Nainen, jonka rinnat 70a
Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.
Kommentit (65)
Paris Hilton on niin täydellinen pienine rintoineen, mutta miksi minä näytän vain säälittävältä näiden kanssa? Sillä näyttää bikinitkin hyvältä, mä en kehtaa edes pitää bikineitä, kun on niin mitättömät rinnat.
Olen todella hoikka ja se hoikkuuskin oikein korostuu, kun ei ole rintoja.
Pienirintainen nainen kuitenkin saa miehiä ja seksiä juuri sen verran kuin itsestä hyvältä tuntuu. Pienikokoinen tai muuten ei-priima mies taas ei saa ensimmäistäkään naista koko elämänsä aikana, paitsi ehkä rahalla.
Tätä taustaa vasten tissi-itkemiset tuntuvat suorastaan naurettavilta.
Kyllä isoista rinnoista on hyötyä. Saa miehet tekemään asioita helposti niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Kaikesta siitä huomiosta voi ottaa hyödyn irti.
Miehenä pidän enemmän pienistä, terhakoista ja pystyistä rinnoista. Ne isot rinnat roikkuvat ilman niitä rintaliivejä. Oikeasti oli järkytys nähdä, kun isorintainen otti liivit pois ja ne rinnat ei jääneetkään pystyyn, kuten elokuvien silikonikaunottarilla, vaan roikkuivat. Tuli oma äiti mieleen ja oli vaikeaa saada stondis pysymään.
Pienet on niin herkulliset ja niillä on kiva leikkiä.
Mulla oli 52 kilosena 70A. Nyt 60 kilosena ja 6 vuotta vanhempana 70C-D. Eli kilot meni tisseihin. Olen kyllä tykännyt aina, ei koolla väliä. Olen 170 pitkä.
En ajattele naisesta rintojen koon perusteella tuon taivaallista, ellen ajattele häntä parisuhde-ehdokkaana.
Jos puhutaan potentiaalisesta kumppanista, kyllä se silmä niihin povekkaampiin naisiin aina kääntyy. Olen toki seurustellut niin pieni- kuin suuririntaistenkin naisten kanssa, ja kyllä isorintaisen kanssa on upeampaa seksiä, kun uhkea povi sattuu kiihottamaan pientä enemmän. Toki hoikka ja pienirintainen nainen on usein kovin kaunis näky, mutta isorintainen ja vaikka kookkaampikin nainen herättää eläimellisen intohimon.
Muissa yhteyksissä taas en arvota naisia rintojen koon perusteella mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:36"]
Yleensä näissä ketjuissa tulee aina tämä vastakkainasettelu pienirintaiset vs. ylipainoiset. Ja sen mukaan sitten provosoidaan ja provosoidutaan.
[/quote]
Suuriosa kommenteista on ihan asiallisia eikä pienirintaisia dissata sen kummemmin. Asiasta vaan keskustellaan. Sitten muutaman oli pakko päästä sanomaan läski blösö juttuja.
Mulla A75 eikä ole koskaan ollut kompleksia asiasta eikä varsinkaan puutetta miesten mielenkiinnosta.. ;) Helppo juosta ja muutenkin harrastaa liikuntaa, kun ei ulokkeet lölly, paina ja hiosta. Kolme lastakin olen imettänyt menestyksellä taaperoiksi asti.
Mulla oli 70aa, vielä parikymppisenä. Pienemmät kuin 11v serkullani. Otin silarit ja nyt 70DD. 350cc high profile laitettiin.
Rinnat saa suuremmaksi hieromalla niitä wc paperilla!! Ai miksi, no onhan se auttanut takapuoleenkin :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:35"]
Miehenä pidän enemmän pienistä, terhakoista ja pystyistä rinnoista. Ne isot rinnat roikkuvat ilman niitä rintaliivejä. Oikeasti oli järkytys nähdä, kun isorintainen otti liivit pois ja ne rinnat ei jääneetkään pystyyn, kuten elokuvien silikonikaunottarilla, vaan roikkuivat. Tuli oma äiti mieleen ja oli vaikeaa saada stondis pysymään.
Pienet on niin herkulliset ja niillä on kiva leikkiä.
[/quote]Tämä taas yleinen harhakäsitys, pienet=pystyt ja terhakat, isot= roikkuvat. Jos olisit naisten suihkutiloissa uimahallissa näkemässä, niin SUURIN osa synnyttäneiden naisten rinnoista roikkuu, oli ne pienet taikka isot. Pienet roikkuvat rinnat on mun mielestä rumemmat kuin isot roikkuvat, sillä isoissa useimmiten täytettä luonnostaan toisin kuin pienissä.
Tissien ympärilläjos maailma pyörii on oltava tyhjäpää. Onneks rahalla saa niitäkin.
Mulla on 70A ja olen ollut aina sinut koon kanssa. Itsevarmuus on heijastunut niin, että miehetkin ovat olleet tykkääväisiä. Yläosasta kaikki paidat ja puserot sopii, kun ei tarvitse asetella kangasta rintojen päälle ja kesäisin voi ilman rintaliivejäkin olla ilman, että näyttää huorahtavalta. Nämä ja monta muutakin etua on pienirintaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 11:35"]
Mulla on 70A ja olen ollut aina sinut koon kanssa. Itsevarmuus on heijastunut niin, että miehetkin ovat olleet tykkääväisiä. Yläosasta kaikki paidat ja puserot sopii, kun ei tarvitse asetella kangasta rintojen päälle ja kesäisin voi ilman rintaliivejäkin olla ilman, että näyttää huorahtavalta. Nämä ja monta muutakin etua on pienirintaisuudessa.
