Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan miestäni

Vierailija
18.02.2014 |

Vihaan miestäni, josta on tullut käytökseltään ja olemukseltaan todella vastenmielinen. Meillä on kohta viisi vuotta täyttävä lapsi, eikä mies ole kertaakaan nukuttanut häntä tai herännyt hänen kanssaan niin, että minä saisin levätä. Mies leikkii lapsen kanssa ja hoitaa häntä vain kun on pakko tai käsken. Ei käy kaupassa kuin max kerran kuussa ja silloinkin pakotettuna. Käyttää kaiken ajan tietokoneella. Ei käy parturissa kuin kerran vuodessa pakon edestä. Ei pese hampaitaan. Ei osta koskaan uusia vaatteita. Poistui kotoa vain töihin ja treeneihin. Elää täysin omaa elämäänsä, valvoo yöt ja nukkuu päivät. Viikonloppuisin nukkuu puoleen päivään ja lopun päivää katsoo tietokoneelta urheilua. Kertaakaan ei olla oltu perheenä esim.pulkkamäessä. On niin v***n oksettava, että ei mitään rajaa. Vaikea tuollaista miestä on rakastaa ja kunnioittaa. Eroaisin, mutta en vaan pysty myymään kotiamme, joka on unelmieni talo ja jota rakastan kamalasti. Harmittaa lapsen puolesta, kun isä pitää aina pakottaa leikkimään ja silloinkin keskittymisen vie tietokone :( Ei tämän näin pitänyt mennä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jÄTÄ PASKAKASA JA ETI PAREMPI

Vierailija
2/2 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois voinu olla mun kirjotus... Ihan samat ongelmat meillä, mä niin kaipaisin edes vähän kunnioitusta, vaivannäköä ja välittämistä. Mutta ei, tää on niin surullista :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla