Nainen, jonka rinnat 70a
Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:30"]Pienirintainen nainen kuitenkin saa miehiä ja seksiä juuri sen verran kuin itsestä hyvältä tuntuu. Pienikokoinen tai muuten ei-priima mies taas ei saa ensimmäistäkään naista koko elämänsä aikana, paitsi ehkä rahalla.
Tätä taustaa vasten tissi-itkemiset tuntuvat suorastaan naurettavilta.
[/quote]
Tässä verrataan ei-priimaa miestä pienirintaiseen naiseen, eli toisin sanoen kerrotaan, että pienet tisut on ei-priimat
Itselläni on 75H, jonkun mielestä niin isomman puoleiset rinnat.
Mutta ei mulle tule mieleenkään haukkua pieniä rintoja! Usein pienet rinnat ovat muodoltaan kovin kauniit. Ja tärkeintä on että itse on niihin tyytyväinen, suurentaa sitten jos siitä jotenkin kärsii. Tai pienentää jos omat on mielestään liian isot. Noi nykyään on pieniä hommia.
Mutta !!
En käsitä sitä että täälläkin joku saunassa kaverinsa kanssa miettii et "tosi rumat tissit tolla, isot ja roikkuvat".. Musta näyttää siltä että usein pieni rintaiset haukkuu isompia tissejä ja arvostelee! Tuntuu pahalta omastakin puolesta, en koskaan ikinä arvostelisi kaverini rintavarustusta, eikö miehet esineellistä naisia jo ihan tarpeeksi?
Miksi jokainen voi olla tyytyväinen omiinsa ja arvostaa myös toisenlaista kauneutta? Ja jos ne omat surettaa niin että itkettää, niin sitten tekee niistä sellaiset kuin haluaa..
Mulla oli nuorena A. Lihoin hiukan ja lapsen saamisen jälkeen B.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:30"]Pienirintainen nainen kuitenkin saa miehiä ja seksiä juuri sen verran kuin itsestä hyvältä tuntuu. Pienikokoinen tai muuten ei-priima mies taas ei saa ensimmäistäkään naista koko elämänsä aikana, paitsi ehkä rahalla.
Tätä taustaa vasten tissi-itkemiset tuntuvat suorastaan naurettavilta.
[/quote]
Tässä verrataan ei-priimaa miestä pienirintaiseen naiseen, eli toisin sanoen kerrotaan, että pienet tisut on ei-priimat
[/quote]
Näinhän se yleisen mielipiteen mukaan on. Samalla tavalla kuin lyhyt mies on ei-priimaa melkein kaikkien naisten mukaan. Ero on siinä, että näistä kahdesta vain lyhyydestään surullinen mies on naurettava luuseri.
Ei naisten tarvitsisi päästä kaikesta helpommalla. On ihan oikein, että teidänkin vikojanne ja heikkouksianne retostellaan samalla tavalla kuin miesten kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 11:00"]En ajattele naisesta rintojen koon perusteella tuon taivaallista, ellen ajattele häntä parisuhde-ehdokkaana.
Jos puhutaan potentiaalisesta kumppanista, kyllä se silmä niihin povekkaampiin naisiin aina kääntyy. Olen toki seurustellut niin pieni- kuin suuririntaistenkin naisten kanssa, ja kyllä isorintaisen kanssa on upeampaa seksiä, kun uhkea povi sattuu kiihottamaan pientä enemmän. Toki hoikka ja pienirintainen nainen on usein kovin kaunis näky, mutta isorintainen ja vaikka kookkaampikin nainen herättää eläimellisen intohimon.
Muissa yhteyksissä taas en arvota naisia rintojen koon perusteella mitenkään.
[/quote]
Hahhaa, pikkutissit täällä kateellisena naksuttaa alapeukkua. Näinhän se just menee, että pieniä rintoja kuuluu palvoa ja ylistää mutta auta armias jos mies sanoo pitävänsä isoista rinnoista niin johan on lynkkauspartio liikkeellä.