Mies paljastui persuksi :-/
Olen tutustunut muuten kivaan ja ihanaan mieheen, mutta... Erään keskustelun tuloksena paljastui, että hän suhtautuu varsin kriittisesti maahanmuuttoon ja esim. virolaiseen halpatyövoimaan. En koe perussuomalaista ajattelumaailmaa ollenkaan omakseni. Mies on muuten mukava, mutta tämän havainnon jälkeen on vaikea suhtautua häneen :-/
Kommentit (31)
Miksi persu on joillekin kirosana? En ymmärrä. Kyllä asioista voi kriittisesti keskustella ilman, että heti haukutaan rasistiksi. Samaa maahanmuuttopolitiikkaahan ajavat myös kristilliset. Kyllä tänne työtätekevät ja sopeutumishaluiset ulkomaalaistaustaiset saa mun puolesta muuttaa. Kyllä sitä voidaan kritisoida, jos mamut eivät esim. edes halua oppia suomen kieltä. Tämän tästä törmää tyyppeihin, jotka asuneet Suomessa 20 vuotta, eivätkä kieltä osaa. Ei suomea eikä ruotsia. Maassa maan tavalla kuitenkin pitäisi olla. Ihan naurettavaa, että joulujuhliakin muutetaan siksi, ettei loukattaisi jotain etnistä vähemmistöä. Hei haloo! Jos minä muutan muslimimaahan, niin kyllä minun siellä on itseni peitettävä. Eivät he minua hyvällä katso. Maassa maan tavalla siis. Minä kannatan kriittisempää maahanmuuttopolitiikkaa. Molemmat mieheni kanssa kannatamme perussuomalaisia ja yllätys yllätys, mieheni on suomenruotsalainen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:09"]
"Katsokaa Ruotsia, Saksaa ja vaikka Ranskaa - onko hurraamista?"
Ruotsissa ja Saksassahan menee muuten kaikin puolin hyvin.
[/quote]
Mutta ei kyllä sosiaalitukia nostavien mamujen ansiosta. Vai onko se joku uusi Sampo??
Muuten ei mitään väliä kunhan ei ole vihreä tai vasuri, ne on kaikki luusereita.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:48"]
Olen tutustunut muuten kivaan ja ihanaan mieheen, mutta... Erään keskustelun tuloksena paljastui, että hän suhtautuu varsin kriittisesti maahanmuuttoon ja esim. virolaiseen halpatyövoimaan. En koe perussuomalaista ajattelumaailmaa ollenkaan omakseni. Mies on muuten mukava, mutta tämän havainnon jälkeen on vaikea suhtautua häneen :-/
[/quote]
On olemassa tiettyjä puheenaiheita, joita ei kannata ottaa puheeksi naisen kanssa kuin vasta öbaut 4-5 panon jälkeen. Politiikka on yksi niistä. Kun päätät nyt heivata miehen pois elämästäsi, kerro oikea syy hänelle. Jannu on kiitollinen osatessaan sitten jatkossa sulkea suunsa aiheesta seuraavan naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:15"]
Virolainen halpatyövoima=ei osata suomea rakennustyössä ja tehdään talot väärin josta tuloksena ne vitun hometalot.
[/quote]
Ketkä teki niitää vitun hometaloja ennen virolaisen halpatyövoiman saapumista eli 2000 -luvulle asti?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:00"]
juttele sen kanssa ja kysy perusteluita mielipiteisiin. jos osaa perustella oikeasti ja vastailla niin ei mitään vikaa, mutta jos on selvästi pelkkää netistä ja kavereilta matkittua persuilua ilman mitään oikeaa ymmärrystä asioista niin lemppaa se
[/quote] Britannia, Saksa jne. ovat myöntäneet monikulttuurin olleen hirveä moka. Kyselytutkimukset osoittavat, etteivät ei-valkoiset mamut halua sopeutua.
Käykö sinulle siis tieteelliset perustelut vai pitääkö olla jotkut abstraktit ja kosmiset perustelut?
[/quote]
Mulle riittää perusteluksi linkit juttuihin, joissa Britannia ja Saksa valtiotasolla eli virallisia kanavia myöten toteavat monikulttuurisuuden olleen hirveä moka.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:48"]
[/quote]
On olemassa tiettyjä puheenaiheita, joita ei kannata ottaa puheeksi naisen kanssa kuin vasta öbaut 4-5 panon jälkeen. Politiikka on yksi niistä. Kun päätät nyt heivata miehen pois elämästäsi, kerro oikea syy hänelle. Jannu on kiitollinen osatessaan sitten jatkossa sulkea suunsa aiheesta seuraavan naisen kanssa.
[/quote]
Juuri näin, olin sanomassa samaa. Tuo ap:n miesehdokas on kyllä vähän kokematon naisten suhteen, rehellisyys ei useimmiten kannata silloin, kun keskustelunaihe on ns. "naisherkkä". Kokemus ja Siperia opettaa kyllä.
Ette muuten arvaakaan, kuinka moni mies katsoo naisensa punavihreitä ajatuksia läpi sormien siksi, koska on päättänyt ettei anna niiden häiritä muuten hyvää suhdetta. Mitä väliä sillä, että vaimon ajatukset ovat pelkkää kuumaa ilmaa ja lapsellista puutaheinää, jos kyseessä muuten on hyvä vaimo?
Katsokaas naiset kun me miehet (ainakin sen kokemuksen tuoman varmistuksen jälkeen) olemme realisteja ja osaamme tarvittaessa katsoa läpi sormien ihmisten pikkuvikoja. Kuten vaikka idealistista vasurisävytteistä ideologiaa.
T. Mies.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:16"]
Kyllä minulle perussuomalaiset arvot olisivat kynnyskysymys. Maailmassa on paljon hyviä kumppaniehdokkaita, joilta ei tarvitse sietää tuollaista.
[/quote]Eli mitkä arvot?
[/quote]
Kansallismielisyys, nurkkakuntaisuus, epäluuloisuus, älyllinen laiskuus, taide- ja sivistysvihamielisyys, ahdasmielisyys, konservatismi.
Miten sä itse suhtaudut virolaiseen halpatyövoimaan?
Voi ap, teit ihan perusmokan aloituksessa.
Tämä kuviteltu naishenkilö ei käytä tuollaista kieltä. "hän suhtautuu varsin kriittisesti maahanmuuttoon".
Naishenkilö, joka ei anna peruslassukalle, ei ikinä käytä tätä tekotermiä maahanmuuttokriittinen vaan R-sanaa.
Laatua aloituksiin.
"Katsokaa Ruotsia, Saksaa ja vaikka Ranskaa - onko hurraamista?"
Ruotsissa ja Saksassahan menee muuten kaikin puolin hyvin.