urheilunkin parissa, on ihana jakaa rakkaita asioita kumppanin kanssa!
Ap