Jos aamulla herään vasta seitsemän tienoilla tuntuu että koko päivä on mennyt hukkaan maatessa
Viiden aikaan kun herää niin tuntuu että on aikataulussa.
Kommentit (22)
Ajattelehan: jos et nukkuisi ollenkaan, olisi koko vuorokausi tehokasta toiminta-aikaa!
Totta, koen aivan samoin vaikka eipä sitä juurikaan tule nukuttua seitsemään saakka. Ei ainakaan arkipäivänä. Tänäänkin oli seitsemältä tehtynä jo 7 kilometrin aamulenkki.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelehan: jos et nukkuisi ollenkaan, olisi koko vuorokausi tehokasta toiminta-aikaa!
En mä ainakaan tulisi toimeen ilman unta. Ap
Kun saan (kuten tänäänkin) nukkua ysiin tuntuu, että olisin paratiisissa, niin virkeä ja hyvä olo minulla on =)
Mitä helvettiä sää uliset!?
Saman ajan sää "elät" kuitenkin, nukuit missä rytmissä tahansa.
Itseasiassa työttömän kannattaa nukkua ja olla rauhassa, jotta kulutus pysyy minimissä.
On sitten virta latautunut kun pääsee taas työelämään.
Vain luusereilla täytyy olla kalenteri täynnä settiä mitä voi mainostaa facebuukissa.
Sen sun asiasi/ongelmasi se. Mitä se meille kuuluu? Jos sun on hyvä noin, niin ole iloinen siitä.
Mun mies on samanlainen. Ihan kamalan aikaansaamaton ja laiska kun nukkuu kaikki illat. Ei se aamuisin tee muuta kun pääse töihin, sitten kotona muutama tunti hereillä ja nukkumaan. Se on kurjaa.
Ap varmaan menee nukkumaankin heti Pikku Kakkosen jälkeen, oli telkkari tai ei.
Ei voi sanoa herää vasta seitsämältä. Se on jo seitsämältä. Kuten joku jo totesi hyvin niin tunteja käytettäväksi on sama määrä rippumatta moneltako noiusee ylös. Aamuvirkkujen pitäisi jo lopettaa tuo aiheeton itsensä kehuminen heräämisajoista.
Miksi aikaisin aamulla herääjät pitävät itseään parempana väkenä? Minulta aamuheräämiset eivät onnistu kuin keskikesällä. Talvella sopiva heräämisaika olisi n. klo 9.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan menee nukkumaankin heti Pikku Kakkosen jälkeen, oli telkkari tai ei.
Nukahdan yleensä puolenyön tienoilla. Joskus menee myöhemmäksikin, jonnekin yhden tienoille. Kylläpäs tämä päivärytmini on tiukka paikka joillekin😁
Ap
Jääkö lehmät lypsämättä?
Oletko niitä landelta pääkaupunkiseudulle muuttaneita, jotka aloittavat kerrostaloissa kolistelun ja ovien paiskomisen aamuviideltä? Eivätkä muuta osaa.
MMS85 kirjoitti:
Mitä helvettiä sää uliset!?
Saman ajan sää "elät" kuitenkin, nukuit missä rytmissä tahansa.
Itseasiassa työttömän kannattaa nukkua ja olla rauhassa, jotta kulutus pysyy minimissä.
On sitten virta latautunut kun pääsee taas työelämään.
Vain luusereilla täytyy olla kalenteri täynnä settiä mitä voi mainostaa facebuukissa.
Sinähän tässä jostain syystä uliset :D En ole facebookissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jääkö lehmät lypsämättä?
Oletko niitä landelta pääkaupunkiseudulle muuttaneita, jotka aloittavat kerrostaloissa kolistelun ja ovien paiskomisen aamuviideltä? Eivätkä muuta osaa.
Ei ole lehmiä. Ihan mahtavia kommentteja tulee en olisi ikinä arvannut😂 Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikaisin aamulla herääjät pitävät itseään parempana väkenä? Minulta aamuheräämiset eivät onnistu kuin keskikesällä. Talvella sopiva heräämisaika olisi n. klo 9.
Missä kohtaa sanon että pidän itseäni parempana? Ap
Mä oon iloinen, jos joskus saan nukuttua seitsemään asti 😃
Minusta tuntuu tuolta, jos herään kello 15 jälkeen. Normaalisti nousen vapaapäivinä 11-12 aikaan ylös, ja viikonpäivästä riippumatta on tuskaa, jos joutuu ennen yhdeksää heräämään. Niin me ollaan erilaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanon että pidän itseäni parempana? Ap
Tuossa rivien välissä
Mulla sama mutta käyn kyllä jo ysin aikaan nukkumaan. En ikinä jaksais 6 tunnin yöunilla tai vähemmillä...
ok