Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä kenenkään miehen naisihanne?

Vierailija
01.10.2020 |

Olen 36v
172cm/70kg
Ei sairauksia syysmelankoliaa lukuunottamatta
Rinnat suuret (eivät enää kamalan terhakat), lantio leveä, vyötärö alle 60cm
Hiukset pitkät, paksut, tummat ja kiharat
Silmät tummanruskeat
Pisamoita ympäri kasvoja ja yläkroppaa
En meikkaa, mutta omasta mielestäni olen oikein kivan näköinen
Akateeminen koulutus, mutta työkokemus duunarialalta
Lapsi- ja eläinrakas
Rauhallinen
Kiltti ja empaattinen
Terve itsetunto
Todellinen kotikissa / ehkä jopa lievästi erakko
Tykkään paljosta seksistä, olen hiukan alistuva
Kokkaan ja tykkään siivota ja pitää kotia kunnossa
Huumorintajuni on rutikuiva ja tummasävyinen
Tulen omillani toimeen
En harrasta liikuntaa
Harrastan lukemista, katson paljon dokumentteja, nautin uusien asioiden oppimisesta, historia on minulle erityisen lähellä sydäntä
Politiikassa käännyn enemmän vasemmalle

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt tuossa iässä tiedät, onko vientiä?

Onkai minulle koska olen naimisissa ihanan miehen kanssa joka on uskomaton. Lähinnä minua kiinnostaa uteliaisuudesta mikä palstaraadin arvio on.

Mikä on uskomatonta? En ymmärtänyt tuota kohtaa.

Onko se uskomatonta, että olet naimisissa vai se, että olet miehen kanssa naimisissa vai että mies on mielestäsi ihana? Outoa.

Vierailija
22/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko smuge vai etelän hetelmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varattu nainen testaamassa että olisiko vientiä vielä ja tällä palstalla?? 36-vuotiaalle melko lapsellista touhua kyllä.

N51

Vierailija
24/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tuli aika monta epäoleellista seikkaa.

Mitkä?

Esim. "tulen omillani toimeen".

Vierailija
25/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis varattu nainen testaamassa että olisiko vientiä vielä ja tällä palstalla?? 36-vuotiaalle melko lapsellista touhua kyllä.

N51

Tiedänhän minä että vientiä olisi. Tällä palstalla vaan on niin omituinen vastaanotto ja “maku” että kiinnosti.

Vierailija
26/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko vientiä? Siitä tullaanko kadulla iskemään vai?

Vierailija
27/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Niinpä. Ap kuulostaa todelliselta helmeltä. Taitaa olla ikäkriisi päällä.

Vierailija
28/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkai minulle koska olen naimisissa ihanan miehen kanssa joka on uskomaton. Lähinnä minua kiinnostaa uteliaisuudesta mikä palstaraadin arvio on.

Mikä on uskomatonta? En ymmärtänyt tuota kohtaa.

Onko se uskomatonta, että olet naimisissa vai se, että olet miehen kanssa naimisissa vai että mies on mielestäsi ihana? Outoa.

Mieheni on uskomaton. Sitä yritin sanoa.

Vierailija
29/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko smuge vai etelän hetelmä?

En tiedä mikä smuge on, mutta ihan paljasjalkainen helsinkiläinen kolmannessa polvessa.

Vierailija
30/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jonkun. Omalta kohdaltani en uskoisi meidän olevan hyvä pari, mutta olenkin vain yksi lukuisista Suomen sinkkumiehistä.

Vierailija
31/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaivanut listaan kaikki kivat asiat mitä sinusta voi sanoa. Ja sitten ne ei viehettävät kivat puolet: olet sosiaalisesti lahjaton? haiset? Naamasi on ruma? Et osaa käyttäytyä? Nipotat? Raivoat? Mökötät? Olet kussut raha-asiat? Tän listan perusteella ei jatkoon, tästä saa muka kainon kuvan "kelpaakohan mun isot tissit ja tuuhea tukka kellekkään".. huoh.

N29

Vierailija
32/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoisen miehen kuvittelisitte minulle?

Haluatko mieluummin rikkaan vai väkivaltaisen vai pitääkö olla molempia.

Vierailija
33/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maisa torppa kelpaa miehille, niin sitten kelpaa kuka tahansa

Vierailija
34/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakamasi tiedon perusteella mielikuva tasoisestasi miehestä... Noh, fantasioita ilmeisesti siitä viennistä joten nykyisellä äijällä ei ole väliä. Hän luultavasti paljastuu kyllä tasokkaammaksi kuin sinä vaikka nyt lapsellisuudessasi et arvosta häntä, kas ehkä siinä se sinun osasi parisuhdeongelmiin... Mutta kuitenkin, mies menossa vaihtoon orastavan manian tieltä. Arvatenkin seuraava mies löytyy netistä tai on joku onneton eronnut työpaikalta. Joku jo suhteellisen iäkäs keski-ikää lähestyvä ja vähän simppeli 3-4 tason mies on siis tasosi. Sen kanssa kyllästyt siihen kun mies ei osaa arvostaa sanailuasi ja tajua "kuivaa huumoriasi". Tai tinder-treffit menee niin pieleen että päädyt kimppaan jonkun mykän tuppisuun kanssa.

Nyt sinuna jarruttaisin vähän. Jos et halua olla miehesi kanssa niin alkakaas erota. Näköjään pelkäät yksinjäämistä ja siksi varmistelet TÄÄLLÄ?!? millaisen miehen saat. Sanon vaan että parempi olla hetki ilman miestä ettet ota ihan huonoa tilalle.

Tämähän halusit kuulla?

Vierailija
35/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg-kohdassa lopetin lukemisen

Vierailija
36/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaivanut listaan kaikki kivat asiat mitä sinusta voi sanoa. Ja sitten ne ei viehettävät kivat puolet: olet sosiaalisesti lahjaton? haiset? Naamasi on ruma? Et osaa käyttäytyä? Nipotat? Raivoat? Mökötät? Olet kussut raha-asiat? Tän listan perusteella ei jatkoon, tästä saa muka kainon kuvan "kelpaakohan mun isot tissit ja tuuhea tukka kellekkään".. huoh.

N29

No, tässä niitä huonompia:

Olen tarkka siisteydestä, mutta en nipota. Käytän paljon aikaa siivoamiseen

Tykkään olla miehen huomion keskipisteenä ainakin osan aikaa päivästä/illasta/yöstä

Tykkään miehistä joilla on hyvä itsetunto

Olen huumoriltani melko ilkeämielinen

Minulla on kaksi lasta jotka ovat osittain mustia (käyvät valkoisesta)

Olen ehkä pullukka, mutta en aio laihduttaa

Olen feministi ja haluan uskoa ihmisten hyvyyteen

Rakastan irtokarkkeja

Koirani nukkuu sängyssä

Olen vieraantunut luonnosta ja pelkään ötököitä

En käytä naisellisia vaatteita kovin usein

Vierailija
37/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakamasi tiedon perusteella mielikuva tasoisestasi miehestä... Noh, fantasioita ilmeisesti siitä viennistä joten nykyisellä äijällä ei ole väliä. Hän luultavasti paljastuu kyllä tasokkaammaksi kuin sinä vaikka nyt lapsellisuudessasi et arvosta häntä, kas ehkä siinä se sinun osasi parisuhdeongelmiin... Mutta kuitenkin, mies menossa vaihtoon orastavan manian tieltä. Arvatenkin seuraava mies löytyy netistä tai on joku onneton eronnut työpaikalta. Joku jo suhteellisen iäkäs keski-ikää lähestyvä ja vähän simppeli 3-4 tason mies on siis tasosi. Sen kanssa kyllästyt siihen kun mies ei osaa arvostaa sanailuasi ja tajua "kuivaa huumoriasi". Tai tinder-treffit menee niin pieleen että päädyt kimppaan jonkun mykän tuppisuun kanssa.

Nyt sinuna jarruttaisin vähän. Jos et halua olla miehesi kanssa niin alkakaas erota. Näköjään pelkäät yksinjäämistä ja siksi varmistelet TÄÄLLÄ?!? millaisen miehen saat. Sanon vaan että parempi olla hetki ilman miestä ettet ota ihan huonoa tilalle.

Tämähän halusit kuulla?

Halusin kuulla mielipiteesi joten jos tuo oli se, niin hienoa, kiitos! Eroamassa en ole. Onnellisesti ollaan oltu naimisissa jo 16 vuotta ja koen olevani yhtä onnellinen nyt kuin olin suhteemme alussa. Minua vain kiinnostaa nämä tasokeskustelut täällä koska oma mieheni on selvästi sitä top1% tasoa ihan kaikin tavoin, mutta itse olen tavallisempi. Siksi kiinnostaa nähdä miten palstalaiset asian näkevät. Uskoin ennen itsekin että olen läski perunanenäinen tavis, mutta itsetunnon iän (ja ehkäpä tuom miehenkin mukana) kasvettua tajusin että olen ihan kaunis nainen. En minkään olosuhteen alla kaikkien mielestä, mutta itseni ainakin.

Vierailija
38/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Tykkään olla miehen huomion keskipisteenä ainakin osan aikaa päivästä/illasta/yöstä

Rakastan irtokarkkeja

Koirani nukkuu sängyssä

Okei, tasosi on noin 2,5

/Eri

Vierailija
39/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Rakastan irtokarkkeja

Koirani nukkuu sängyssä

Okei, tasosi on noin 2,5

/Eri

Veikö feminismi ja multikulttuuriset lapset paljonkin pisteitä?

Vierailija
40/96 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-7 mutta sellainen kunnon jänskäheppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi