Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jonka rinnat 70a

Vierailija
13.12.2013 |

Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään 70a-kuppikoosta naisilla, just tämän kokoiset rinnat ovat itselleni ne mieluisimmat. Saisi olla korkeintaan kokoa 70b. t. bi-nainen, 20v, 70D.

Vierailija
22/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokaisella miehellä saa olla oma makunsa naisvartalon suhteen, olihan minullakin tarkat kriteerit miesten suhteen, lähinnä henkistä puolta koskien. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta useimmiten kaikille löytyy joku joka tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet ja päinvastoin!

Enpä osaa oikein muuta sanoa, kuin että älä tuhlaa aikaasi turhanpäiväiseen itsekritiikkiin rintojen suhteen. Korosta parhaita puoliasi ja nauti siitä mitä sinulla on, äläkä sure mitä ei ole!

Olen AA-A 70-rintainen, lyhyt ja hoikka, hieman päärynävartaloinen. Rakastan kauniita vaatteita ja olen oppinut millaiset leikkakset vartalolleni sopivat. Käytän kevyesti topattuja liivejä ja joskus erityistilanteissa kanafileitä. Enpä kaipaa isompia tissejä, nämä on niin mukavat ja huolettomat. Näillä on kaksi vauvaakin imetetty joten se rintojen perimmäinen tarkoitus on hoitunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:41"]

Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.

[/quote]

Suuinosa miehistä, vaikkei sitä uskalla ääneen sanoa, pitää nuorista tytöistä.

Pienirintaisista, kapealantioisista. Ujoista pikkutytöistä.

Jos haluat oikeaa tasa-arvoista prinsessaseksiä, niin ole ylpeä itsestäsi. Jokuj arvoisesi mies vielä tyydyttää sinut.

Jos taas olet horo, niin tulet saamaan ansaitsemasi possupanemista.

[/quote]

Voi tämänku naiset ymmärtäis.

Vierailija
24/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Saat piennenyksen veronmaksajien laskuun koska liian isot bosat. Maksat vaan sairaalavuorokaudesta. 

Vierailija
25/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä oon aina ollut tissimies. Se on ollut vähän nolokin juttu, mutta aiemmin ajattelin että naisen tekee tissit, vähän niin kuin miehen muna. Nyt sitten tapasin ihanan hoikan ja siron pienirintaisen naisen, ja mä tajusin olleeni koko aiemman elämäni täydellisen laput silmillä.

Pienet ja kiinteät, herkät rinnat, mitään sen ihanampaa ei tässä maailmassa ole. Vanhana tissimiehenä KIELLÄN kaikkia pienirintaisia naisia enää IKINÄ suremasta sitä, että he eivät ymmärrä olevansa täydellisiä. 

Ja mä oon tosissani.

Vierailija
26/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ne eivät koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi"

---VÄÄRIN!!!! Näin heti punaista tuon lauseen luettuani. Jokaisella luomurintaisella on juurikin normaalikokoiset rinnat. "Normaalia" rintakokoa kun ei ole olemassa. Ainoa epänormaali on rintaimplantein tehty koko.

Tottakai sopusuhtaisuus on arvostettu ominaisuus, ja nykyää ei ehkä edes sopusuhtaisuus, vaan että hoikassa varressa olisi hyvä olla isot tissit.

Ota ap järki käteen ja hyväksy vartalosi sellaisena kuin se on. suosittelen hyvän olon saavuttamiseksi itsensä hyväksyntää. Liikunta on myös hyvä keino, lastensaanti auttoi ainakin minua, ja nautin myös siitä kun löydän vaatteita jotka imartelevat pienitissistä vartaloani.

Vierailija
27/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:22"]

Hitto mä oon aina ollut tissimies. Se on ollut vähän nolokin juttu, mutta aiemmin ajattelin että naisen tekee tissit, vähän niin kuin miehen muna. Nyt sitten tapasin ihanan hoikan ja siron pienirintaisen naisen, ja mä tajusin olleeni koko aiemman elämäni täydellisen laput silmillä.

Pienet ja kiinteät, herkät rinnat, mitään sen ihanampaa ei tässä maailmassa ole. Vanhana tissimiehenä KIELLÄN kaikkia pienirintaisia naisia enää IKINÄ suremasta sitä, että he eivät ymmärrä olevansa täydellisiä. 

Ja mä oon tosissani.

[/quote]

Hienosti dissattu kaikki blösöt, romantiikalla.

Vierailija
28/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:22"]Hitto mä oon aina ollut tissimies. Se on ollut vähän nolokin juttu, mutta aiemmin ajattelin että naisen tekee tissit, vähän niin kuin miehen muna. Nyt sitten tapasin ihanan hoikan ja siron pienirintaisen naisen, ja mä tajusin olleeni koko aiemman elämäni täydellisen laput silmillä.

Ja mä oon tosissani.

[/quote]

Aawww. Ihana mies. Kiitos tsemppauksesta. Miesseuraa ei ole kyllä koskaan puuttunut ja tiedän, että pienirintaisillakin on faninsa. Silti nämä kaksi herkkää rintaa edelleen harmittavat. Kommenttisi kyllä lämmitti mieltä :)

Vierailija
29/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:22"]

Ja mä oon tosissani.

[/quote]

Ihana kommentti! :)
Itsekin odotin pitkät 20 vuotta että saisin kunnon rinnat. No eipä niitä hoikalle ja urheilulliselle tytölle ikinä siunaantunut, mutta onneksi perse on sitäkin parempi ja poikaystäväni ihailun myötä olen itsekin oppinut pitämään tästä juuri ja juuri 70B:stä.

Vierailija
30/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pienet rinnat ovat kauniit! Katselen aina kaiholla a-kupin söpöjä ja seksikkäitä liivejä. Minusta pienet ja terhakat ovet paljon seksikkäämpiä kuin isommat. Vaihtaisin heti c/d-kuppini pienempään, nyt vain odottelen koska rintani alkavat roikua polvissani. 

En ymmärrä tätä suurten tissien maniaa mitä mainostetaan kaikkialla.

Vierailija
31/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato pienet saa ilmaiseksi, isot rahalla. Ja raha liikuttaa tätä maailmaa. Very simple.

Vierailija
32/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:50"]Mulla oli 52 kilosena 70A. Nyt 60 kilosena ja 6 vuotta vanhempana 70C-D. Eli kilot meni tisseihin. Olen kyllä tykännyt aina, ei koolla väliä. Olen 170 pitkä.

[/quote]

Itselläni ei kyllä tisseihin mene kilot. Samaa 70a ollut sekä 48 että 58 kiloisena.

Vierailija
33/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mul on just täydellisen kokoset eli 80C. miehet tykkää:)

Vierailija
34/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 70a. Olen tyytyväinen. Olen hoikka enkä omaa tissigeenejä, joten tästä on vaikea muuksi muuttuakaan. Pidän rintojani kauniina, eikä niistä ole ikinä vaivaa urheillessa tai vaatteita sovittaessa. En ole kuullut yhdeltäkään poikaystävältäni negatiivista palautetta. Rinnat ei määrittele kenenkään naisen naisellisuutta tai sukupuolta, ja jos määrittelee, kannattaa miettiä vielä toisen kerran omaa elämänkatsomustaan.

Vierailija
35/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:26"]

Kato pienet saa ilmaiseksi, isot rahalla. Ja raha liikuttaa tätä maailmaa. Very simple.

[/quote]

Näin se menee.

T pienistä pitävä mies

Vierailija
36/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tuo kuppikoko ja tykkään: helpot urheillessa, voi tarvittaessa olla ilman rintsikoita  ei ole niskakipuja+miehet katsovat kasvoihin puhuttaessa .Joskus ajattelen,että b-kuppi olisi kiva ..mutta olisi täydellisesti sisustettu kaksio Pariisin keskustassakin kiva=) 

Vierailija
37/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70A, pienikokoinen muutenkin. Teininä tuli vietettyä tuntikausia surien pienitissistä kohtaloani. Parikymppisenä tulin kuitenkin siihen tulokseen, että surku pienestä rintavarustuksestani on turhaa - jos en aio hankkia silikoneja, on tähän tyydyttävä. Se helpotti! Nyt olen ihan sinut rintojeni kanssa, eipä haittaisi vaikka vähän kasvaisivat, mutta sopivat kuitenkin tällaisinaan kroppaani oikein loistavasti. Juostessa ei satu, tissit ei ole ikinä tiellä, ne tuskin roikkuvat kuuskymppisenäkään ja voin pitää kaikenlaisia paitoja. Push-upit on keksitty ;) Arvostan myös sitä, etteivät ihmiset puhu tisseilleni, vaan katsovat silmiin. Ja mitä miehiin tulee, en ole elämässäni (olen 26) kertaakaan kuullut valituksen sanaa tisseistäni, päinvastoin. Itsevarmuus tulee jostain aivan muusta kuin kuppikoosta, hyvät naiset! :)

t. 70A ja ylpeä siitä

Vierailija
38/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä ketjuissa tulee aina tämä vastakkainasettelu pienirintaiset vs. ylipainoiset. Ja sen mukaan sitten provosoidaan ja provosoidutaan.

Vierailija
39/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana harmitti, mutta nyt kahden lapsen ja imetyksen jäljiltä eivät ole oikeastaan muuttuneet mihinkään, eli ei ole roikkuvia nahkarepaleita vaan kiinteät pienet tinnat. Mies tykkää ja kyllä niitä pikku vaivalla saa näyttävät, eli kunnon push upit kehiin.

Vierailija
40/65 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:36"]Yleensä näissä ketjuissa tulee aina tämä vastakkainasettelu pienirintaiset vs. ylipainoiset. Ja sen mukaan sitten provosoidaan ja provosoidutaan.

[/quote]

Juu eli täällä ei ole ollenkaan normaalipainoista isorintaista naista? On vain läskejä ja luuviuluja. Hyvä sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi