Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pitäis kysyä koska te ootte niin kuuliaisia

Vierailija
12.06.2026 |

Jos tilanne olis se että sulle jäis sakkoerän maksamisen jälkeen noin 340€ vain käyttö rahaa neljäksi viikoksi, niin maksaisitteko silti 85e erän joka kk syyskuuhun asti vai soittaisitteko ja pyytäisitte että erää vois hieman pienentää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi erän pienennystä. Kysyminen ei maksa mitään.

Vierailija
2/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisi erän pienennystä. Kysyminen ei maksa mitään.

Joo mä laitoin sinne eilen jo viestiä mutta koska maksoin jo 60€ suuruisen erän sinne niin aattelin heti kympiltä soitella sinne etteivät ehdi palautetta sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla jäi 350 € tälle kuulle kun maksoin asumisen, muut laskut ja kävin apteekissa hakemassa lääkkeet. Kyllä sillä pärjää.

Vierailija
4/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla jäi 350 € tälle kuulle kun maksoin asumisen, muut laskut ja kävin apteekissa hakemassa lääkkeet. Kyllä sillä pärjää.

Niin joo varmaan mutta kysyn silti. Pärjääminen just just ei vaan kiinnosta. Jos eivät suostu erän pienentämiseen en sitten maksa ollenkaan. En ala tuollaisesta summasta ostamaan kulahtaneita rääsyjä ja syömään ruokaa mitä en halua

Vierailija
5/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä rikoksia, niin ei tule sakkoja.

Vierailija
6/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä rikoksia, niin ei tule sakkoja.

Mitä tulit siihen ilveilemään. No minä jätän maksamatta. Aivan sama

Vierailija
7/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo varmaan mutta kysyn silti. Pärjääminen just just ei vaan kiinnosta. Jos eivät suostu erän pienentämiseen en sitten maksa ollenkaan. En ala tuollaisesta summasta ostamaan kulahtaneita rääsyjä ja syömään ruokaa mitä en halua

On se kumma, jos ei ihminen muutamaa kuukautta kestä pienemmillä tuloilla. Miksi sun muka pitäisi juuri nyt ostaa vaatteita. Ruokaa kyllä saa ostettua hyvin, kun katsoo mitä ostaa. 
On meitä jotka pärjää pienillä rahoilla useita kuukausia tai vuosia. Ei heru sympatiaa sulle. 

Vierailija
8/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, jos ei ihminen muutamaa kuukautta kestä pienemmillä tuloilla. Miksi sun muka pitäisi juuri nyt ostaa vaatteita. Ruokaa kyllä saa ostettua hyvin, kun katsoo mitä ostaa. 
On meitä jotka pärjää pienillä rahoilla useita kuukausia tai vuosia. Ei heru sympatiaa sulle. 

No ei mulla ole juurikaan t paitoja. Niin sun mielestä ne työkkärituet on muutenkin niin huikaisevia. Toivottavasti te kaikki kuolette

Vierailija
9/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, minulle ei ole koskaan jäänyt noin paljon käyttörahaa kuukaudeksi. 

Vierailija
10/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin, minulle ei ole koskaan jäänyt noin paljon käyttörahaa kuukaudeksi. 

Ei vai ole jäänyt. Selvä. No minä maksan.. Vaikka kuule laitan 200 e sinne .. 

Vierailija
11/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se siitä sitten. Maksan 85€ syyskuuhun asti ja 70€ lokakuussa. Ei kannattanu kysyä

Vierailija
12/12 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut minä mitään maksa.. Antaa olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä