Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kauppojen paketointipalvelu persoonatonta?

Vierailija
12.12.2013 |

Tällainen kysymys tuli tänään mieleen, rupesin miettimään pitäisikö siskon lahja sittenkin paketoida itse. Hän itse käyttää paketointiin ja kortteihin paljon aikaa. Vaikuttaako kaupoissa paketoidut lahjat teistä jotenkin tylsiltä? Samalla tapaa kuin Tiimarin joulukortit? Kuinka paljon itse panostatte itse paketointiin, ja kiinnitättekö (positiivisesti) huomiota siihen miten teidän lahjat on paketoitu?

Ps. Tietääkö joku mistä saisi sellaista ruskeaa paperia, pakkauspaperin tyyppistä? Ajattelin paketoida lahjat vanhanaikaisella tyylillä. :) Ja jotain värikästä paperinarua ympärille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ruskeaan paketointipaperiin liittyen (ja muistakin vastauksista). Monesta paikasta siis löytää, kiitokset vinkeistä! ap

Vierailija
22/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 18:51"]

Ne lainausmerkit oli tosiaan siksi, että huumorisi oli varsin köyhää ja sarkasmia ei nyt voinut ihan sarkasmiksi nimittää, siksi "huumori" ja "sarkasmi". Ja tosiaan ihan siksi kun lainasin viestisi sanomaa. Mutta toivottavasti opit tästä keskustelusta edes sen mihin kaikkeen lainausmerkkejä voi käyttää.

[/quote]

Kyllä, olen oppinut sinulta niin paljon tänään, en tiedä miten voisin sinua kiittää kaikesta tästä jakamastasi viisaudesta? Voisinko paketoida puolestasi vaikka joululahjasi, persoonallisesti tietenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko, etten katso vinoon kaupan logoilla varustettuja lahjapapereita jouluna, mutta kyllä minä arvostan enemmän itse paketoitua, vaikka se näyttäisikin juurikin nelivuotiaan aikaansaannokselta. Muille antamissani lahjoissa esteettisyys ja paketin ulkonäkö ovat tärkeitä, ja oudolla tavalla tykkään lahjojen paketoinnista, minkä vuoksi paketoin lahjat aina itse.

24/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kauppojen paketoimat ovat nättejä ja auttavat ainakin minua. Itse kun en osaa paketoida yhtä kauniisti kuin "ammattilaiset". Tietysti osan lahjoista olen itse paketoinut, ei joka putiikki paketoimista harrasta. Joulukortit teen aina itse.

Vierailija
25/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän huomiota paketointiin itse, en anna mitään esim.Stockan kamalissa papereissa edes lapsille. Haluan että paketti on kaunis ja mietitty kokonaisuus ja ja musta on kiva tehdä kauniita paketteja. Joskus annan ihan pikkulahjoja joissa paketointi on maksanut melkein yhtä paljon kuin lahja ( jos laittaa jotain kangas nauhaa ja vaikka jonkun koristeen/kukan vielä päälle ja tietysti väreihin sointuva pakettikortti :) )

Itse ilahdun suuresti jos saan joskus kauniin paketin mutta kyllä lahjat otan aina ilolla vastaan vaikka paketissa olisikin Stockmannin sinetti.