Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä kuultua

Vierailija
12.12.2013 |

Viime kuukausien aikana olen kuullut töissä itsestäni seuraavaa saman henkilön taholta: 

-syöt liian terveellisesti, ota joskus vähän tyydyttyneitä rasvoja

-ohoh, Neiti Terveellinen otti suklaata, yllätys!

-miten voisin pukeutua kotona ja mitä voisin ostaa miehelleni, mitä laulua laulaisin vietelläkseni hänet

-että olen liian vakava ja "cool" (kun pysyn ammatillisena)

-sairasloman jälkeen sain kuulla piikittelyä sairaudestani, siitä oikeasta sekä vitsailua, että olin varmaan kamalassa krapulassa enkä päässyt töihin, kun tulen vodka-maasta ja suomalaiset ovat niin kovia juomaan (olen siis ulkosuomalainen)

-flunssan jälkeen sain kuulla, että pitäisi ottaa rokotus

-kuullut monia viattomaksi tarkoittamiani sanoja toisessa muodossa muilta ja kärpäsestä on tehty härkänen

-minulle on vieritetty töitä, kun hän on käynyt tupakalla ja kahvilla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen keplotellut itselleni vakituisen työpaikan ja heti 'hankkiutunut' raskaaksi.

Varsin mieltä ylentävää, kun vihdoin tärppäsi kaiken epätoivoisen yrityksen jälkeen.

Vierailija
2/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:06"]

- olen keplotellut itselleni vakituisen työpaikan ja heti 'hankkiutunut' raskaaksi.

Varsin mieltä ylentävää, kun vihdoin tärppäsi kaiken epätoivoisen yrityksen jälkeen.

[/quote]

Hahaa

Vierailija
4/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti

Vierailija
5/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:06"]

[/quote]

Siis toihan on koodi, noin nimenomaan kuuluu tehdä eli kun saa vakituisen työpaikan, silloin nimenomaan pitää raskautua mahdollisimman nopeasti. En tiedä ainuttakaan naista, joka ei toimisi noin tilanteen tullen, jos vaan on vielä lapsentekoiässä. Äitiys-, vanhempain- ja perhevapaat on sitäpaitsi nykyisin kaikkein tehokkain tapa suojautua irtisanomisilta.

Vierailija
6/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat haukkuu ja karavaani kulkee

sinuna antaisin ko. tyypin rätkättää mitä haluaa enkä kiinnittäisi siihen minkään valtakunnan huomiota vaan tekisin vain työni hyvin ja sillä siisti

Vierailija
7/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huomioisit mitenkään vai onko sinulla heikko itsetunto.

Onko mahdollista että koet asioita/sanomisia vittuiluina vaikka ne olisivat vain toteamisia.

Vierailija
8/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:28"]

Miksi huomioisit mitenkään vai onko sinulla heikko itsetunto.

Onko mahdollista että koet asioita/sanomisia vittuiluina vaikka ne olisivat vain toteamisia.

[/quote]

On olemassa myös ihmisiä, jotka menevät aina uhrin asemaan ja uhriuttavat itse itsensä. He ovat työelämässä tosi vaikeita, koska heille ei oikeastaan voi edes antaa tavallista työtehtäviin liittyvää ohjeistusta tai minkäänlaista vastavaa, koska he kokevat sellaisenkin kiusaamiseksi tai pomojen taholta tapahtuvaksi nöyryyttämiseksi. Jos heitä taas ei ohjeisteta, kuten muita, he kokevat sen syrjinnäksi ja kiusaamiseksi. Eli teki mitä vain tai jätti tekemättä (tämä koskee sekä pomoja että muita uhriutujan läheisiä työssä ja kotona), uhriutuja uhriutuu väistämättä. Näitä uhriutujia on todellisiin työpaikkakiusaajiin verrattuna vain murto-osa ja monet heistä sekoittuvat kiusaajiin ja heidän vuokseen moni oikeasti kiusattu ei saa apua työpaikalla todellisiin ongelmiin. Useimpien esimiesten ja johtajien on erittäin vaikea erottaa uhriutujia ja todellisia kiusaajia ja uhriutumis- ja todellista kiusaamistilannetta toisistaan, vaan siihen tarvitaan useimmiten ulkopuolista asiantuntija-apua.

Vierailija
9/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman arvon tunto?  Oman arvonsa tuntevaan ihmiseen kohdistuva asiaton käytös tai loukkaavat sanomiset menevät sanojan puutteellisuuden piikkiin, koska ihminen tietää oman arvonsa.
Omalla työpaikallani on nainen jota en voi sietää, koska hän tietää kaikesta kaikein ja se hänen mielipiteensä on se pyhä totuus. Ja hänhän ei koskaa syö mitään kahvipöydässä olevia herkkuja ja on siksi niin paljon parempi ihminen kuin me muut, mutta arvaa mitä...kiukutelkoon yksinään!

Vierailija
10/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
11/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko ap mitään omasta reaktiostaan? Nytkin hänelle on laitettu sanoja suuhun ja tehty "uhriutuja", vaikkei sanonut siitä mitään.

Vierailija
12/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
13/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi.

Vierailija
14/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kateellinen sinulle kun pysyt pitämään itsesi hyvässä kunnossa ja sinulla on itsekuria olla syömättä epäterveellisesti! Ei kannata tollasista ihmisistä välittää noita on jokaisella työpaikalla. Jatka vaan samaan malliin ja heitä vähä vielä löylyä kiukaaseen iha ärsyttääkseen sitä. Naureskele ja mee mukaan sen juttuihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme