Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jonka rinnat 70a

Vierailija
13.12.2013 |

Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade sulle. Mulla 85G ja vaihtaisin heti!

Vierailija
2/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yhtään mitään. Niin ja itselläni on tuon kokoiset rinnat myös.

Ikäviä kommentteja olen kuullut vain naisilta, miehet ovat vain kehuneet (myös oma mieheni).

Nuorempana tietysti suretti, että rinnat eivät kasvaneet tuon enempää mutta näin vanhemmiten asia on aika lailla se ja sama. Välillä tietysti harmittaa, kun sopivia rintaliivejä saa etsiä koska minulla ei ole varaa asioida oikein liiviliikkeessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla tänään tissiteema?

Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa, ole ylpeä siitä mitä sinulla on. Eipä tule niska- ja hartiavaivoja :)

Vierailija
4/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:42"]

[/quote]

Ja syynä vaihtamiseen on oma traumani, jossa oma lasteni isä sanoi minúlle, kun odotin lastamme, että "tissis roikkuu kuin jollain lehmällä"...kaikista ihmisistä rakkain loukkasi noin siksi, että kun olimme ihmisten ilmoilla, niin kerroin hänelle, että hänellä oli vetoketju auki farkuista....tämä oli siis vastaveto...huh huh...ja alku kaikelle pahalle...

Vierailija
5/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:42"]

[/quote]

Ja syynä vaihtamiseen on oma traumani, jossa oma lasteni isä sanoi minúlle, kun odotin lastamme, että "tissis roikkuu kuin jollain lehmällä"...kaikista ihmisistä rakkain loukkasi noin siksi, että kun olimme ihmisten ilmoilla, niin kerroin hänelle, että hänellä oli vetoketju auki farkuista....tämä oli siis vastaveto...huh huh...ja alku kaikelle pahalle...

[/quote]

Kamala mies. Pahinta haukkua toisen herkkää kohtaa.

Vierailija
6/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on liian pienet.

T: mies 28v

Vierailija
7/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin just sellaiset! Mulla on 70C ja liian isot mun makuun.

Vierailija
8/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:45"]Onko palstalla tänään tissiteema?

Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa, ole ylpeä siitä mitä sinulla on. Eipä tule niska- ja hartiavaivoja :)

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta tuo on hieman alentavaa kommentointia. Toinen tapa vittuilla pienirintaiselle on puheet siitä että ole onnellinen että miehet eivät kuolaa rintojasi vaan katsovat silmiin.

En itsekään ala ylipainoiselle naiselle ilkkumaan millään typerillä "ole onnellinen ettet jää auton alle kun kuljettajat huomaavat sinut varmasti jo kaukaa" tai "ole onnellinen että saat seksiä takaapäin kun miehet eivät halua sinua päälle" -kommenteilla.

Vierailija
9/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei saa/ei voi olla kiinni rintojen koosta..

Vierailija
10/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellaiset. En ollut tyytyväinen, en sitten yhtään. Jotenka korjautin ne, ja nyt ne ovat kauniit 70D. 

Vierailija
11/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se elämänilo nyt rinnoista kiinni??? Itselläni on a-kupin rinnat ja miehe(t) ovat kiitelleet kiinteitä rintojani.

Muistan aina, kun olimme saunassa naapurin naisen kanssa, jolla oli törkyisen isot rinnat. Hän pesetyi heittämällä rinnan olkansa yli. Hyi että, roikkuvat, isot hinkit, kiitos ei. Ja mitä enemmän aikaa kuluu sen rumemmiksi ne tulevat.

Makuasioita, sano.

Vierailija
12/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti kaunis :) Itselläni oli teininä ja anoreksiaa sairastaessa saman kokoiset. Nyt 70C ja saisi olla pienemmätkin. Kiinteät ja terhakat ovat mutta sirot naiset ovat mielestäni kauniita. Olen hetero ja miehen kanssa naimisissa mutta kaikki mun girl crushit on hoikkia, pitkiä, pienirintaisia ja siroja naisia :)

Vierailija
13/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintaliivini ovat kokoa 70a. Imetyksen jälkeen rinnat ovat vielä entisestään hiukan kutistuneet. Mutta ovat toisaalta "tytöt" ovat edelleen terhakat, eivät roiku tai ole arpiset.

Minua rintojeni koko ei ole koskaan haitannut. En myöskään koskaan ole kuullut negatiivista kommenttia niistä. Oman mieheni mielestä ne ovat kauniit. Ja niin minunkin mielestäni. Suurimman tunnelatauksen ne aiheuttivat lapsen syntymän jälkeen, kun maito nousi. Olin niin ylpeä siitä, että pystyin ruokkimaan lapseni! Hyvä minun tissit!! Mihin siis tarvitsisin suurempia?

Vierailija
14/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, rinnat ei tee ihmistä.

Vierailija
15/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin isommat, mutta minkäs teet kun ei voi vaikuttaa siihen mitä on geeneissä ja aineenvaihdunnassa saanut...

Vierailija
16/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ja yhden kommentin olen siitä elämäni aikana kuullut. 19-vuotiaana seurustelin hetken yhden pojan kanssa ja sitten kun jätin hänet, niin kuulin jälkeenpäin, että tissitkin oli niin olemattoman pienet. Aloin pian sen jälkeen seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa ja hän on vain kehunut. Nuorempani itse häpesin rintojani, mutta nyt 32-vuotiaana olen ihan sinut kroppani kanssa. Kaksi lasta olen niillä imettänyt vuoden ikäisiksi, että tehtävänsä ovat hoitaneet.

Vierailija
17/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana noin 20v. minulla oli koon 70A rinnat, ja poikaystävät kehuivat niitä kiinteiksi. Nyt muutaman kilon lisää saaneena rintojen koko on 75B tai 75C. Olen itse ollut molempiin tyytyväinen, enkä haluaisi isompia rintoja.

Vierailija
18/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nyt hädintuskin B kuppi ja vielä kun tämän kolmannen imetän saan varmaan siirtyä a kuppiin, mutta mistä löytää a90liivit kun on läskikin ettei ympärysmitat riitä, nyt on B85 ja alkaa puristaa aika pahasti kun painoa tullut 11kg, rv 30 menossa :( facebook mainostaa suomalaisessa plastiikkakirurgisessa sairaalassa silareita 3500e..melkein tekis mieli alkaa keräämään kolehtia

Vierailija
19/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen. T. 70AAA

Vierailija
20/65 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:41"]

Mitä mieltä naisesta, jonka rinnat ovat kokoa 70a. Itse surin ja häpesin nuorempana. Vieläkin joskus harmittaa, kun eivät ne koskaan kasvaneet normaalikokoisiksi. Olen myös kuullut miehiltä nuorempana inhottavia kommentteja. Kun olin 20-vuotias ja riisuin alasti ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän edessä, hän ihmetteli, miten voi olla niin rinnaton nainen. Se mies saikin jäädä. Oma aviomieheni onneksi pitää rinnoistani. Joskus katselen kateellisena b-c kupin naisia, joilla on kauniit rinnat.

[/quote]

Suuinosa miehistä, vaikkei sitä uskalla ääneen sanoa, pitää nuorista tytöistä.

Pienirintaisista, kapealantioisista. Ujoista pikkutytöistä.

Jos haluat oikeaa tasa-arvoista prinsessaseksiä, niin ole ylpeä itsestäsi. Jokuj arvoisesi mies vielä tyydyttää sinut.

Jos taas olet horo, niin tulet saamaan ansaitsemasi possupanemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme