Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Hyvin harva menettää "kännätessään" oikeasti kontrollin tekemisiinsä. Juomalla muutama saadaan hyväksyntä huonolle käytökselle, mutta päätös sekoilusta on tehty ihan tietoisesti.
Pikavippeihin sortuvat ihmiset ovat säälittäviä ja heidän elämänhallintansa on kateissa.
Kaikkien, joiden henki haisee todella pahalle, pitäisi saada tietää siitä, mutta kukaan ei kehtaa sitä heille sanoa - en minäkään.
Ihmiset, jotka käskevät toisten erota kumppanistaan kaikenmaailman pikkujuttujen takia, ovat yksisilmäisiä ääliöitä ja ihmettelen, minkälaisten täydellisten yli-ihmisten kanssa he itse ovat parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:52"]
en hanki lapsia siksi että turvaisin geenieni jatkuvuuden? luet liikaa ja kuvittelet olevasi äykäs.
[/quote]
Kerro toki, miksi hankit niitä. Ymmärrän, ettei geenien jatkaminen ole ainoa syy hankkia lapsia. Tuskin sitä usein edes tiedostetaan. Turhaa kuitenkaan väittää, ettei se myös vaikuttaisi asiaan. Jos vanhemmuus tekee ihmisestä epäitsekkään, miksi tämä kukkaan puhjennut epäitsekkyys kohdistuu vain omiin jälkeläisiin? Lapsettomalla sinkulla on usein "minä, minä" -asenne, mutta perheellisellä taas on "minä ja minun perhe" -asenne. Kummallekin spurgu on yhtä merkityksetön, mutta perheellinen kokee olevansa epäitsekkäämpi.
[/quote]
on täysin naurettavaa edes sanoa luonnollista asiaa itsekkääksi :D Kaikki mitä teemme on itsekästä. Lahjoitamme rahaa keräykseen jotta tuntisimme itsemme paremmaksi ja keniassa saadaan ruokaa.
Heikot ei pärjää ja itselleen ihminen elää ei muille :D Olet kerta kaikkisen naurettava sori nyt vaan. En ole aijempi kirjoittaja, vaikken minäkään jatka geenejä lisääntymällä vaan ihan tehdäkseni itsellen perheen ja hyvän täyteläisen elämän :D Itsekäs siis mielestäsi. Lue itsekkään määrittely ihan oikeesti niin saatat yllättyä. Itsekäs on sana jonka ihmist ovat keksineet tietynlaiselle ihmiselle tai toiminnalle ja sitä ei todellakaan voi käyttää tässä yhteydessä :D Ellei tee lasta siksi että haluaa jälkeläisensä olevan kruunuperijä tai luovuttaa luuydintä sairaalle äidille tai isälle tai joku muu yhtä vitun vammanen syy se on itsekästä :D
Lukio lukematta läpi ja silti ka. 9,5 - tarinat eivät pidä paikkaansa. Terävimmät laiskurit saivat hilattua keskiarvonsa hieman yli kahdeksaan mutta sitä paremmista jokainen luki, ja paljon.
Ihmisillä, jotka valittavat julki-imettämisestä, on omaan seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia.
nykyään viljellään narsismia ja itsekkyyttä joka tuutista oli aihe mikä hyväksä aina toinen on narsisti ja toinen itsekäs
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:12"]
Lukio lukematta läpi ja silti ka. 9,5 - tarinat eivät pidä paikkaansa. Terävimmät laiskurit saivat hilattua keskiarvonsa hieman yli kahdeksaan mutta sitä paremmista jokainen luki, ja paljon.
[/quote]
Täällä heti yksi, joka ei avannutkaan kirjoja lukulomalla. En myöskään tehnyt läksyjäni ala-asteen kakkosluokan jälkeen (en ainakaan kotona, joskus juuri ennen tunnin alkua saatoin vilkaista tehtäviä). Lukion päästötodistuksessa keskiarvoni oli 9,6 ja kirjoitin 3xE + 4xL. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että elämässä en ole menestynyt. Olen liian poikkeava tähän yhteiskuntaan.
Runsas seksikumppaneiden määrä kertoo laadukkaasta miehestä. Naisen laadusta taas kertoo pieni määrä suhteita, mutta ne pitkiä ja tasokkaiden kumppaneiden kanssa.
Arvoista mesoavat eniten ihmiset joilla ei niitä ole.
