Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:00"]
Vähän naurattaa noi, jotka väittävät lapsettomuushoidot turhiksi, koska se on luonnon tapa rajoittaa liikakansoitusta. Eikö samaan syssyyn voisi lopettaa lasten rokottamisen ja lääkitsemisen, koska sehän on luonnon tehokkain tapa estää liikakansoitus? :D
[/quote]
Siis sairaudet ovat luonnon tehokkain tapa estää liikakansoitus.
Hurahtajat on hurahtaneita, oli kohde sitten luomu tai muu aate
Leijonariipukset ja kiitospaidat on idiooteille
Merkkilaukut ja ankkanaamat on niiden tyttöjen hobbyja, jotka eivät elämässään juuri minnekään etene
Kyyniset on pelkureita
Mielestäni sivusuhdetta pitävät ihmiset ovat henkisesti jollekin alemmalle kehitysasteelle jääneitä, hirveän typeriä ja tunne-elämältään epävakaita. Toisessa vaakakupissa on, että kyllä mua nyt kivasti imartelee tuon toisen huomio, hei taidankin olla aika upea tyyppi. Toisessa vaakakupissa on koko rakennetun elämän riskeeraaminen, lasten perhe-elämä ja peruuttamattomat vaikutukset kumppanin tunnemuistoihin ja elämänhistoriaan ja lasten kehitykseen. Mitä teen? Ööh tota noinniin kyl mä vaan oon mahtava tyyppi kun toi on kiinnostunu musta.
Koko touhu on alimman kohortin pelkuriraukkojen rypemistä omissa jätöksissään. Minusta olisi vähemmän noloa olla vaikka rattijuoppo kuin sivusuhteilija; rattijuoppouskin on enemmän yksittäinen virhe eikä kerro yhtä pysyvästi vääristyneestä ja ala-arvoisesta persoonallisuudesta.
Suurin osa suomalaisista asuu aivan kammottavissa luukuissa. Minua puistattaa aina kun selaan asuntoja Oikotieltä. Kammottavia ovat esim. kaikki rivi- ja paritalot ja kaikki vuoden 1935 jälkeen rakennettu. Säälin kovasti tuttavaani, joka on mennyt tällaisen hirvityksen ostamaan ja yrittää nyt epätoivoisesti saada sitä myytyä. Toki ymmärrän, että hänen tilanteensa ei ole niin paha kuin itsestäni vaikuttaa, koska suuri osa suomalaisista on kuitenkin lähtökohtaisesti valmiita asumaan tuollaisissa kamalissa läävissä. Itse en kuitenkaan ikimaailmassa sellaista ostaisi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:26"]
Sanan vittu käyttäjät ovat alinta pohjasakkaa.
[/quote]
Siis VITTU, tuu sanoon toi mulle!
[/quote]
En puhu roskasakin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:52"]
en hanki lapsia siksi että turvaisin geenieni jatkuvuuden? luet liikaa ja kuvittelet olevasi äykäs.
[/quote]
Kerro toki, miksi hankit niitä. Ymmärrän, ettei geenien jatkaminen ole ainoa syy hankkia lapsia. Tuskin sitä usein edes tiedostetaan. Turhaa kuitenkaan väittää, ettei se myös vaikuttaisi asiaan. Jos vanhemmuus tekee ihmisestä epäitsekkään, miksi tämä kukkaan puhjennut epäitsekkyys kohdistuu vain omiin jälkeläisiin? Lapsettomalla sinkulla on usein "minä, minä" -asenne, mutta perheellisellä taas on "minä ja minun perhe" -asenne. Kummallekin spurgu on yhtä merkityksetön, mutta perheellinen kokee olevansa epäitsekkäämpi.
- Jos on aina kipeä tai useita kertoja vuodessa, on päässä vikaa ja pitäisi hoidattaa se.
Olet täysin oikeassa. Sairastin useita infektioita, joiden syy ei selvinnyt työterveydessä. Laiska, mikä laiska. Tietenkin. Tutkimukset osoittivat viimein, että sairastan tappavaa syöpää, joka aiheutti kaikki saamani tartunnat.
Ihailen kaltaisiasi neroja. Ovatko vanhempasi serkuksia?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:16"]
Transsukupuoliset on persoonallisuushäiriöisiä ja niillä on muitakin ongelmia kuin joku "sukupuolen kokeminen".
.
[/quote]
Off topic: Mulla on muutama työkaveri, jotka ovat tuota mieltä. Minua he kyllä pitävät ihan täysjärkisenä ja kivana, kun eivät transtaustastani tiedä. Tai ehkä he eivät vaan sano suoraan? :D Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseen, ja eivät minut terveeksi todenneet psykiatritkaan mitään jumalia ole, mutta taidanpa silti luottaa heidän näkemykseensä enemmän.
Vuokrataloissa asuu suhteettoman paljon typeriä ihmisiä, kuten meidän talossa, jossa on ollut kaksiossa kennelin pitäjiä, vaimonhakkaajia, varkaita, yöllä siivoavia, järjestyssäännöistä piittaamattomia bilettäjäidiootteja ja sellaisia, jotka ei osaa kierrättää yhtään mitään, vaikka roskalaatikoissa on selkeät ohjeet.
Osalla ihmisistä ei pitäisi olla lapsia, koska eivät osaa/ jaksa/ halua niitä yhtään kasvattaa. Osalla naisista on krooninen vauvakuume ja vastenmielisyys työelämää kohtaan.
Prepaid-liittymiä hankkivat vain köyhät sekä rikolliset. Keitä varten sellaiset oikeasti on suunniteltu?
Feminismi on täysin turha aate nyky-Suomessa. (Ennen sillä oli paikkansa, mutta ei enää.)
Ihminen, joka ei viitsi tarkistaa oikeinkirjoitusta ikinä ja kirjoittaa surutta niin paljon virheitä kuin ehtii, on ehkä nopea kirjoittaja, mutta ei kauhean fiksu.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:35"]
Ihmiset, joille kissa tai koira on koko elämä ja sille lässytetään kuin lapselle ja sille ostellaan herkkuja ja joululahjoja ja postataan siitä jatkuvasti kuvia Facebookiin ja laitetaan sille synttärionnittelut sanomalehden perheuutisia-palstalle jne... ovat aivan totaalisen vajaita. Enkä todellakaan ikinä sanoisi tätä ääneen! Olen töissä eläinlääkäriasemalla.
[/quote]
Tiedän yhden koiranomistajan, joka juhlii äitienpäivää vaikkei hänellä ole lapsia, koska on koiran "äiti". Saa mieheltään ihan jopa kukkia ja lahjoja, kuten jotkut ihmislasten äidit. Ei tule paha mieli hänelle sitten. En voi sanoa ääneen hänelle, että olet ihan vitun vajakki (noin niinkuin muutenkin).
[/quote]
Mun ystävä saa miehensä lapselta äitienpäiväkortin ja lahjan. Eikä hän ole äiti.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:39"]
[/quote]
Kenellähän se nokka tukossa on...
[/quote]
Sinulla. :D Oletko mamupatka kenties?
[/quote]
En voi kieltäkään, kun mulla on suhde sun ukkos kanssa. Kyllähän sä sen taustat tunnet.
[/quote]
Tarkoitat varmaan akkaani? :D
Hän on kyllä ihan suomalainen, joskin hieman tummempi sellainen. Lapista kun on kotoisin. :*
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:31"]
Runsas seksikumppaneiden määrä kertoo laadukkaasta miehestä. Naisen laadusta taas kertoo pieni määrä suhteita, mutta ne pitkiä ja tasokkaiden kumppaneiden kanssa.
[/quote]
Mulle taas kertoo runsas seksikumppaneiden määrä miehillä siitä, että ne ovat hiukan tossuja tai muuten vain pihalla maailmanmenosta tai psyykkisiä ongelmia. Sama naisilla. Sen sijaan pitkät parisuhteet plussaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:12"]
Lukio lukematta läpi ja silti ka. 9,5 - tarinat eivät pidä paikkaansa. Terävimmät laiskurit saivat hilattua keskiarvonsa hieman yli kahdeksaan mutta sitä paremmista jokainen luki, ja paljon.
[/quote]
Täällä heti yksi, joka ei avannutkaan kirjoja lukulomalla. En myöskään tehnyt läksyjäni ala-asteen kakkosluokan jälkeen (en ainakaan kotona, joskus juuri ennen tunnin alkua saatoin vilkaista tehtäviä). Lukion päästötodistuksessa keskiarvoni oli 9,6 ja kirjoitin 3xE + 4xL. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että elämässä en ole menestynyt. Olen liian poikkeava tähän yhteiskuntaan.
[/quote]
Kiinnostaa, opettivatko vanhempasi sinulle yleistietoa joka turvin opit kaikki paljon aiemmin joten koulu ei ollut siksi vaikeaa vai omaatko hyvän muistin ja oamksuit tunnilla jo kaiken?
[/quote]
Joo, ei uppoa munhunkaan nää lukio läpi lukematta tarinat.
Opetus on sellaista, että se vaatii paneutumista ja paljon kirjallista näyttöä, mikä sekin on haastavaa saada sellaiseen muotoon että menestyisi edes kasin pintaan. Kuuntelemalla pärjää johonkin asti, mutta ei sekään riitä kaikkeen. Mm. historiassa, yhteiskuntaopissa (tai mahdollisesti hi/yh- yhdistelmässä, riippuen koska kävi koulunsa) ja muussa tällaisessa piti palauttaa hyvin paljon kirjallisia, ja niitä ei lukematta tehty. Samaten tunneilla käsiteltiin hyvin paljon asioita, joita piti lukea omalla ajalla kotona. Matematiikasta ei voi millään päästä läpi ilman jonkinlaista panostusta ja ysin suoritus vaatii jo jonkinlaista tekemisen riemua ja kaavojen melkein ulkoaoppimista, jotta niistä suoriutuisi varsinkin kokeessa. Samaten tässäkin aineessa vaikuttaa näyttö, minkä annat tuntiaktiivisuudella - ilman kotona tehtyä harjoitusta se tuskin onnistuisi.
Sitten taas jos tunneilla ei osallistunut, niin se vaikutti numeroon alentavasti. Samaten tunneilta pois jäämiset vaikuttivat masentavasti, eli sääliä ei paljoa herunut vaikka vatsatauti olisikin ollut todellinen syy niin moneen poissaoloon.
Tietenkin on niitä, jotka tekevät paljon elleivät enemmänkin ja ovat silti vain seiska/kasin oppilaita, ja yo-kokeeseen mennessään kirjoittavat porukan parhaiten. Sitten törmäsin myös niihin, jotka olivat hirveän hyviä koulussa, mutta se perustui samalla tavalla naamakertoimeen; vaikka he olisivat pierasseet tunnilla, se olisi ollut lisäplussa koenumerossa.
Veljen avovaimo on umpimielinen ja vittumainen luonne. Toivoisin, että veljeni jättäisi sen, vaikka niillä onkin lapsia.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:12"]
Lukio lukematta läpi ja silti ka. 9,5 - tarinat eivät pidä paikkaansa. Terävimmät laiskurit saivat hilattua keskiarvonsa hieman yli kahdeksaan mutta sitä paremmista jokainen luki, ja paljon.
[/quote]
Täällä heti yksi, joka ei avannutkaan kirjoja lukulomalla. En myöskään tehnyt läksyjäni ala-asteen kakkosluokan jälkeen (en ainakaan kotona, joskus juuri ennen tunnin alkua saatoin vilkaista tehtäviä). Lukion päästötodistuksessa keskiarvoni oli 9,6 ja kirjoitin 3xE + 4xL. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että elämässä en ole menestynyt. Olen liian poikkeava tähän yhteiskuntaan.
[/quote]
Kiinnostaa, opettivatko vanhempasi sinulle yleistietoa joka turvin opit kaikki paljon aiemmin joten koulu ei ollut siksi vaikeaa vai omaatko hyvän muistin ja oamksuit tunnilla jo kaiken?
[/quote]
Joo, ei uppoa munhunkaan nää lukio läpi lukematta tarinat.
Opetus on sellaista, että se vaatii paneutumista ja paljon kirjallista näyttöä, mikä sekin on haastavaa saada sellaiseen muotoon että menestyisi edes kasin pintaan. Kuuntelemalla pärjää johonkin asti, mutta ei sekään riitä kaikkeen. Mm. historiassa, yhteiskuntaopissa (tai mahdollisesti hi/yh- yhdistelmässä, riippuen koska kävi koulunsa) ja muussa tällaisessa piti palauttaa hyvin paljon kirjallisia, ja niitä ei lukematta tehty. Samaten tunneilla käsiteltiin hyvin paljon asioita, joita piti lukea omalla ajalla kotona. Matematiikasta ei voi millään päästä läpi ilman jonkinlaista panostusta ja ysin suoritus vaatii jo jonkinlaista tekemisen riemua ja kaavojen melkein ulkoaoppimista, jotta niistä suoriutuisi varsinkin kokeessa. Samaten tässäkin aineessa vaikuttaa näyttö, minkä annat tuntiaktiivisuudella - ilman kotona tehtyä harjoitusta se tuskin onnistuisi.
Sitten taas jos tunneilla ei osallistunut, niin se vaikutti numeroon alentavasti. Samaten tunneilta pois jäämiset vaikuttivat masentavasti, eli sääliä ei paljoa herunut vaikka vatsatauti olisikin ollut todellinen syy niin moneen poissaoloon.
Tietenkin on niitä, jotka tekevät paljon elleivät enemmänkin ja ovat silti vain seiska/kasin oppilaita, ja yo-kokeeseen mennessään kirjoittavat porukan parhaiten. Sitten törmäsin myös niihin, jotka olivat hirveän hyviä koulussa, mutta se perustui samalla tavalla naamakertoimeen; vaikka he olisivat pierasseet tunnilla, se olisi ollut lisäplussa koenumerossa.
[/quote]...ja jatkona, nämä olivat niitä, jotka eivät kirjoituksissa menestyneet.
Väkisin teitä "lukio läpi lukematta"- tyyppejä kuunnellessa tulee vain mieleen, millaiset opettajat teillä oli? Olin itse myös hyvä koulussa ja monet asiat tuli opittua nopeammin kuin mitä toiset omaksuivat asioita, mutta se ei silti riittänyt. Koska olette käyneet lukionne, sillä ainakin nykyinen systeemi vaatii ja paljon. En sano tätä siksi, että dissaan, vaan siksi, että aidosti hämmästelen miten systeemi antaa anteeksi joillekin ja toisilta se imee viimeisetkin mehut vaikka vikaa ei ole muistissa, järjessä tai logiikassa saati annetussa näytössä.
Inhoan mamuja ja pakolaisia, varsinkin mustia ja somaleja. Heitä ei pitäisi tulla tänne enää yhtäkään lisää ja täällä olevatkin pistää maitojunalla kotiinsa. He eivät ole tuoneet Suomeen mitään hyvää.
-Mikään ei ota niin aivoon kuin massaäidit tuulipuvuissaan vaunuja työntämässä , usein vielä se hassun söpö trikoopipo päässä. Sellainen jota ei viitsisi edes lapselle pukea. Sitten eletään vaan sen lapsen kautta ja ollaan niin täydellistä.
-Arvostelen lapsiperheitä sen mukaan miten lapset on puettu.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:35"]
Yleisesti ottaen ihmiset ovat typeryksiä, laumasieluja ja lampaita. Tämä näkyy siten, että uskotaan suunnilleen kaikki mitä lehdissä lukee tai telkkarissa sanotaan, luotetaan sokeasti lääketieteeseen ja yleensäkin ns. asiantuntijoihin. Omat aivot jätetään narikkaan ihan koko elämän ajaksi.
Värjätyt hiukset ovat rumat kutakuinkin aina. Tatuoinnit ja lävistykset ovat kamalia ja saavat ihmisen näyttämään sossupummilta.
Alakoulun opettajat ovat yleensä todella hölmöjä.
Suurin osa ihmisistä ei osaa käyttäytyä fiksusti ja olla esim. juoruamatta, korostamatta omaa hyvyyttään ja ihan vaan ajatella.
Suurin osa vanhemmista ei osaa kasvattaa lapsiaan.
Ihmiset jotka eivät harrasta lukemista, ovat tyhmiä ja sen huomaa kaikessa.
Opiskelu ei pelasta ihmistä tyhmyydeltä.
Tehotuotettua lihaa, eineksiä ja roskaruokaa syövät ovat mistään mitään välittämättömiä idiootteja.
Siinä jotain. En koskaan sano näitä tai mitään muutakaan loukkaavaa ääneen. Ja minulle on ihan sama, vaikka joku tatuoi itsensä päästä varpaisiin, laittaa rautaa naamaansa kilon jne. Se ei siis haittaa minua millään tavalla, jokainen saa näyttää siltä kuin haluaa.
[/quote]
Olen kutakuinkin samaa mieltä. Vannoinkin koko nuoruuteni, vaikka olin folkloristikkona kovin kiinnostunut tatuoinneista, että koskaan en mene itse sänkyyn tatuoidun miehen kanssa. Nyt minulla on kuitenkin sellaisen kanssa kaksi lasta. Onneksi en ollut nähnyt tatuointejaan ennen sitä ekaa kertaa, muutenhan ei olisi.
Olen myös samaa mieltä, että esim. värjätyt hiukset ovat yleensä rumat, eivätkä sovi kyseiselle ihmiselle. Kyllä luonto tietää. Jne. muutenkin olet lähestulkoon oikeassa. Minä kyllä sanonkin näitä, mutta harvemmin päin näköä kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 00:01"]
Inhoan mamuja ja pakolaisia, varsinkin mustia ja somaleja. Heitä ei pitäisi tulla tänne enää yhtäkään lisää ja täällä olevatkin pistää maitojunalla kotiinsa. He eivät ole tuoneet Suomeen mitään hyvää.
[/quote]
Katso nyt parikymmentä vuotta ja näiden lapsia, voit vielä kiittää.
Vähän naurattaa noi, jotka väittävät lapsettomuushoidot turhiksi, koska se on luonnon tapa rajoittaa liikakansoitusta. Eikö samaan syssyyn voisi lopettaa lasten rokottamisen ja lääkitsemisen, koska sehän on luonnon tehokkain tapa estää liikakansoitus? :D