Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne jota ette sano ääneen?

Vierailija
12.12.2013 |

Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?

Omani:

Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.

Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan,  koulutettuja.

Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.

Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).

Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)

Kommentit (690)

Vierailija
121/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen äiti jonka tunnen ja joka on jättänyt imettämättä, on keskivertoa vähälahjaisempi. Vajaat ihmiset eivät ymmärrä imetyksen hyötyjä/eivät jaksa eivätkä osaa koska elämä on muutenkin heille

niin vaikeaa.

Vierailija
122/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa myöskun vajakit huutaa koko ajan lapsilleen. Koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa myöskun vajakit huutaa koko ajan lapsilleen. Koko ajan.

Vierailija
124/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:28"]

Parinvalinta on tekopyhää hommaa.

Etsitään muka tasa-arvoista ja kilttiä kumppania. Silti kauneimmat naiset päätyy pahan naistenmiehen kainaloon ja menestyneimmät miehet hankkii yhden naisen kodinkoneeksi, toisen seksileluksi...

[/quote]

Sexilelu on kodinkone...

Vierailija
125/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:47"]

Maailma on menossa päin h*lvettiä. Ihmisiä on liikaa, puhdas (makea) vesi loppuu 

-> ruoka loppuu kun ei ole viljelyksille vettä, syttyy sotia ruokapulan takia jne... Ihmiset eivät halua ajatella asiaa sillä se on liian vaikea asia käsitellä. Tosiasia on että asioista pitäisi puhua ja niille pitäisi JO NYT tehdä jotain. (Onneksi edes nasalla on menossa avaruusohjelma joka tähtää Marsin asuttamiseen...)

[/quote]

Tämä on naurettava harhaluulo. Se väestöongelma on ratkaistu jo. Ota selvää. 80-luku meni jo.

Vierailija
126/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 23:37"]Väkisin teitä "lukio läpi lukematta"- tyyppejä kuunnellessa tulee vain mieleen, millaiset opettajat teillä oli? Olin itse myös hyvä koulussa ja monet asiat tuli opittua nopeammin kuin mitä toiset omaksuivat asioita, mutta se ei silti riittänyt. Koska olette käyneet lukionne, sillä ainakin nykyinen systeemi vaatii ja paljon. En sano tätä siksi, että dissaan, vaan siksi, että aidosti hämmästelen miten systeemi antaa anteeksi joillekin ja toisilta se imee viimeisetkin mehut vaikka vikaa ei ole muistissa, järjessä tai logiikassa saati annetussa näytössä. 

[/quote]

Lukiossani (jonne keskiarvoraja oli yli yhdeksän) oli erinomaiset ja vaativat opettajat, ja sen lopetti kesken pari peruskoulussa erittäin hyvin pärjännyttä, kun he eivät kestäneet omaa keskinkertaisuuttaan tässä lukiossa ja sitä, että edes hirvittävällä raatamisella he eivät saaneet itseään nostettua luokkansa parhaimmistoon. En koskaan ole ymmärtänyt, mikä siinä parhaana olemisessa on niin hienoa. Omasta näkökulmastani, tuon ensimmäisestä luokasta kirjoituksiin asti jatkuvasti kokeneena, tiedän että ei niin mikään.

Kyllä minä jonkin verran olin aktiivinen tunneilla; eihän tuntiaktiivisuus vaadi läksyjen lukua ja tehtävien tekemistä. Jos tehtävien vastauksia käytiin läpi ja tuli minun vuoroni vastata johonkin, vilkaisin kirjasta minkä tehtävän kohdalla ollaan menossa ja kerroin vastauksen siihen. Ei sekään edellyttänyt, että olisin tehnyt sen tehtävän etukäteen. Aineita olen kirjoittanut tarvittavan määrän ja cooperin testin juossut kun käskettiin, mutta nämä eivät sisällykään niihin lukuläksyihin, joista täällä oli puhe. Lukulomalla kertasin löytämästäni monisteesta saksan epäsäännölliset verbit, ja todettuani että ruotsin kirjani olivat selkämyksestä päätellen aivan avaamattomia, lukaisin varmuuden vuoksi kieliopin kerran läpi yhdellä istunnolla. Muita aineita en lukenut enkä harjoitellut ollenkaan.