[/quote] 48/48 lisää vielä, että on synnyttämätön nainen. Ei roiku, eikä ole kainaloissa.
Sellainen tuli mieleen, että miksihän maailman seksimmäiksi äänestetyt naiset ovat järkiään pienirintaisia? Ei siellä top tenissä ole yleensä koskaan yhtään isorintaista, yleensä siellä on eniten b- ja a-kuppisia.
Ja tällä en nyt tarkoita, etteikö varmasti ole iso joukko miehiä, jotka tykkää isoista rinnoista ja iso joukko miehiä jotka tykkää keskikokoisista rinnoista. Ja sitten on vielä miehiä, joille rintojen koko on ihan yhdentekevää. Kaikille rinnoille / pepuille / säärille/ NAISILLE löytyy ihailijansa, se on varma! Me naiset itse kuvitellaan, että pitää olla just tietynmallinen että kelpaa, oikeasti miehet ei ole niin nuukia ja makuja heillä on monia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:22"]
Onko se elämänilo nyt rinnoista kiinni??? Itselläni on a-kupin rinnat ja miehe(t) ovat kiitelleet kiinteitä rintojani.
Muistan aina, kun olimme saunassa naapurin naisen kanssa, jolla oli törkyisen isot rinnat. Hän pesetyi heittämällä rinnan olkansa yli. Hyi että, roikkuvat, isot hinkit, kiitos ei. Ja mitä enemmän aikaa kuluu sen rumemmiksi ne tulevat.
Makuasioita, sano.
[/quote]
Samat sanat ,minulla samaa kokoa. En kyllä pahemmin mietiskele tissejäni, siinähän ne kulkee mukana.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 00:37"]Mulla on 70A, pienikokoinen muutenkin. Teininä tuli vietettyä tuntikausia surien pienitissistä kohtaloani. Parikymppisenä tulin kuitenkin siihen tulokseen, että surku pienestä rintavarustuksestani on turhaa - jos en aio hankkia silikoneja, on tähän tyydyttävä. Se helpotti! Nyt olen ihan sinut rintojeni kanssa, eipä haittaisi vaikka vähän kasvaisivat, mutta sopivat kuitenkin tällaisinaan kroppaani oikein loistavasti. Juostessa ei satu, tissit ei ole ikinä tiellä, ne tuskin roikkuvat kuuskymppisenäkään ja voin pitää kaikenlaisia paitoja. Push-upit on keksitty ;) Arvostan myös sitä, etteivät ihmiset puhu tisseilleni, vaan katsovat silmiin. Ja mitä miehiin tulee, en ole elämässäni (olen 26) kertaakaan kuullut valituksen sanaa tisseistäni, päinvastoin. Itsevarmuus tulee jostain aivan muusta kuin kuppikoosta, hyvät naiset! :)
t. 70A ja ylpeä siitä
[/quote]
Olet siis ylpeä epänaisellisuudestasi?
^ Ottaako se oma lyhyys noin kamalasti itsetunnolle??
Juu, tissit on justiinsakin 70A ja nämä on just hyvät. Kaksi lasta imetetty ongelmitta, sain älykkään ja komean miehenkin, ja kyllä nämä rinnat ovat aivan priimaluokkaa, sanoi joku hukkapätkä mies mitä tahansa...
Rintaliivien kokonumeroon liittyen ainoa tärkeä ja oikeasti merkityksellinen asia on että se koko on omalle vartalolle ja mitoille sopiva. Turha sitä kokonumeroa on naapurin, kaverin ja kummin kaiman kanssa vertailla, ihmiset kun ovat eri kokoisia ja eri muotoisia, eri kokoisine rintoineen. Yleensä oma luonnollinen koko istuu omaan vartaloon ja omiin mittasuhteisiin kaikista parhaiten ja kauniimmin, oli koko sitten 65A tai 85D. OIkaa tyytyväisiä, arvostakaa itseänne sellaisina kuin olette.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 01:36"]
Yleensä näissä ketjuissa tulee aina tämä vastakkainasettelu pienirintaiset vs. ylipainoiset. Ja sen mukaan sitten provosoidaan ja provosoidutaan.
[/quote]
Suuriosa kommenteista on ihan asiallisia eikä pienirintaisia dissata sen kummemmin. Asiasta vaan keskustellaan. Sitten muutaman oli pakko päästä sanomaan läski blösö juttuja.
[/quote]
Mutta vastaavasti pienirintaisia pidetään urheillullisina ja siroina. En minä ainakaan ole. En ole lihava mutta en mikään sirokaan vaan täysin normaalivartaloinen (BMI 22 ja urheilua en ole nähnyt sitten yläasteen). Ja ne 70A-tissit löytyy.
En kyllä jaksa muutenkaan ymmärtää tätä pienet rinnat vs. isot rinnat. Ei kai kenenkään elämä voi olla kiinni siitä, minkä kokoiset ne ovat?