Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko tunkea bussiin niiden auton kokoisten lastenrattaiden kanssa???

Vierailija
12.12.2013 |

Näyttää yleistyneen todella paljon nämä suuret lastenvaunut, jotka parkkeerataan siihen bussin keskiosaan niin, että koko kulkuväylä on tukossa eikä kukaan pääse ohi. Todella mukavaa varsinkin ruuhka-aikoina.

Jos ette osaa kuskata niitä kersojanne pienemmissä rattaissa, niin jumalauta kävelkää!!!

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä kulje lasteni kanssa bussissa. Ihan omalla autolla huristellaan ja ne rattaat on auton takakontissa. Näin säästyn ärsyttämästä ketään, eikä ketään kiukkuinen aikuinen ärsytä minua ;)

Vierailija
42/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:52"]

Ei pitäisi tehdä lapsia ellei ole vara kuljettaa niitä mulla tavalla kuin bussissa.

[/quote] Pitäisi tehdä itsemurha jos ei ole varaa kuljettaa itseään muuta kuin bussissa.

[/quote]

No huhhuh, etköhän mennyt jo VÄHÄN liian pitkälle???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vaunuissa makaa yksi niistä tulevista veronmaksajista, jotka hoitaa sua kun makaat vanhainkodissa höpertyneenä ja kuseksit allesi. Se tuleva veronmaksaja on ehkä menossa äitinsä kanssa neuvolaan saamaan rokotuksia, ettei täällä kotimaassasi alkaisi lavantauti-epidemia jyllätä. Vaunut on ehkä isot siksi että joskus pitää isoveikankin mahtua kyytiin, kun hän ei jaksa kävellä päiväkodista kotiin, kun lähipäiväkotiin ei mahtunut.

Jos vituttaa niin paljon kiertää vaunuja bussissa(joka on KAIKKIEN palveluksessa), osta oma auto ja kulje sillä.

Vierailija
44/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:17"]

Siellä vaunuissa makaa yksi niistä tulevista veronmaksajista, jotka hoitaa sua kun makaat vanhainkodissa höpertyneenä ja kuseksit allesi. Se tuleva veronmaksaja on ehkä menossa äitinsä kanssa neuvolaan saamaan rokotuksia, ettei täällä kotimaassasi alkaisi lavantauti-epidemia jyllätä. Vaunut on ehkä isot siksi että joskus pitää isoveikankin mahtua kyytiin, kun hän ei jaksa kävellä päiväkodista kotiin, kun lähipäiväkotiin ei mahtunut.

Jos vituttaa niin paljon kiertää vaunuja bussissa(joka on KAIKKIEN palveluksessa), osta oma auto ja kulje sillä.

[/quote]

Että on joku takuu, että kaikista lapsista tulee hoitajia? Ja veronmaksajia?

Vierailija
45/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:09"]

Se on aika naurettavaa, että ostetaan semmoiset lenkkeilijälle sopivat superkärryt, ja sitten tungetaan kyytiin ja tönötetään tärkeenä bussissa pari pysäkinväliä. Urheilullista, juu....

[/quote]Mun pojan mielestä on tosi jännää päästä bussin kyytiin, joten aina joskus kävelen ensin noin tunnin ja sitten napataan sopiva bussi kotiin =D

[/quote]

Aivan joo, todella uskottavaa. Eilenkin Kampin asemalla yksi poika nyyhkytti polvillaan rattaista kiinni pitäen, että haluaa KYYTIIIN  eikä kävellä. Sisko istui tärkeenä jo kyydissä.

Vierailija
46/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:01"]

Oon ihan samaa mieltä että jos lastenrattaat noin paljon ärsyttää niin kuule kävele ihan ite vaan!

[/quote]

Sinusta en tiedä, mutta minä ainakin joudun maksamaan linkkamatkan vaikka olisi vaunut tai rattaat mukana.

Kuule se bussi ei ole tehty mammojen ilmaismatkailua varten...että kävele nyt vaan hyökkäysvaunujes kanssa.

[/quote]

Vierailija
47/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:26"]

[/quote]

Että on joku takuu, että kaikista lapsista tulee hoitajia? Ja veronmaksajia?

[/quote]

Lapsiparka, äiti on jo valinnut hänelle uran: terveyskeskustöpöttelijä.

Vierailija
48/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vaunuissa makaa yksi niistä tulevista veronmaksajista, jotka hoitaa sua kun makaat vanhainkodissa höpertyneenä ja kuseksit allesi. [/quote]

Jaahas, näin kauan meni, ennen kuin veronmaksajakortti taas nytkäistiin esiin. :D

Maksa myös matkasi sitten kanssa. Iso ihminen pystyy varmasti pari-kolme euroa bussimatkaan laittamaan, vaikka vaunut/rattaat ilmaiseksi tulisikin.

Vierailija
49/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:34"]

Siellä vaunuissa makaa yksi niistä tulevista veronmaksajista, jotka hoitaa sua kun makaat vanhainkodissa höpertyneenä ja kuseksit allesi. [/quote]

Jaahas, näin kauan meni, ennen kuin veronmaksajakortti taas nytkäistiin esiin. :D

Maksa myös matkasi sitten kanssa. Iso ihminen pystyy varmasti pari-kolme euroa bussimatkaan laittamaan, vaikka vaunut/rattaat ilmaiseksi tulisikin.

[/quote]

äidit pääsee ilmaiseksi siksi, etteivät voi jättää vaunuja yksin mennessään maksamaan kuljettajalle. Ainoa syy! Jätä itse oma vauvasi johonkin yksin, jos se on niin okei! Äideillä ja vauvoillla on yhtäläinen oikeus käyttää bussia, ,kuin muillakin, voi jumalauta!

Vierailija
50/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:34"]

[/quote]

äidit pääsee ilmaiseksi siksi, etteivät voi jättää vaunuja yksin mennessään maksamaan kuljettajalle. Ainoa syy! Jätä itse oma vauvasi johonkin yksin, jos se on niin okei! Äideillä ja vauvoillla on yhtäläinen oikeus käyttää bussia, ,kuin muillakin, voi jumalauta!

Vierailija
51/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:41"]

[/quote]

Kaunista kieltä osaa tämäkin äityli käyttää. :D Hermot menee, vai? :D

Jos osaa tehdä lapsia, osaa käyttää jälkojaan kävelläkseen sinne bussin maksulaitteelle. Jos ei osaa jättää vaunuja, ei tarvitse bussiin tulla. Yksinkertaista.

Vierailija
52/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:44"]

[/quote]

Jos osaa tehdä lapsia, osaa käyttää jälkojaan kävelläkseen sinne bussin maksulaitteelle. Jos ei osaa jättää vaunuja, ei tarvitse bussiin tulla. Yksinkertaista.

[/quote] Sehän nyt ei oo mammat ketkä on keksinyt että se on turvalllisuuskysymys....

Vierailija
53/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pääseekö kaikissa kaupungeissa ja kunnissa ilmaiseksi bussilla vaunujen kanssa?

Vierailija
54/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:44"]

[/quote]

[/quote]

kuule, ei se ole osaamisesta kiinni vaan turvallisuudesta. olisiko se sitten mukavaa, että bussi joutuisi odottamaan paikallaan sen aikaa kun äidit käy maksamassa? :D 

en ole tuo ketä lainasit. 

Vierailija
55/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:49"]

Siis pääseekö kaikissa kaupungeissa ja kunnissa ilmaiseksi bussilla vaunujen kanssa?

[/quote]

Ei tässä kaupungissa ainakaan pääse. Vain alle 6-vuotiaat saavat matkustaa ilmaiseksi.

Vierailija
56/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ainakin useimmissa, ja sitä mammat osaavat käyttää hyväkseen meidän tavallisten ihmisten kustannuksella - kirjaimellisesti.

Vierailija
57/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:53"]

[/quote]

Ainakin useimmissa, ja sitä mammat osaavat käyttää hyväkseen meidän tavallisten ihmisten kustannuksella - kirjaimellisesti.

[/quote] Mammat ei oo tavallisia ihmisiä? Mitä nyt tarkoitat mammoilla? Onko siis olemassa joku ryhmä, mammat, jolla ei ole muuta tekemistä kkuin hankkia mahdollisimman isoja vaunuka ja matkustella busseilla?

Onko näillä mammoilla hörökorvat, asuvatko luolissa?

Vierailija
58/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:01"]

Oon ihan samaa mieltä että jos lastenrattaat noin paljon ärsyttää niin kuule kävele ihan ite vaan!

[/quote]

Vanhemmat ovat niin paljon empaattisempia ja välittävämpiä kuin lapsettomat. Lapsettomat ovat itsekkäitä ja ajattelevat vain omaa etuaan. Vanhemmat osaavat ottaa muiden tarpeet huomioon, koska he joutuvat harjoittelemaan sitä joka päivä.

Vierailija
59/178 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vanhemmat ovat niin paljon empaattisempia ja välittävämpiä kuin lapsettomat. Lapsettomat ovat itsekkäitä ja ajattelevat vain omaa etuaan. Vanhemmat osaavat ottaa muiden tarpeet huomioon, koska he joutuvat harjoittelemaan sitä joka päivä.

[/quote]

Mä olen lapseton ja osaan silti ajatella asioita myös sen mamman kannalta. Joten itse näen asian niin, että sitä mammaa joka tulee sinne bussiin ja seisoo siinä rattaidensa kanssa niin sitä ärsyttää tilanne varmasti enemmän. Ja sama pätee myös näihin julkisissa paikoissa itkeviin lapsiin. Ajattelen asian niin, että äitiä ärsyttää se itku ja raivo paljon enemmän.

Tämän takia en jaksa ärsyyntyä jos joku nyt tukkii tien rattaiden kanssa tai lapsi raivoo. Itseäni ärsyttää enemmän muita matkustajia ahdistelevat juopot tai narkkarit.

Vierailija
60/178 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

Mä olen lapseton ja osaan silti ajatella asioita myös sen mamman kannalta. Joten itse näen asian niin, että sitä mammaa joka tulee sinne bussiin ja seisoo siinä rattaidensa kanssa niin sitä ärsyttää tilanne varmasti enemmän. Ja sama pätee myös näihin julkisissa paikoissa itkeviin lapsiin. Ajattelen asian niin, että äitiä ärsyttää se itku ja raivo paljon enemmän.

Tämän takia en jaksa ärsyyntyä jos joku nyt tukkii tien rattaiden kanssa tai lapsi raivoo. Itseäni ärsyttää enemmän muita matkustajia ahdistelevat juopot tai narkkarit.

[/quote]

Onko pakko olla niin isot rattaat että vievät niin paljon tilaa? Pks:lla mammat vielä matkustavat ilmaiseksi samalla, kun maksavat asiakkaat työ- ja koulumatkoillaan saavat kärsiä näistä tientukkeista.