Miten sinun voi olla niin vaikeaa käsittää, että samoin kuin sinä olit koulussa huonommin pärjääviä nopeampi omaksumaan, joku toinen on voinut olla sinua nopeampi? Vaikutat jotenkin katkeralta sen suhteen, että jotkut oppivat asioita nopeasti. Mutta jos tietäisit, minkälaista kidutusta koulunkäynti varsinkin peruskoulussa oli esim. minulle, et todella, todella tuhlaisi sekuntiakaan katkeruuteen. Uskon kärsineeni koulunkäynnistä yhtä paljon kuin vaikeimmat alisuorittajat, jotka eivät kovasta yrittämisestä huolimatta opi opetettavia sisältöjä. Heille on sentään kuitenkin erityisluokat olemassa. Minulle systeemi ei ole "antanut anteeksi" yhtään mitään, toisin kuin tuossa vihjaat.

Kävin lukion 90-luvun puolivälin jälkeen.

t. 380

Vierailija
127/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri hankkiutu kolmannen kerran raskaaksi niin että jätti vaan miehensä kanssa ehkäsyn pois ja kattoo "mitä tapahtuu" aina on "tapahtunu" naps, ehti kun jättää ehkäsyn. No ei siinä mitään, mutta ei vieläkään välittäny siitä riskistä että olis raskaana ja veti kunnon  känniputken päälle ja kappas, hän onkin raskaana. Ei siinä mitää muttaku ejelliselläki mukulalla neurologinen poikkeama, joka voi johtua esim viinan vedosta alkuraskauden aikana, niin silti ei oppinu mitään. Vituttaa lasten puolesta rankasti.

Vierailija
128/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin perheitä joissa lapset on laskelmoidusti tekemällä tehty tietyillä ikäeroilla ettei äidin vaan tarvitse mennä töihin seuraavaan kymmeneen vuoteen vaan voi elellä kotona tukien varassa.
Hoitovapaalta suoraan seuraavalla äitiyslomalle jne. Voit melkein kalenterista laskea koskahan ilmoitetaan seuraavan pennun olevan tulossa.
Ja tämän lystin maksavat, ne työssäkäyvät ja veroja maksavat.

Vierailija
129/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä nyky-Suomessa on liian helppoa. Siksi podetaan mielenterveysongelmia, juopotellaan ja plösöydytään. Elämän pitäisi olla vaikeampaa niin olisimme onnellisempia. Ei ole todellisia haasteita.

Vierailija
130/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat ovat juntteja.

Säälittää pääkaupunkiseudusta kaukana (muualla Suomessa) asuvat, joille elokuva-, teatteri-, musiikki- ja ravintolatarjonta ovat niin kaukana ja harvassa.

Tyttölapset on ihanampia kuin pojat.

Vierailija
131/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat yksinkertaisia reppanoita (uskovat jumaluuksiin, jotka toinen ihminen on keksinyt)

Vierailija
132/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:46"]

Elämä nyky-Suomessa on liian helppoa. Siksi podetaan mielenterveysongelmia, juopotellaan ja plösöydytään. Elämän pitäisi olla vaikeampaa niin olisimme onnellisempia. Ei ole todellisia haasteita.

[/quote]

Totuus on kuitenkin se, että osalla suomalaisista ihmisistä asiat on oikein hyvin elämässä ja elämä on todella helppoa, mutta osalla suomalaisista ihmisistä asiat on päin helvettiä ja näiden ihmisten ongelmia on turha kenenkään ruveta vähättelemään.