En kannata seksuaalista tasa-arvoa tai edes tasa-arvoa pidemmän päälle, kaikki ihmiset eivät ole yhtä hyviä sillä lailla, että ne huonoimmatkin ansaitsivat muuta kuin ruokansa valtion laskuun tai asunnoton ja luottotiedoton useamman asunnon kunnan piikkin sen jälkeen, kun vuokransa jättänyt maksamatta, tai alkoholisti uuden maksan tuhoamansa tilalle siinä missä kunnolla elänyt saa sitten kuolla, jos jonossa takana.
Suurperheiden äidit on rasittavia liian usein ja ihan ok dissata näitä omista mokistaan.
Useammalle miehelle lapsia tehnyt nainen on epäilyttävä ja suhtaudun varauksella myös tälläisten miespuoliseen jälkikasvuun -liian normaalia näille se, että mies siirtyy "kukasta kukkaan", koska isähän miehen mallina toimii kuitenkin.
Eri rotuiset haisee pahalle omaan nokkaani, en silti ole rasisti ja kannatan kaikille samoja oikeuksia ilman ennakkoluuloja, mutta ei-eurooppalaisperäistä alkuperää olevat ovat tuoksuneet omaan nokkaani vieraille, tämä toki vain havainto, josta en normaalisti puhu, ehkä syynä eri ruokavalio vain ja sama voi tulla kohdalle kenen tahansa kanssa, jonka ruokavalio eri. Siisteys näillä silti mielestäni paremmin opittu kuin ns. perussuomalaisella, joka haisee sitten ihan aidosti pahalle ja lähinnä sille paskalle ja hielle, jos joltain tuoksuu ylipäänsä.
Juopot, narkkarit ym. saisivat itse maksaa itse aiheuttamansa ongelmat, eikä näitä pitäisi kustantaa verovaroin. Tälläisen itsemurha on yleensä vielä hyvä juttu yhteisön kannalta, vaikka läheisiä kirpaisisikin menettää oma sukulainen tai ystävä.
Ihmiset ovat yhteiskunnan ja normien aivopesemiä eivätkä osa ajatella pintaa syvemmälle.
ihmiset ovat erkaantuneet ihmisyydestä ja luonnosta jo aikoja sitten.
Uusnatsit yms huligaanit ovat epävarmoja, rikkinäisiä, herkkiä ihmisiä joilla on paljon ongelmia.
Miehet ovat mielestäni hieman tyhmempiä henkisesti.
En pidä yleensä tatuoinneista naisilla.
Suurin osa masentuneista voisivat pelastaa itseitsensä ihan vain ajattelemalla asioita eritavalla ja hyväksymällä nykytilanteen ja siirtyä eteenpäin ja lopettaa se ainainen ruikutus. Eri asia ovat he jotka ihan oikeasti ovat sairaita.
Ihminen on tyhmä laumaeläin joka luulee tietävänsä kaiken kaikesta ja luulee olevansa joku maailmankaikkeuden viisain olento. Itse uskon että ihmiskunta ei tiedä loppujenlopuksi mitään ja että olemme erittäin typerä eläinlaji.
Kaikenmaailman ylihygieenisyys on mielestäni typerää.. esim en voi ymmärtää bakteerikammoisia.
Asiat olisi paremmin jos koraania ei olisi.
Materiaa tavoittelevat ihmiset ovat mielestäni hiukan väärällä polulla, mutta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee :)
Sanon aina mielipiteeni suoraan. Aiheuttaa aika paljon kitkaa välillä, mutta niistä asioista ei voi kiistellä. On kaksi asiaa joita en viitsi tiettyjen ihmisten läsnäollessa sanoa. Maahanmuuttajataustaiset jotka eivät tee töitä ja/tai ovat tehneet jotakin rikollista, pitäisi karkottaa. Ja, jos ihminen valittaa rahaongelmiaan (esim. ei saa töitä) mutta ei hae apua esimerkiksi sosiaalitoimistosta, koska ei halua olla "pummi", saa minun puolestani vaikka nääntyä katuojassa. Siinä vaiheessa kun täytyy pyytää kaveria ostamaan pussillisen makaronia, koska ei voi niellä ylpeyttään ja hakea apua oikeilta tahoilta, minulta loppuu kärsivällisyys. Terveisin mamun hakkaamaksi joutunut ja ex-"sossupummiksi" haukuttu.
Tupakoitsijat ja ihmiset, jotka eivät äänestä ovat alempaa kastia ja yksinkertaisia.
Ihmiset, jotka eivät hyväksy minua sellaisena kuin olen, eivät ole tervetulleita elämääni, he eivät ole arvoisiani.
En kehdannut sanoa tuota joskus nuorempana, mutta nykyään voin avata suuni. Olen muunmuassa jakanut tämän viisauden huonosta itsetunnosta kärsivälle ystävälleni.
703 lisää: määrittelen sossun asiakkaat tietyllä tavalla. On se OIKEA sossupummi, jonka asenne on paskaa. Hän ei halua tehdä elämälleen mitään, vaan on tyytyväinen makoilemaan kotona laiskan perseensä kanssa virittelemässä uusia kusetuksia miten saisi sossua huijattua antamaan enemmän tukea. Sitten on "sossupummeja" jotka syystä tai toisesta (sairaus, pakkoloma, työttömyys koska ei saa töitä) pyytävät taloudellista tukea. Kolmantena tulevat nämä, jotka selvästi tarvitsevat apua, mutta eivät hae sitä, koska ego paistaa aurinkoa kirkkaammin. Ensimmäisenä vetäisin turpaan tällaista viimeistä esimerkkiä. Saatana miten hyvältä tuntui purkaa tämä asia! Voisin kirjoittaa tästä kirjankin, niin paljon näkökulmia ja mielipiteitä tämä synnyttää
Pelkään mielenterveysongelmaisia, jotka tuppautuvat seuraan ja pyrkivät iholle.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 03:25"]
Pelkään mielenterveysongelmaisia, jotka tuppautuvat seuraan ja pyrkivät iholle.
[/quote]
Jaa, itse mt-ongelmaisena välttelen ihmisiä, elleivät sitten ole kavereita...
Pidän tiedotusvälineitä ja niissä työskenteleviä ihmisiä älyllisesti ala-arvoisina. Enää ei ole edes yritystäkään mihinkään objektiiviseen tiedonvälittämiseen, on vain lähinnä toimittajien omia mielipiteitä asioista mistä he eivät mitään ymmärrä. Läpinäkyvät manipulointi yritykset herättävät lähinnä myötähäpeän tunteita.
Suurin osa poliitikoista on pyrkyreitä, ja pääasiallinen hyve tuntuu olevan asioiden tahallaan väärinymmärtäminen. Sekin on aivan raivostuttavaa huomata ja ahh niin kovin yleistä.
Suomalaisten miesten "ammattimiehisyys" on synonyymi sille, ettei osata omista hommista edes alkeitakaan. Yleensä mitä huonompi työntekijä, sitä suuremmat luulot hänellä on itsestään.
Puolet tapaamista pikkulapsista on vain lähinnä infantiilejä idiootteja, joiden samoin idiootit vanhemmat eivät tajua lastenkasvatuksesta mitään. Jopa laakamadon saa sähköiskulla oppimaan asioita. Mielestäni oikutteleva lapsi täytyy vain nujertaa. Jos lapsi ei opi elämän perustotuuksia, se on hänelle karhunpalvelus. Nyt näitä täysin viallisia ihmisiä on jo joukossamme aivan pilvin pimein.
Rakennusala ja autojen "huoltaminen" ammattimaisesti ovat pelkkää huijausta. Kaikki oikeasti merkittävät asiat jäävät noilla aloilla vain tekemättä. Asioiden oikein tekeminen kun on vaivalloista tai kallista.
Suomessa on aivan liikaa ihmisiä, jotka eivät edes tajua mikä ero on puuhastelun ja oikeasti tuottavan työn välillä.
Nuoret tuntuvat oikeasti tyhmemmiltä kuin ennen, ja sama koskee oikeastaan aikuisiakin. Aivan kuin tyhmyys jotenkin resonoituisi ja pahenisi koko ajan.
Tyhmät lisääntyvät eniten. Tuokin on jokin outo luonnonlaki. Samoin mitä tyhmempi ihminen on, sitä enemmän hän tuntuu metelöivän. Yleensä jonkin aatteen puolesta ja yleensä erittäin yksisilmäisesti. Asiaan tietenkin kuuluu se, ettei mitään vasta-argumentteja ole noille ihmisille edes olemassakaan.
sinä nimimerkki ripulikeitto miten voit olla noin
ilkeä minun mielestä kaikkien pitäisi saada syntyä
tähän maailmaan erillaisuus on rikkaus abortti on
väärin aina. miten sä voit tollein syrjiä toisia ihmisiä
Vuokralla asujilla elämänhallinta on...
Tupakoitsijat ovat ...
Ylivilkkaiden lasten vanhemmat ovat ...
Jos ihmisellä on krooninen rahapula, hän on...
Kiroilevat ihmiset ovat...
Työttömät ovat...
Pienipalkkaiset ovat...
Tiettyjen etnisten ryhmien ihmiset ovat...
Näistä en puhu, mutta toivon pääseväni omasta rajoittuneisuudestani eroon...