Miksi mun on niin vaikea pysyä erossa karkista?
En ole lihava, kait, en ole täysin liikkumaton, mutta karkit täyttävät varmaan 50% ruokavaliostani... Ei kai tätä kroppa ikuisesti kestä :( Isäni addiktio on alkoholi, minun kai sokeri.
Ahdistaa. Lähden salille kun pahin sokeripöhnä on ohi. Tiedän että treeni ei kulje koska taustalla taas pussi irtareita.
Anonyymit namuholistit, onko teitä?
Kommentit (6)
Mikä elämässänne on ongelmana? Miten suhtaudutte itseenne? Onko kaikki hyvin? Arvostatteko itseänne? Panostatteko hyvinvointiinne? Miksi tarvitsette lohdutusta, sokerihumalaa? Mitä ajattelette kun valitsette karkkipussin kaupassa heräteostoksena?
En mä koe että elämässäni olisi mitään "vikaa" tai hakisin lohtua pahaan oloon karkilla. Se on varmaan vähän niin kuin riippuvuussuhde karkkiin, samoin kuin tupakoitsijalla tupakkiin.
En ole ap enkä kukaan aiemmin vastannut, mutta ei se ole mikään heräteostos se karkki. Tietoisesti menen karkkihyllylle, koska tiedän, että himon iskiessä sitä vain on yksinkertaisesti oltava kaapissa.
Kuulemma kromitabletit auttaa makean himoon! En tiiä onko totta kun en oo kokeillu, mutta näin oon kuullu..
Sokeri-addiktio on aika yleistä nykyään. Mulla sama, söisin vaikka joka päivä karkkia jos vain pystyisin. Tuohon ei auta mitään muuta kuin että sun on vaan lopetettava seinään karkin, suklaan ja muitten tosi sokeristen (mehut yms) syöminen/juominen ja parin viikon kuluttua kehon pitäisi olla selvinnyt tuosta addiktiosta. Tiukkaahan se tekee, mutta minä sanoisin että korvaa sokerit jollain muulla hyvällä (vaikka sipsit), mutta kunhan vaan jätät sokerit pois niin kyllä keho siihen tottuu - ja yllättävän nopeasti vielä.
Minä! Olen myös pyöreä ja tämä varmaan siitä syystä että syön normaalin ruoan ja vielä karkit päälle! Jos olen ilman karkkeja syön kaksin verroin tavallista ruokaa kun yritän sillä korvata sitä karkkihimoa. Oon miettinytkin että pitäisi varmaan jättää ruoka pois niin pysyis paino kurissa. Karkkeja kun saan tietyn määrään, niin se riittää eikä tarvi mässätä kokoaikaa ja yrittää sitä mielitekoa pois... Eihän tämä terveellistä ole, tiedän!!!