Vierailija
133/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti minua huonomman nykyisen :D

Vierailija
134/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta näkee vanhempien koulutuksen ja sivistyksen tason.

Vierailija
135/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa eräs kolmekymppinen äiti, joka pyörittää ja paneskelee hädintuskin täysi-ikäisiä teinipoikia aina silloin kun lapset ovat isällään. Ja välillä silloinkin kun lapset ovat kotona.

Vierailija
136/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat -eivätkö he ajattele ollenkaan, ovatko kuulleet keuhkosyövästä?

Ylilihavat lapset -eivätkö vanhemmat ajattele lastensa terveyttä? (joo, joo, on sairauksia jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan, mutta kun perheessä on kolme michelin-ukko-lasta ja vähintään yksi samannäköinen vanhempi)

Ostetaan Pilttiä vauvalle, kun se on kotimaista -osaatteko lukea??? Tärkkelyksellä saostettua vettä suurin osa, olkoon kotimaista vettä, mutta ei se laadukasta ravintoa ole!

Ei näitä voi oikein mennä ääneen sanomaan, mutta joskus tekisi mieli sanoa.

Vierailija
137/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suurimmasta osasta ihmisistä.

Ymmärrän kouluampujien raivon ja epätoivon.

Halveksun vanhempiani.

En halua pitää mitään yhteyttä sukulaisiini.

Inhoan myös mieheni sukulaisia.

Suurin osa ei merkitse minulle mitään. Ihan sama mitä homot tai uskovaiset tekevät, oleellisempaa on se mitä he tekevät suhteessa minuun tai minun suhteeni.

Jos asuisin miehestäni erossa vaikka vuoden toisella paikkakunnalla, alkaisin varmaan pettämään.

En kykene asettumaan toisen ihmisen asemaan. En koe myötätuntoa.

Tapoin oman kissani. En tosin ymmärtänyt silloin mitä tarkalleen olin tekemässä, luulin sen kestävän pienen hetken ja ettei kissa kärsisi. Olin väärässä.

Kiinnyn enemmän eläimiin kuin ihmisiin.

Voisin tehdä lapsen, jotta muut luulisivat minua normaaliksi aikuiseksi. Eikä esim psykopaatiksi.

Vierailija
138/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mielestäni lapsettomuushoidot tulisi lopettaa. (Meitä tuntuu olevan enemmänkin)

- Sairaalloisen lihavien pitäisi maksaa jotain lisäveroa, heidän hoitonsa ne nykyiset kuin tulevatkin, maksavat meille muille liikaa.

-Suomessa holhotaan liikaa ihmisiä. Sosiaalituet tulisi kieltää narkkareilta ja alkoholisteilta, samoin kuin sellaisilta työttömiltä, jotka käyvät vain silloin tällöin koulutuksissa (niissäkin vain parina päivänä) ja jatkavat sitten lusmuiluaan.

- Yleisen puolen sairaanhoito paranisi jos kuluja nostettaisiin potilailta. Yleisen puolen taso ja hoitajien että lääkärien motivaatio paranisi jos heitä olisi tarpeeksi töissä ja työstä maksettaisiin oikein. Muttakun ei tätä saa sanoa ääneen kun hoidon tulee olla mahdollinen kaikille (mikä on myös yksi asia jota voisi vähän muuttaa).

- Liikalihavat on ällöttäviä ja halveksin niitä jotka "ei vaan pysty laihtumaan", vaikka heillä ei ole mitään terveydellistä tilaa sitä laihtumista estämässä. Kyseessä noiden, liikalihavuutta lukuunottamatta, terveiden ihmisten kohdalla on välinpitämättömyydestä, KaikkiHetiTänneMulleNyt-asenteesta (siis kun ei laihdu kahdessa viikossa kahtakymmentä kiloa, luovutetaan), ja kontrollin puutteesta. Pidän liikalihavia henkisesti heikkoina.

- Ihmiset syövät liian pitkälle prosessoitua ruokaa, eivätkä tajua edes sen haittavaikutuksia. Samaan syssyyn voisin heittää että ne ihmiset jotka eivät välitä siitä mitä suuhunsa laittavat (rasvassa paistettuja ruokia, roskaruokaa, e-koodeilla kyllästettyjä eineksiä, jne) ansaitsevat noista huonoista ruoista johtuvat vaivansa.

- Säästä ja ilmastosta valittajat ovat idiootteja. Oikeastaan ylipäätään asioista valittajat ovat idiootteja. Jos voit tehdä valittamallesi asialle jotain, tee. Jos et voi tehdä sille mitään niin kannattaa miettiä että parantaako se valittaminen oloa, jos ei, kannattaisikohan muuttaa asennettasi sitä asiaa kohtaan?

- Olen vakaasti sitä mieltä että pedofiileiltä ja raiskaajilta tulisi leikata sukuelimet pois. Naispuoleisille tulisi tehdä lobotomia.

Kannatan myös kuolemantuomiota erityisen julmissa tapauksissa.

- Suomalainen neuvolasysteemi on yleinen vitsi. Kaverini tiivisti tämän kerran sanomalla näin; Ne sanoo siellä että raskauksia/lapsia ei saa verrata toisiinsa, mutta yrittävät itse survoa jokaisen lapsen samaan lokeroon ja jokaisen niiden lokeron rajojen ulkopuolella olevan tulee saada "erityislapsi"-leima otsaansa. Vanhemmat taas arvioidaan idiooteiksi heti ensinäkemältä, jos ne sattuvat vitsailemaan tai kysymään jotain neukkatädin mielestä tyhmää.

Vierailija
139/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:13"]

Tupakoijat -eivätkö he ajattele ollenkaan, ovatko kuulleet keuhkosyövästä?

Ei näitä voi oikein mennä ääneen sanomaan, mutta joskus tekisi mieli sanoa.

[/quote]

Äläkä menekään, jos haluat et sua pidetään täysjärkisenä. Kait nyt jokainen on kuullut keuhkosyövistä, keuhkoahtaumista gsus, et ne voi saada, jos huono tsägä käy. Ja viinasta voi maksa paukahtaa ja huumeisiin voi jäädä koukkuun ja katua ylittäessä voi jäädä auton alle jne jne. Elämässä on riskejä, jotkut ottaa niitä, jotkut eivät.

Tätä minä en sano ääneen:

--Kaikki terveysintoilijat, tupakoivien ja läskien ihmisten kyylääjät ovat vähän vajakkeja, sellaisia vähällä järjellä varustettuja, auktoriteettiuskoisia luusereita, joiden elämän kohokohta on päästä sanomaan tupakoivalle ihmiselle: oot wt (ja siten ehdottomasti mua huonompi ihminen, jos nyt ihminen ollenkaan) tai läskille et ootpa läski ja ruma (ja siten ehdottomasti mua huonompi ihminen, jos nyt ihminen ollenkaan).

-Vihaan laihaa ruumistani, vihaan sitä duunia, mitä timmin kropan  ylläpitäminen teettää, olen katkera siihen kulutetusta ajasta, joka on pois kaikesta kivasta.

-kun pääsen eläkkeelle, aion lihoa valaan kokoiseksi ja maata sängyssä päivät pitkät lukien, leffoja katsellen, musiikkia kuunnellen ja syöden ja juoden.

-Rakastan kissaani enemmän kuin ketään ihmistä. 

-minua oksettaa lähes jokainen työtoverini, mutta minun on urani takia heitä siedettävä, vihaan heidän tympeää ja tylsää keskiluokkaisuuttaan. Tee lähes mitä  tahansa, jotta minun ei tarvitsisi uhrata vapaa-ajastani hetkeäkään heille.

Vierailija
140/690 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kielitaito on huono. Edes englanti ei suju suurimmalta osalta kuin auttavasti. Mukaanlukien kielenopettajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän